Administrator Napisano 25 Maj 2005 Share Napisano 25 Maj 2005 Kto mi powie czy niesprawne poduszki powietrzne to jest podstawa do wyniku badania technicznego "negatyw"? Jeśli tak to z czego to wynika ? 03-03-2005 08:04 berecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 Wszystkie urządzenia zamontowane w aucie muszą być sprawne. To jest podstawowa zasada. Ale za niesprawne poduszki jeszcze nikogo nie oblałem, musiał bym bardzo tej osoby nie lubić. Po prostu zwracam uwagę i mówię, że za rok ten numer nie przejdzie. Pewnie pamiętać i tak nie będę ale na ludzi raczej to działa. 03-03-2005 09:03 Maciek Michalewicz SKP AKUNUMA Barlinek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 pojazd miał wiele więcej uszkodzeń, tyle że firma przy okazji to podpieła jako rzecz sprzeczną i bezpodstawną żądając odszkodowania za nieuzasadniony postój pojazdu ! 03-03-2005 09:25 berecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 A to oczywiscie W takiej sytuacji twardo dałbym negatywa. Co innego świadomu wybór "nie mam poduszek bo są za drogie" a co innego zmuszanie do eksploatacji bez poduszek z powodów ekonomicznych. IMHO to samochód jest homologowany z poduszkami teoretycznie mógłby nie dostać homologacji bez nich. 03-03-2005 12:56 Piotr AT Lublin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 DZIENNIK USTAW 246 Z 2004 ROKU $ 1 PUNKT 8 PROCEDURA PRZY POJEZDZIE Z OBD I EOBD, USTAWA PRAWO O RUCHU DROGOWYM DZIAŁ TRZECI ART 66.2 URZADZENIA I WYPOSAŻENIE POJAZDU W SZCZEGULNOŚĆI... Negatyw i na czarną listę następnym razem możesz znaleść więcej usterek nie tylko jedną i zabrać n.p.dowód bardzo uprzejmie zresztą. 03-03-2005 13:28 DZIDEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 Dzieki wszystkim za info ! 03-03-2005 14:36 berecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 Dziennik 246 z 2004 to "wymagania wobec diagnostów" wiec nie ma tu zupełnie nic na temat poduszek. Może mialeś na mysli Dz. U. 249 z 2004? W takim razie chciałem zauwazyć iż MIL nie ma nic wspolnego z SRS czy ABS, aprocedura diagnostyczna OBDII/EOBD w zadnym punkcie nie dotyczy systemów komfortu czy też bezpieczeństwa. Swoją drogą to wyrazy wspólczucia twórcom rozborzadzenia w sprawie diagnostyki EOBD bo doprawdy nie wiem na jakiej podstawie prawnej wprowadzono pojecie EOBD. A może ktoś spotkał się z polskim ustawodoastwem dotyczącym wymogów czy tez opisu istoty EOBD ? Teves 13-03-2005 09:55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Share Napisano 25 Maj 2005 spoko 6 z 9 można pomylic /czeski błąd/Podstawowe wymagania dla diagnostyki pokładowejstandardu OBD II są określone w nastepujących normach; SAE J 1850,ISO 9141-2 LUB ISO-15031-3 -komunikacja ,SAE J 1962 -opis znormalizowanego gniazda diagnostycznego ,SAE J 1978 -opis testera diagnostycznego, SAE J 1979-opis poszczególnych trybów pracy skanera, SAE J 1930-znormalizowane nazewnictwo , SAE J 2012-oznaczenie i definicje kodów usterek. Pozdro nara. 21-03-2005 08:23 DZIDEK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi