diagnosi Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Witam! Jestem nowicjuszem w dziedzinie badań i mam pytanie gdzie znajduje się VIN w Mercedesie MB100d Cytuj
pablo Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 VIN znajduje się po prawej stronie na ramie widoczny z góry po otwarciu pokrywy silnikaj w kabinie. 1 Cytuj
Psuj Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Diagnosi umieściłeś ten post troszkę nie w tym dziale więc pozwoliłem sobie przenieść go na miejsce. Patrz troszku gdzie co piszesz. Pozdrawiam. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Norbert Jezierski Napisano 9 Sierpień 2005 Napisano 9 Sierpień 2005 Hmmm, czytałem jego post i nie zauważyłem, że jest nie w tym topicu ? Czyżby starość ? Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]