Skocz do zawartości

Przeróka sekwencji


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam Opla Vctrę 1,8 16V z 1997r. Zamontowany jest tam gaz sekwencyjny. Pytanie polega na tym czy można jakoś przerobić zeby przełanczał się na gaz wcześniej lub żeby ręcznie się dało przełanczać na gaz. Mój problem polega na tym, że jade do pracy 13km z czego 5-6 km przejeżdzam na bęzynie w drodze do domu jest podobna sytuacja. Dla mnie mija się to z celem. A skoro niektóre instalacje można przełączyć od razu na gaz to jak ja przełącze po dwóch kilometrach to nic się nie stanie

Napisano

Miałem auto na gaz i już nie chcę. Do końca nie wiesz co ono może ci wywinąć na drodze, a oszczędność raczej marna ( też przejeżdżałem tyle km co ty). Czy przeróbka sekwencji jest możliwa w ten sposób o jakim ty piszesz? no na pewno silnik musi być nagrzany a tym samym parownik, chociaż przy starszych instalacjach szło uruchomić silnik ale nie można było jechać a połowa gazu wylatywała rurą wydechową (znam to z autopsji). Jak się nagrzał to można było jechać a więc może zmiana samochodu? :)

Napisano

W reduktorze istalacji sekwencyjnej znajduje sie czujnik temperatury, on i czujnik temp. silnika jetst odpowiedzialny za przełanczanie sie paliwa na gaz. Do tego dochodza regulacje ale tylko jezeli ktos posiada do takiej instalacji oprogramowanie. Moze wystarczy go tylko przeprogramować.Ale trzeba najpierw posprawdzac te czujniki. W sekwewncji padały właśnie czujniki temp.

Napisano
sekwencja i parownik?

 

W instalacji "wtrysku" gazu w formie lotnej nadal występuje parownik, nie ma go dopiero we wtrysku gazu w formie płynnej.

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/LPG

 

" I - instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) bez regulacji składu.

II - instalacja mieszalnikowa (podciśnieniowa lub nadciśnieniowa) z elektroniczną regulacją składu mieszanki.

III - instalacja wielopunktowa, o ciągłym zasilaniu gazem w fazie lotnej.

IV - instalacja wielopunktowa zasilania gazem w fazie lotnej, poprzez elektronicznie sterowane zawory (pot. wtryskiwacze).

V - instalacja wtrysku sekwencyjnego gazu w fazie ciekłej. "

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

Akurat najbardziej pomógł ci luk ;D

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano

dangol1 czy sprawdzałeś termostat w układzie chłodzenia bo dojście do temperatury po 6 km.to wydaje mi się trochę długo, ewentualnie zrezygnuj z silnego dogrzewania wnętrza to szybciej układ przejdzie na zasilanie gazem-będzie ekonomiczniej.

Napisano

Wydaje mi się, że próba oszukania pewnych ustawień fabrycznych co optymalnej temperatury dla przełączenia bardzo szybko odbije się na żywotności silnika... Szczególnie jeśli to silnik i instalacja nowszej generecji...

Kiedyś miałem Hyundaia (jeszcze gaźnikowca) to przyznam, że nawet przy minus 20 odpalałem na LPG i de facto to auto beznyzny w ogóle nie znało, ale dobrze się to dla niego nie skończyło...

Ale to tylko moja własna uwaga na podstawie wieloletniego użytkowania różnorakich aut i instalacji LPG...

Napisano

Dzięki luk :-D . Nie mam z kim przedyskutować spraw związanych z BT, więc każde wyjaśnienia są dla mnie cenne. ::hey

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. Pojade jeszcze do jakiegoś gazownika może on coś doradzi. Jak da rade to dam znać.

 

[ Dodano: 14-11-2008, 20:57 ]

byłem dzisiaj u gazownika i ten powiedział, że bez problemu można to ustawić tylko że on akurat obsługuje jedną instalację gazową tę którą oni montują. także poszukiwań ciąg dalszy

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.