CHESUS12 Napisano 30 Październik 2008 Share Napisano 30 Październik 2008 Witam kolegów czy możecie mi powiedzieć jak na waszej stacji podchodzicie do tematu pojazdu po tzw. tuningu optycznym . Chodzi mi szczególnie o sposób przeprowadenia sprwadzenia hamulców. Czy w takim przypadku uzywacie opóźnieniomierza czy kierujecie pojazd do warsztatu aby przywrócił parametry zawieszenia na które wystawiono homologację . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 30 Październik 2008 Share Napisano 30 Październik 2008 skoro skp. ma spełniać warunki co do podłoż to samochód też powinien jest takie coś jak zwis prześwit czy kąt opasania które pojazd powinien spełniać i wtedy wjedzie na stację bez problemu żeby sprawdzić hamulce .Opóżnieniomierz to bardziej do terenowych motocykli.ajeśli się nie da wjechać takim tuningiem to niech sobie klient zdejmie zderzaki wymieni sprężyny albo niech jedzie tam gdzie nie wjeżdzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 30 Październik 2008 Share Napisano 30 Październik 2008 Miałem taki przypadek gdzie klient miał tak nisko zamocowany spoiler przedniego zderzaka, że nie mógł wjechać na stację przez 5 (pięć) centymetrowy próg w drzwiach i był wielce zbulwersowany, że jak on wjedzie na stacje skoro uszkodzi auto. Pożyczyłem szczęścia na innej SKP i nie przejmowałem się tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemor Napisano 31 Październik 2008 Share Napisano 31 Październik 2008 Można wskazać stację gdzie haulce bada się na urządzeniach płytowych np.HEKA a nie na rolkach taka mała spychoterapia bo zawieszenia Kliet nie zmieni to niech ma chociż sprawdzone hamulce bo to dla naszego dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CHESUS12 Napisano 31 Październik 2008 Autor Share Napisano 31 Październik 2008 no tak ale jeśli budowa pojazdu uniemożliwia dokonanie pomiaru na rolkach to powinno sie użyć opoźnieniomierza. Tylko czy w takim przypadku jak bardzo niskie auto jest to zgodne z prawem czy baaaaaardzo naciagane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemor Napisano 31 Październik 2008 Share Napisano 31 Październik 2008 a co z różnicami sił hamowania przecież to podstawa bezpiecznego hamowania przy dużych prędkościach - tu opóźnieniomierz nie wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 31 Październik 2008 Share Napisano 31 Październik 2008 powinno być w dziale humor, ale tu też idealnie pasuje ludzie maja problemy.avi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 31 Październik 2008 Share Napisano 31 Październik 2008 bardzo dobre. Ale co do tematu to dla mnie jak ktos przyjedzie pojazdem o bardzo niskim profilu to na wstepie dostaje informacje o uszkodzeniach jakie go czekają po wjeździe na rolki , w wiekszości konczy sie to podwyzszeniem pojazdu o te kilkanaście cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 Za zmianę tarcz hamulcowych na większe niż fabryczne też negatyw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 Za zmianę tarcz hamulcowych na większe niż fabryczne też negatyw? Jeżeli do tych tarcz jarzmo zacisku hamulcowego nie zostanie zmienione na odpowiednie, żeby się większa tarcza zmieściła, tylko zostanie podcięte piłą kątową to z całą stanowczością N. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 To było raczej żartobliwe bo czekam aż u mnie się np. do tego doczepią, przecież te tuningi taka zbędna zła rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 1 Listopad 2008 Share Napisano 1 Listopad 2008 To było raczej żartobliwe Ja również tak sądziłem, jak słuchałem kolegów po fachu którzy posiadali większy staż ode mnie i słuchałem ich opowieści z przymrużeniem oka. Dziś po kilku latach w zawodzie sam mógłbym przytoczyć takie "kwiatki" o których się normalnemu mechanikowi nawet nie śniło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 Tylko czy w takim przypadku jak bardzo niskie auto jest to zgodne z prawem czy baaaaaardzo naciagane??? Jeśli sprężyny i amory są atestowane to ok. Za zmianę tarcz hamulcowych na większe niż fabryczne też negatyw? To już trudniej stwierdzić, bo nie mamy danych na temat średnicy tarcz na stacji. Ale jeśli to już zostanie stwierdzone to jak wyżej. No i oczywiście dane części muszą być przeznaczone do tego modelu auta. przecież te tuningi taka zbędna zła rzecz Tuning jest bardzo dobrą rzeczą. Poprawia właściwości trakcyjne, przyczepność i skraca drogę hamowania. Ale nie sądzę, że to zrozumiesz, bo z takim samozaparciem bronisz wieśniacko przyciemnionych przednich szyb i Twój post jest niezgodny z zasadami - popraw, co masz do poprawienia - inaczej dostajesz ostrzeżenie ! nych spoilerków na bagażniku, że wychodzę z założenia iż po prostu nie stać Cię na prawdziwy Tuning i nadrabiasz agrotuningiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
berecik Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 jeśli tuning to Brabus, czy AMG lub M-Power, reszta to ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adaś1524731544 Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 Przyciemnione szyby to praktyczna sprawa, sam mam 5 lat a co do agrotuningu to powiem tylko, że moja agrotuningowa Skoda klepie 5,5 sek do setki jeśli to nazywasz agrotunigiem to nic dziwnego, że takie auta jeżdżą tylko po fabrykach pieczątek Co do tarcz to do mojego auta nie przewidują takich tarcz a pasują jak ulał tak jak jarzma i zaciski (przód z audi TT quattro roadster 312mm, tył 256 mm z Octavi RS1 ) i pracują perfekcyjnie a Brabus AMG itp to nie jest typowy tuning bo każdy może iść do sklepu i kupić coś takiego... lepiej mieć coś wyjątkowego i niepowtarzalnego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 http://moto.pl/MotoPL/1,88571,7088907,Agrotuning___hit_czy_kit_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Przykład wiejskiego tuningu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 4 Październik 2009 Share Napisano 4 Październik 2009 Wczoraj tez miałem auto po lekkim tuningu z zatrzymanym DR.Prędzej wyjechał jak wjechał na plac.!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirat Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 W sobote przyjechała na okresowe przed pierwszą dziewczyna golfem III po tuningu opony poza obrys pojazdu, kierownica sportowa ale taka mała że szok (średnica 20 cm), dostała N, chociaż miała w briefie wpisane zmiany kierownicy i podany nr jej homologacji oraz wpisany nowy rozmiar opon. Czy dobrze zrobiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Czy dobrze zrobiłem? Za koła wystające za obrys pojazdu - dobrze Jak na kierownicy był nabity atest lub homologacja - źle to moje zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Za koła wystające za obrys pojazdu - dobrzeJak na kierownicy był nabity atest lub homologacja - źle Ja również podchodzę do tematu w ten sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Przyciemnione szyby to praktyczna sprawa, sam mam 5 lat Ciekawe ,który to diagnosta taki " przyciemniony", że przez 5 lat walił stempel w DR. Chyba że tylko tylna była . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Psuj napisał/a: Za koła wystające za obrys pojazdu - dobrze Jak na kierownicy był nabity atest lub homologacja - źle Ja również podchodzę do tematu w ten sposób. Taż tak uważam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Za koła wystające za obrys pojazdu Podobnie zrobiłem za koła tzn. "N" Gościu zdziwiony bo do tej pory miał DR "KLEPANY" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 5 Październik 2009 Share Napisano 5 Październik 2009 Gościu zdziwiony bo do tej pory miał DR "KLEPANY" Jak myślisz z chciwości czy niewiedzy "klepany"??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.