Administrator Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 Kto mi powie czy niesprawne poduszki powietrzne to jest podstawa do wyniku badania technicznego "negatyw"? Jeśli tak to z czego to wynika ? 03-03-2005 08:04 berecik
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Wszystkie urządzenia zamontowane w aucie muszą być sprawne. To jest podstawowa zasada. Ale za niesprawne poduszki jeszcze nikogo nie oblałem, musiał bym bardzo tej osoby nie lubić. Po prostu zwracam uwagę i mówię, że za rok ten numer nie przejdzie. Pewnie pamiętać i tak nie będę ale na ludzi raczej to działa. 03-03-2005 09:03 Maciek Michalewicz SKP AKUNUMA Barlinek
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 pojazd miał wiele więcej uszkodzeń, tyle że firma przy okazji to podpieła jako rzecz sprzeczną i bezpodstawną żądając odszkodowania za nieuzasadniony postój pojazdu ! 03-03-2005 09:25 berecik
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 A to oczywiscie W takiej sytuacji twardo dałbym negatywa. Co innego świadomu wybór "nie mam poduszek bo są za drogie" a co innego zmuszanie do eksploatacji bez poduszek z powodów ekonomicznych. IMHO to samochód jest homologowany z poduszkami teoretycznie mógłby nie dostać homologacji bez nich. 03-03-2005 12:56 Piotr AT Lublin
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 DZIENNIK USTAW 246 Z 2004 ROKU $ 1 PUNKT 8 PROCEDURA PRZY POJEZDZIE Z OBD I EOBD, USTAWA PRAWO O RUCHU DROGOWYM DZIAŁ TRZECI ART 66.2 URZADZENIA I WYPOSAŻENIE POJAZDU W SZCZEGULNOŚĆI... Negatyw i na czarną listę następnym razem możesz znaleść więcej usterek nie tylko jedną i zabrać n.p.dowód bardzo uprzejmie zresztą. 03-03-2005 13:28 DZIDEK
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Dzieki wszystkim za info ! 03-03-2005 14:36 berecik
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 Dziennik 246 z 2004 to "wymagania wobec diagnostów" wiec nie ma tu zupełnie nic na temat poduszek. Może mialeś na mysli Dz. U. 249 z 2004? W takim razie chciałem zauwazyć iż MIL nie ma nic wspolnego z SRS czy ABS, aprocedura diagnostyczna OBDII/EOBD w zadnym punkcie nie dotyczy systemów komfortu czy też bezpieczeństwa. Swoją drogą to wyrazy wspólczucia twórcom rozborzadzenia w sprawie diagnostyki EOBD bo doprawdy nie wiem na jakiej podstawie prawnej wprowadzono pojecie EOBD. A może ktoś spotkał się z polskim ustawodoastwem dotyczącym wymogów czy tez opisu istoty EOBD ? Teves 13-03-2005 09:55
Administrator Napisano 25 Maj 2005 Autor Napisano 25 Maj 2005 spoko 6 z 9 można pomylic /czeski błąd/Podstawowe wymagania dla diagnostyki pokładowejstandardu OBD II są określone w nastepujących normach; SAE J 1850,ISO 9141-2 LUB ISO-15031-3 -komunikacja ,SAE J 1962 -opis znormalizowanego gniazda diagnostycznego ,SAE J 1978 -opis testera diagnostycznego, SAE J 1979-opis poszczególnych trybów pracy skanera, SAE J 1930-znormalizowane nazewnictwo , SAE J 2012-oznaczenie i definicje kodów usterek. Pozdro nara. 21-03-2005 08:23 DZIDEK
Rekomendowane odpowiedzi