blakop Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Poszukuję dobrego machera od instalacji LPG II generacji (instalacja TOMASETTO). Chodzi o kogoś kto zajrzy, wyreguluje, jak trzeba to poradzi co wymienić, bo instalacja w pewnych sytuacjach nie robi jak trzeba (silnik 4.0 Jeep XJ 91') - oczywiście, kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze i bez propozycji typu "a załóż Pan sekwencje". Szukam w wlkp. ale jak ktoś naprawdę rzetelny i dobry to w sumie i dalej dojadę. Z góry dziękuję za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 Sprzedaj to auto .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 12 Styczeń 2009 Share Napisano 12 Styczeń 2009 kogoś kto zrobi to za rozsądne pieniądze A może już była założona za rozsądne pieniądze i teraz po prostu trzeba dopłacić co by działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2009 A może już była założona za rozsądne pieniądze i teraz po prostu trzeba dopłacić co by działało. Całkiem możliwe - z tym że ja szukam kogoś kto to trafnie zdiagnozuje, a nie będzie zgadywał - i tą właśnie różnice miałem na myśli pisząc o "dobrym" macherze Sprzedaj to auto .......... :D Co zazdrość potrafi zrobić z porządnym człowiekiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 w żurawicy pod przemyślem jest dobry macher Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Pisze po raz drugi odpowiedź bo nie ma jej w tym poście Może ta się ukaże instalacji LPG II generacji (instalacja TOMASETTO). O ile masz tam reduktor Tomasetto to nie wiem czy ci to ciągnie dobrze na gazie, montuje instalacje od 2002r i tomasetto widziałem 100KM, 140KM i jakieś SUPER ale nie wiem do jakiej mocy. Napisz konkretnie co się dzieje, spróbuje pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fox Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Instalacja II generacji w sam. 4,0 litra?- z założenia nie powinna pracować. Musiała być chyba założona bardzo dawno temu. A jakie są objawy niesprawności tego pojazdu (detonacja - wystrzał, brakuje mocy, gaśnie podczas jazdy)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 13 Styczeń 2009 Share Napisano 13 Styczeń 2009 Instalacja II generacji w sam. 4,0 litra? A co ma piernik do wiatraka z założenia nie powinna pracować no ale pracuje, może nie koniecznie w opisywanym przypadku ale ogólnie to na II generacji jeżdżą takie samochody że ja osobiście bym się ich nie podjął gazować nawet kilka lat temu, kiedy sekwencje czy też ciągłe wtryski gazu były bardzo drogie, a przyjeżdżają na filterki i jakieś serwisy to sie sam dziwie że to jeździ. Oczywiście dzisiaj wtryski gazu są bardzo tanie więc się je montuje w większości przypadków Pozdrawiam wszystkich zagazowanych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 13 Styczeń 2009 z założenia nie powinna pracować No to dziwne, bo pracuje idealnie Problem dotyczy pewnej przebudowy, która zamierzam zrobić, no ale skoro to nie ma prawa pracować... llary - posłałem Ci na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 14 Styczeń 2009 Share Napisano 14 Styczeń 2009 no ale skoro to nie ma prawa pracować... Według naukowców trzmiel nie powinien latać bo ma za małe skrzydła. Trzmiel się tym nie przejmuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fox Napisano 16 Styczeń 2009 Share Napisano 16 Styczeń 2009 Ze swojego doświadczenia, te które jeszcze jeżdżą ze zwykłymi instalacjami, w większości popsuły czujniki odpowiedzialne za wtrysk benzyny, nie mówiąc o spustoszeniu pod maską po wystrzale. Syrenka też pracuje, jeździ i to jeszcze jak [ Dodano: 16-01-2009, 19:25 ] Problem dotyczy pewnej przebudowy Przebudowy? Myślałem że po gazowcach nie potrzeba poprawiać. A co z wyszczególnieniem w wyciągu homologacji na dane autko - będzie nowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 17 Styczeń 2009 Share Napisano 17 Styczeń 2009 A co z wyszczególnieniem w wyciągu homologacji na dane autko - będzie nowe? No może i teoretycznie masz racje że jeżeli zmienimy jakiś element w instalacji gazowej to mógłbyś zażądać nowego świadectwa homologacji A jeżeli ja wymienie sobie w samochodzie np szybe bo mi pękła na zamiennik lub jakiś reflektor to czy też będziesz chciał homologacji No coś