dejmien Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Witam wszystkich ! jestem nowy na tym forum i zielony być może pisze w złym dziale (nie bijcie za to . Chodzi mi o to że jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat badań okresowych pojazdów osobowych i mam kilka niejasności: 1- kontrola instalacji gazowej - jak przebiega , co jest sprawdzane? sprawdzamy tylko poprawność zamontowania instalacji, homologacje butli i za pomocą detektora gazu szczelność. bo reszta jest chyba nie sprawdzana ? chodzi mi o elektrozawór i zawór odpowiedzialny za napełnienie butli w 80%.słyszałem że diagności wołają od użytkowników zaświadczenia ze stacji tankowania gazu o odbijaniu zaworu przy napełnianiu butli do 80%?może jestem w błędzie i się mylę jeśli tak to powiedzcie jak to wygląda w świetle przepisów i w świetle rzeczywistym. 2-pomiar ruchu koła jałowego kierownicy. Czy sprawdzacie go na oko czy za pomocą urządzenia LUZ-1 ? jak się sprawdza luz w przypadku gdy pojazd jest wyposażony we wspomaganie kierownicy? jakich przyrządów używacie do sprawdzania gazu i luzu kierownicy ? Wiem że zadaje dużo pytań, ale jestem zielony w tych tematach i dlatego pytam.Dla niektórych mogą to być głupie pytania. Proszę o wyrozumiałość i odpowiedzi na zadane pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 chodzi mi o elektrozawór i zawór odpowiedzialny za napełnienie butli w 80%. Zawsze sprawdzanie w praktyce różniło się nieco o tego w teorii. Na szczęście w tym temacie wrześniowe zmiany poszły ciut w kierunku realiów (choć nie do końca) Poczytaj dz u 2009 nr 155 poz 1232 Zał.4 dział V Do pracy dyplomowej, trzymaj się raczej teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...