piozar11 Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 witam jak w temacie jak ustawiacie kąty w takich zawieszeniach w - czy + , Cytuj
JACEK GUZ Napisano 19 Luty 2009 Napisano 19 Luty 2009 Napisz jakie to auto bo wg.mnie zawieszenie gwintowane mają samochody które są choc trochę sportowe i pochylenie koła powinno byc raczej w minus żeby auto lepiej się kleiło do drogi szczególnie w zakrętach Cytuj
piozar11 Napisano 19 Luty 2009 Autor Napisano 19 Luty 2009 Napisz jakie to auto bo wg.mnie zawieszenie gwintowane mają samochody które są choc trochę sportowe i pochylenie koła powinno byc raczej w minus żeby auto lepiej się kleiło do drogi szczególnie w zakrętach AstraII G rok 1998 zwykła tak normalnie to tak 1° w minusie mają Cytuj
JACEK GUZ Napisano 23 Luty 2009 Napisano 23 Luty 2009 Więc ustaw tak jak ma fabrycznie no może jakieś 15 minut więcej w minus no chyba że klient chce mieć jeszcze bardziej pochylone ale to moze skutkować podcinaniem opon bo z tego co się orientuję to amortyzatory z regulacją twardości sprężynmają za zadanie sprawic aby samochód był po prostu twardszy a jeśli się mylę to niech to ktoś zweryfikuje Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.