chyba nie tak Każdy element w instalacji gazowej ma oznaczenie wg 67R lub dodatkowo 110R więc czy to jest ten element który założył pierwotnie monter czy już jest po wymianie to już nie ma takiego znaczenia Jak tam blakop po regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2009 Myślałem że po gazowcach nie potrzeba poprawiać. A niby dlaczego? Po każdym można poprawić. A co z wyszczególnieniem w wyciągu homologacji na dane autko - będzie nowe? A po co? Jesli to będzie element sygnowany tą samą homologacją cząstkową? A poza tym kto powiedział, że przebudowa ma dotyczyć samej instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fox Napisano 17 Styczeń 2009 Share Napisano 17 Styczeń 2009 A poza tym kto powiedział, że przebudowa ma dotyczyć samej instalacji? Nie sądzę żebyś chciał poprawić po producencie - bez jego zgody, a jeśli tak, to może warto by opatentować przeróbkę. [ Dodano: 17-01-2009, 17:37 ] dodatkowo 110R więc czy to jest ten element który założył pierwotnie monter czy już jest po wymianie to już nie ma takiego znaczenia A właśnie że ma. Ponieważ w instalacji LPG wg regulaminu 110 na tabliczce znamionowej powinny być wyszczególnione wszystkie elementy instalacji wraz z oznaczeniem. I powinno się sprawdzać kompletność wg tej tabliczki, na szczęście dla nie których, u nas obowiązuję na razie regulamin 67R z poprawkami serii 01. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 17 Styczeń 2009 Share Napisano 17 Styczeń 2009 wg regulaminu 110 Prawie 110-tka odnosi się do CNG ale na większości części montowanych w inst LPG jest to oznaczenie, ponieważ np elektronika jest taka sama do LPG i CNG, mi chodziło tylko o ewentualną konieczność żądania od klienta świadectwa homologacji na tą instalacje, gdzie np w samochodach które mają już instalacje prawie 10 lat takiego świadectwa nie uzyskasz a na dodatek to większość tych pojazdów jest po wymianie któregoś z głównych elementów instalacji, a ja jako monter nie wystawie ci świadectwa homologacji "SPOSOBU MONTAŻU INSTALACJI PRZYSTOSOWUJĄCEJ DANY TYP POJAZDU DO ZASILANIA GAZEM" jeżeli wymieniałem reduktor lub zbiornik z wielozaworem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 17 Styczeń 2009 Nie sądzę żebyś chciał poprawić po producencie - bez jego zgody, a jeśli tak, to może warto by opatentować przeróbkę. Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, ale powtarzam - przeróbka nie dotyczy instalacji tylko innego elementu silnika który to jednak ma wpływ na pracę instalacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fox Napisano 20 Styczeń 2009 Share Napisano 20 Styczeń 2009 Nie piszę tego złośliwie, zajmuję się od kilku lat między innymi montażem i naprawą instalacji LPG. Dlatego wiem, że nie wszystko i nie w każdym aucie można zamontować z bardzo prostego powodu - późniejszych reklamacji. Widziałem już kilka razy pojazdy, a właściwie gołe bloki silnika po wystrzale LPG. Osoby które to "zjawisko"przeżyły (a wystrzał zawsze następował przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu np. podczas wyprzedzania) nie chcą już słyszeć o instalacjach podciśnieniowych - mieszalnikowych. Konsekwencje zaoszczędzenia kilkuset złotych mogły być tragiczne w skutkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Widziałem już kilka razy pojazdy, a właściwie gołe bloki silnika po wystrzale LPG Oj przepraszam bardzo, co ma blok (kadłub) silnika do wystrzału mieszanki gazowo-powietrznej w kolektorze ssącym przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu np. podczas wyprzedzaniacoś chyba mieszasz , może miałeś napisać że kolektory ssące lub obudowy filtra powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Oj przepraszam bardzo, co ma blok (kadłub) silnika do wystrzału mieszanki gazowo-powietrznej w kolektorze ssącym Oj jak mówi że widział to widział chyba wie co widzi chyba Pozdrowienia dla gazowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Też widziałem rozerwany blok silnika w BMW, po wystrzale takiej wspaniałej instalacji gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
llary Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Ja nawet nie słyszałem i będe niedowiarkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.