Skocz do zawartości

przyczepka lekka


bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z klientem. Przyjechał wczoraj do mnie na stacje ze skierowaniem na nabicie cech identyfikacyjnych i przegląd przed pierwszą rejestracją przyczepką marki SAM (lekka według klijęta). Wymiary mnie przeraziły szerokość 2,46cm, więc nie można tego podciągnąc pod lekką gdyż max szerokość dla lekkiej 2,10cm ,ani ciężarową bo nie posiada hamulca najazdowego. Co w tej sytuacji zrobić, pod co można podciągnąć tą przyczepkę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max. szerokość p-py lekkiej to 2,55m., tak jak i innych pojazdów. Nie ma ograniczenia do 2,10m. Musisz po prostu ocenić solidność konstrukcji, jej masę, wygląd itp. Przyczepa może być zbudowana do przewozu np. styropianu czy pierza ptasiego. Klientowi wolno takie coś zbudować. A jeśli wyjdzie na to, że ładowności pozostanie mu np. 200kg, to jego problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczepa lekka ma ograniczenie zwiazane tylko z dmc. Pozostałe parametry podlegają takim samym przepisom jak dla reszty przyczep. Szwagier ma boxera z max długa i wysoką paką i jak go załaduje swoim towarem to ma raptem 200-300kg ładunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczepa może być zbudowana do przewozu np. styropianu czy pierza ptasiego.

Pszczoły luzem też można przewozić w postaci tzw. ładunku lotnego. To niemal jak gaz. :-D

Co do szerokości to tak jak pisze bohdang. Ciekawe ile to waży? Jak klienta złapią z większą masą ładunku niż dopuszczalna to on będzie się tłumaczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months later...

ja otworzyłem przez open-ofice

ale wychodzi pomieszane (z notatnika tak samo)

 

Opis POJECIE Wartość Miano 200 200 0

210 200 10

210 200 10

210 200 10

(pieczątka jednostki 200 200 0

przeprowadzającej badania) 200 200 0

200 200 0

200 200 0

DOKUMENT IDENTYFIKACYJNY BADANEGO POJAZDU MARKI „SAM”, 202 200 2

-z wyłączeniem przyczep o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony 202 200 2

200 200 0

200 200 0

1. Marka SAM 207 200 7

2. Typ (model) 107 100 7

3. Rodzaj 107 100 7

4. Podrodzaj 107 100 7

5. Przeznaczenie 107 100 7

6. Rok produkcji 107 100 7

itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Witam

Mam zamiar zrobić przyczepkę dwuosiową z hamulcem najazdowym. Wymiary paki 1,8X3,6m a razem z dyszlem coś ok 4,5m, masa własna ok 250kg.

Teraz moje pytanie: czy można taka przyczepę zarejestrować jako lekką z DMC do 750kg?

 

i czy w dowodzie jest zapis, że to jest przyczepa z hamulcem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i czy w dowodzie jest zapis, że to jest przyczepa z hamulcem

 

Nie ,przynajmniej nie spotkałem się z tym żeby WK wpisywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam zamiar zrobić przyczepkę dwuosiową z hamulcem najazdowym. Wymiary paki 1,8X3,6m a razem z dyszlem coś ok 4,5m, masa własna ok 250kg.

Teraz moje pytanie: czy można taka przyczepę zarejestrować jako lekką z DMC do 750kg?

 

i czy w dowodzie jest zapis, że to jest przyczepa z hamulcem

przy takiej konstrukcji 250 kg m.wł. będzie raczej trudne spełnienia. No chyba że przyczepka bedzie z aluminium i tytanu :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ewentualnie z karbonu

A o plastyku wy zapomnieli.... :D

" Zemsta Honekera" plastykowa była i jakos to pędzało po drodze... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

" Zemsta Honekera" plastykowa była i jakos to pędzało po drodze...

 

ale jak ,żadna przyjemność z jazdy -typowy wóz drabiniasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie już jak to otworzyć????mi wychodzą jakieś dziwolągi :)

 

[ Dodano: 22-02-2010, 13:29 ]

A trabanty były z DUROPLASTU podobno w latach 60 ten materiał był uznawany za kosmiczny a że ta konstrukcja przetrwała do początku lat 90 to juz inna historia.Swoja drogą to autko miało swoją duszę a najlepszy był wskaźnik paliwa " linijka "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a najlepszy był wskaźnik paliwa " linijka "

 

...a jak trzeba było rzucić się pod nogi pasażerki i włączyć rezerwę ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a jak trzeba było rzucić się pod nogi pasażerki i włączyć rezerwę ?

To czasami mogło zrekompensować wczelkie niedogodności wynikające z użytkowania mydelniczki :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z użytkowania mydelniczki
Mój Ojciec był zagorzałym fanem Trabantów . To jego zaangażowanie wieloletnie w tę markę chyba przelazło na mnie W tej siermiędze coś jest .... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czasami mogło zrekompensować wczelkie niedogodności wynikające z użytkowania mydelniczki

Widzę ze wreszcie ktoś dostrzegl jednak zalety Trampka.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.