Skocz do zawartości

Powiadamianie o terminie przeglądu


JACEK GUZ

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie do kolegów diagnostów a mianowicie jak powiadamiacie klientów o terminie zbliżającego się badania i co wg. was jest najbardziej skuteczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My przypominamy o zblizajacym się termie badania w formie kartki ( w kopercie) wysyłanej pocztą ,jeżeli wcześniej klient podpisał zgodę(ochrona danych osobowych) na otrzymanie takiej przesyłki. Klienci są zadowoleni , nawet jeżeli kartka nie doszła w terminie (wina poczty polskiej )pytają czy juz nie wysyłamy :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W systemie Stacja z Norcomu możesz drukować samoprzylepne etykiety naklejane na szyby i słupki (specjalna drukarka jest do tego) albo automatycznie wysyłać sms-y z przypomnieniem o badaniu.

 

 

Ale zapunktowałem u Norberta :twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W systemie Stacja z Norcomu możesz drukować samoprzylepne etykiety naklejane na szyby i słupki (specjalna drukarka jest do tego) albo automatycznie wysyłać sms-y z przypomnieniem o badaniu.

 

 

drukarkę mamy i dajemy klientom naklejki ale twierdzą że woleliby żeby do nich dzwonić

więc jak myślicie czy to może dać jakiś efekt?

no i ciekawe jak będzie się sprawdzał moduł sms? ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drukarkę mamy i dajemy klientom naklejki ale twierdzą że woleliby żeby do nich dzwonić

Klient woli dowiedzieć się kilka dni przed końcem przeglądu. A nie za każdy razem, kiedy jedzie samochodem i spogląda na naklejkę i widzi, że TEN sądny dzień nieuchronnie się zbliża :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przyklejanej kartki to ktoś się przyzwyczai przez rok i nawet na nią nie zwróci uwagi ;)

Według mnie najlepszą formą jest sms, nie wymaga to wyrażania zgody na przetwarzanie danych, oczywiście klient mimo wszystko musi wyrazić zgodę podając numer tel. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory wysyłaliśmy listy, a teraz powoli przymierzamy sie do pomysłu z wysyłką SMS. To chyba najlepszy pomysł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

U nas wysyla sie listy ale z tego co sie orientuje nie jest to do konca OK, bo dane klienta uzyskuje sie w czasie badania tak naprawde bez jego wiedzy i zgody.

Myslalem nad takim oswiadczeniem ktore klient wypelnialby osobiscie z formulka o zgodzie na przetwarzanie danych i tam mialby mozliwosc wyboru powiadomienia SMS czy list oraz podany adres do wysylki (czesto dane z DR sa inne niz rzeczywiste)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem nad takim oswiadczeniem

 

Można je wydrukować z programu Norcomu, ale to nie wszystko, bo na gromadzenie danych musisz mieć zgodę... oj nie pamiętam jak się ta instytucja nazywa.

 

tam mialby mozliwosc wyboru powiadomienia SMS

 

Numer telefonu nie podlega ochronie danych, możesz zbierać od klientów bez żadnej papierkologii, jak ci klient da znaczy, że wyraża zgodę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można je wydrukować z programu Norcomu, ale to nie wszystko, bo na gromadzenie danych musisz mieć zgodę... oj nie pamiętam jak się ta instytucja nazywa.

Hmmm niestety mamy inny program :) , tak jest instytucja ktora zezwala i kontroluje bazy danych nazywa Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych

 

 

Numer telefonu nie podlega ochronie danych, możesz zbierać od klientów bez żadnej papierkologii, jak ci klient da znaczy, że wyraża zgodę.

 

Tak wiem, ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych. Inna sprawa ze ostatnie posuniecia szefostwa mocno zastanawiaja mnie nad sensem wykazywania incjatywy.

Powiadomienia SMS poza uniwersalnoscia i latwoscia sa rowniez sporo tansze niz listy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych

 

z ust mi to wyjąłeś... a to nie było higieniczne :P

 

ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych.

 

Zawsze jest możliwość "ręcznego" wysyłania sms-ów ale trzeba duuuużo cierpliwości i zaangażowania do czegoś takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych.

 

Zawsze jest możliwość "ręcznego" wysyłania sms-ów ale trzeba duuuużo cierpliwości i zaangażowania do czegoś takiego

 

W sumie nie jest to az taki problem, wystarczy prowadzic ewidencje w n.p. palmtopie a on sam przypomni o terminie a wtedy kilka klikniec i SMSy leca do klientow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.