rurek777 Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 miałem na badaniu pierwszym VW SHARAN d.m.c pij. 2400 kg. zespól 4000 kg. dane z tabliczki znam. klient chciał przyczepkę na 2000 kg. oczywiście odmówiłem .Jjeśli przywiezie wyciąg ze św. hom. i będzie tam 2000 kg. to można dopuścić |? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boden Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 Jeśli w homologacji jest napisane , że pojazd o numerze VIN ...... może ciągnąć przyczepę 2000 kg , to tak . Dla asekuracji wepnij w swoje dokumenty ksero tego poświadczenia , a oryginał dopnij do DIP-u , żeby WK nie miało wątpliwości. W uwagach napisz , że dane dmc przyczepy ustalono na podstawie homologacji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 2 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2007 wielkie dzięki .nie wiem jak się dopisuje że ktoś pomógł może ktoś za mnie dołoży Bodenowi punkcik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 2 Grudzień 2007 Share Napisano 2 Grudzień 2007 Postaram Co się na jutro sprawdzić, czy były homologowane wg katalogu ITS z takimi przyczepkami - będziesz miał jasność. [ Dodano: 03-12-2007, 08:52 ] Rzeczywiście jeden z modeli SHARANA (1.9D) był homologowany z takimi danymi, czyli DMC 2400 przy masach przyczepy 2000/700 i zestawie równym 4000. A podaj może jeszcze rocznik, albo model rocznikowy bo to istotne wg katalogu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 3 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2007 jeśli obrze pamiętam to 1998 albo 99 i był na 7 osób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Grudzień 2007 Share Napisano 3 Grudzień 2007 No to by się zgadzało. Jeśli z silnikiem 1896 to rzeczywiście był taki wariant homologacji z takimi masami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 4 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2007 dzięki za pomoc wszystko byłoby ok. tylko żebym miał taki wyciąg czymś się trzeba bronić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOSPOL Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Jeśli była taka homologacja to te same dane powinny być zapisane na tabliczce znamionowej bo przy jakielkowiek kontroli zapisane dane w dowodzie rejestracyjnym nie będą zgodne z tabliczką znamionową i dla policjanta jest podstawa do zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 to te same dane powinny być zapisane na tabliczce znamionowej fajnie tylko w którym miejscu na tabliczce jest zapisane dmc przyczepy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2007 jast tylko d.m.c. poj. i d.m.c. zespołu co ważniejsze tabliczka czy homologacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Jak dla mnie to ważniejsza homologacja. Masa przyczepy nie musi wynikać z prostego odejmowania (dmc zespołu) - (dmc pojazdu) = masa przyczepy. Znam parę samochodów gdzie to się niezgadza bo w homolagacji jest inaczej. VW Sharan, Seat Alhambra, Renault Kango, Citroen BX - to te co pamiętam bez sprawdzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2007 jak klient nie przedstawi wyciągu ze św. hom . to zostaje tabliczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kontroler2 Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Koledzy, ile może trwać badanie dodatkowe haka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 5 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2007 ok 40 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Grudzień 2007 Share Napisano 5 Grudzień 2007 Nie wiem - zrobisz jak zechcesz i jak podpowiada Ci rozum, bo z tego co czytam, rzeczywiście ustalenie dmc przyczepy w takim układzie prosta sprawą nie jest. Można się posiłkować treścią załącznika nr 6 do Dz.U.Nr 227 z 2003, który mówi o ustalaniu nieznanych parametrów technicznych w ten sposób, że: "...Przy ustalaniu nieznanych danych technicznych pojazdu (...) wykorzystywać dostępne informacje zawarte w takich źródłach, jak (...) katalog marek i typów pojazdów homologowanych oraz dopuszczonych do ruchu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, opracowywany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie..." Mogę Ci podać konkretny identyfikator tego pojazdu (a o tych parametrach jest tylko jeden) i w rejestrze badań zapiszesz sobie adnotację, że nieznany parametr ustalono właśnie zgodnie z cytowanym przepisem na podstawie katalogu ITS ... Chociaż w tym wypadku informacja/potwierdzenie od producenta byłoby najlepsze, bo na wyciąg z homologacji w takim aucie raczej już nie ma pewnie co liczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 6 Grudzień 2007 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2007 dzięki wielkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 6 Grudzień 2007 Share Napisano 6 Grudzień 2007 dzięki wielkie. Możesz podziękować przez punkty POMÓGŁ (pod każdym z postów w temacie, który założyłeś). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.