Skocz do zawartości

Urzadzenia do diagnostyki elektroniki pokladowej - opinie.


08/15
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Firma nosi się z zamiarem zakupu urządzenia do diagnostyki elektroniki pojazdowej. Ponieważ moje doświadczenia z w/w ustrojstwem dotyczą leciwego modelu KTS-a, chciałbym prosić was byście podzielili się uwagami jaki obecnie sprzęt jest najlepszy.

 

Byłoby miło gdyby spełniał on poniższe warunki:

- cena ok 20 tyś.

- jak największa liczba samochodów z jakimi może się połączyć

- możliwość odczytania zarówno kodów jak i parametrów

- musi być samodzielnym testerem , a nie modułem do PC

- w komplecie jak największa liczba wtyczek do różnych samochodów

- fajnie gdyby parzył dobre espresso

 

Wszelkie sugestie mile widziane. Nawet jesli dotycza tego jaki sprzet jest najgorszy, i ktrorego nalezy sie wystrzegac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KTS 200 posiada tylko mozliwosc diagnostyki, nie ma mozliwosci wgrania SIS czyli systemu informacji serwisowej.

Moze pomyslec o czyms uzywanym ?

Jakbys mial wiecej pytan to prosze o prv, zeby nie zasmiecac tutaj :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie takie mam KTS-a 550 jest to moduł do kompa co prawda laptop tak że przenośny jest, ale moje zastrzeżenia to ( dużo forsy za aktualizację-coroczna, drogie przewody-przejściówki),

możesz natomiast porozgladać się za testerem TEXA ma większość przewodów i aktualizację kupujesz kiedy chcesz a nie jak w KTSie kiedy ci się kończy (bo tester ci się wyłączy), przynajmniej tak było jak się rozglądałem za testerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem test/opis KTS200

 

Dzięki Sebastian za skan, ale z opisu i tego co napisał Sebalodz wynika, że możliwości tego KTS'a są mocno ograniczone.

 

Może pomyśleć o czymś uzywanym ?

 

No way! Ale dziękuję za propozycję.

 

Z tego co pisze Robert OSKP KTS550 również nie jest najlepszym rozwiązaniem. Z kolei TEX'y nie znalazłem w ofercie na stronach polskich firm z elektroniką.

 

Ostatecznie zainteresowałem się testerm Brain Bee ST 6000, który polecił Psuj na czacie.

 

ST6000%20300.jpg

 

Na pierwszy rzut oka wydaje sie być najlepszym rozwiązaniem. Spełnia 5 na 6 warunków. Na dodatek jeden z przedstawicieli, gwarantując prawie 100 procentową pewność ,że połączy się z każdym samochodem, zaproponował prezentację na dowolnie wybranym modelu.

 

W sumie nic nie stoi na przeszkodzie by przyjechał i pokazał co potrafi ta "pszczoła z mózgownicą".

 

PS. Znalazłem jeszcze jakś test urządzeń do diagnostyki elektroniki. Nie spodziewałbym się ,że tak słobo wypada KTS przy konkurencji.

 

http://www.best-prod.com/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaproponował prezentację na dowolnie wybranym modelu.

 

Mów kiedy - podstawię ci moje volvo - szczena im opadnie, bo sie nie łączy (oprogramowanie ma) :evil:

 

prawie 100 procentową pewność ,że połączy się z każdym samochodem

 

Prawie czyni wielką różnicę, ale muszę przyznać, że ma bardzo dużo pojazdów w bazie i nie tylko możliwość odczytu ale i w niektórych markach możliwość modyfikacji i zmiany danych. Można np wczytać nowe czujniki ciśnienia koła w renówce, reset silniczków krokowych, adaptację przepustnicy, kodowanie kluczyków a znając kanały i parametry można solidnie nim narozrabiać. Ważne jest to że obsługuje CAN, no i ma zestaw do japońców i koreańczyków (inne złącza).

 

Aktualizacje nie są obowiązkowe i prze rok bezpłatne (my mieliśmy cztery bodajże)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mów kiedy - podstawię ci moje volvo - szczena im opadnie, bo sie nie łączy

 

Prawie czyni wielką różnicę

 

Zdaję sobie z tego sprawę. To nie moje słowa lecz gościa, który żyje z tego typu teksów i zapewnień ;) Pożyjemy zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.