JACEK GUZ Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 mam pytanie do kolegów diagnostów a mianowicie jak powiadamiacie klientów o terminie zbliżającego się badania i co wg. was jest najbardziej skuteczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 to chyba właściciel powinien pamiętać o terminie badania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 7 Marzec 2009 Autor Share Napisano 7 Marzec 2009 niby tak ale wiem że wiele stacji ma coś takiego jak przypominanie o badaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 wejdż na stronę speedcaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
power Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 My przypominamy o zblizajacym się termie badania w formie kartki ( w kopercie) wysyłanej pocztą ,jeżeli wcześniej klient podpisał zgodę(ochrona danych osobowych) na otrzymanie takiej przesyłki. Klienci są zadowoleni , nawet jeżeli kartka nie doszła w terminie (wina poczty polskiej )pytają czy juz nie wysyłamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 W systemie Stacja z Norcomu możesz drukować samoprzylepne etykiety naklejane na szyby i słupki (specjalna drukarka jest do tego) albo automatycznie wysyłać sms-y z przypomnieniem o badaniu. Ale zapunktowałem u Norberta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 7 Marzec 2009 Autor Share Napisano 7 Marzec 2009 W systemie Stacja z Norcomu możesz drukować samoprzylepne etykiety naklejane na szyby i słupki (specjalna drukarka jest do tego) albo automatycznie wysyłać sms-y z przypomnieniem o badaniu. drukarkę mamy i dajemy klientom naklejki ale twierdzą że woleliby żeby do nich dzwonić więc jak myślicie czy to może dać jakiś efekt? no i ciekawe jak będzie się sprawdzał moduł sms? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 7 Marzec 2009 Share Napisano 7 Marzec 2009 drukarkę mamy i dajemy klientom naklejki ale twierdzą że woleliby żeby do nich dzwonić Klient woli dowiedzieć się kilka dni przed końcem przeglądu. A nie za każdy razem, kiedy jedzie samochodem i spogląda na naklejkę i widzi, że TEN sądny dzień nieuchronnie się zbliża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Do przyklejanej kartki to ktoś się przyzwyczai przez rok i nawet na nią nie zwróci uwagi Według mnie najlepszą formą jest sms, nie wymaga to wyrażania zgody na przetwarzanie danych, oczywiście klient mimo wszystko musi wyrazić zgodę podając numer tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojciech Jania Napisano 8 Marzec 2009 Share Napisano 8 Marzec 2009 Do tej pory wysyłaliśmy listy, a teraz powoli przymierzamy sie do pomysłu z wysyłką SMS. To chyba najlepszy pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 9 Marzec 2009 Share Napisano 9 Marzec 2009 SMS. To chyba najlepszy pomysł.Tez tak mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Czesc U nas wysyla sie listy ale z tego co sie orientuje nie jest to do konca OK, bo dane klienta uzyskuje sie w czasie badania tak naprawde bez jego wiedzy i zgody. Myslalem nad takim oswiadczeniem ktore klient wypelnialby osobiscie z formulka o zgodzie na przetwarzanie danych i tam mialby mozliwosc wyboru powiadomienia SMS czy list oraz podany adres do wysylki (czesto dane z DR sa inne niz rzeczywiste) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Myslalem nad takim oswiadczeniem Można je wydrukować z programu Norcomu, ale to nie wszystko, bo na gromadzenie danych musisz mieć zgodę... oj nie pamiętam jak się ta instytucja nazywa. tam mialby mozliwosc wyboru powiadomienia SMS Numer telefonu nie podlega ochronie danych, możesz zbierać od klientów bez żadnej papierkologii, jak ci klient da znaczy, że wyraża zgodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Można je wydrukować z programu Norcomu, ale to nie wszystko, bo na gromadzenie danych musisz mieć zgodę... oj nie pamiętam jak się ta instytucja nazywa. Hmmm niestety mamy inny program , tak jest instytucja ktora zezwala i kontroluje bazy danych nazywa Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych Numer telefonu nie podlega ochronie danych, możesz zbierać od klientów bez żadnej papierkologii, jak ci klient da znaczy, że wyraża zgodę. Tak wiem, ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych. Inna sprawa ze ostatnie posuniecia szefostwa mocno zastanawiaja mnie nad sensem wykazywania incjatywy. Powiadomienia SMS poza uniwersalnoscia i latwoscia sa rowniez sporo tansze niz listy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 11 Marzec 2009 Share Napisano 11 Marzec 2009 Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych z ust mi to wyjąłeś... a to nie było higieniczne ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych. Zawsze jest możliwość "ręcznego" wysyłania sms-ów ale trzeba duuuużo cierpliwości i zaangażowania do czegoś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 12 Marzec 2009 Share Napisano 12 Marzec 2009 ale kombinuje jak prowadzic ewidencje takich danych. Zawsze jest możliwość "ręcznego" wysyłania sms-ów ale trzeba duuuużo cierpliwości i zaangażowania do czegoś takiego W sumie nie jest to az taki problem, wystarczy prowadzic ewidencje w n.p. palmtopie a on sam przypomni o terminie a wtedy kilka klikniec i SMSy leca do klientow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.