S.K.P-POZNAŃ Napisano 18 Listopad 2009 Share Napisano 18 Listopad 2009 obejmuje sprawdzenie i ocenę stanu technicznego pojazdu oraz spełnienia warunków technicznych ale w tym wypadku nie sprawdzisz bo pojazd nie wjedzie na SKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speed Napisano 18 Listopad 2009 Share Napisano 18 Listopad 2009 DU 155 paragraf 3 ust 1 pkt 11) w którym w czasie badania technicznego stwierdzono ślady uszkodzeń lub naruszenie elementównośnych konstrukcji pojazdu, mogących stwarzać zagroŜenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego - obejmuje sprawdzenie i ocenę stanu technicznego pojazdu oraz spełnienia warunków technicznych, w sposób określony w pkt 1 i 7 działu I załącznika nr 1 do rozporządzenia oraz w pkt 1 działu I załącznika nr 4 do rozporządzenia, odpowiednio do stwierdzonych usterek; Właśnie ten przepis powinniśmy stosować w takich sytuacjach Dobrze, robię tak jak piszesz. W czasie badania "Ustalenie Danych" stwierdzam ślady uszkodzeń. Pojazd rozbity-nie ma co badać. W zaświadczeniu z "Ustalenia Danych" piszę że pojazd uszkodzony i po sprawie. Klient i tak nie zarejestruje auta bo z dokumentów do rejestracji wynika że pojazd uszkodzony. Teraz to proste. Dzięki. [ Dodano: 18-11-2009, 22:45 ] No i drugie pytanko w przypadku pokolizyjnego tez skereslamy oba punkty a co wpisac w uwagach? Przyłanczam sie do zapytania. Może opracujemy uniwersalne wpisy w pkt 2 zaświadczenia które będą jednoznacznie informować urzędnika z WK że może spokojnie(lub nie może) wydać zatrzymany DR. Obawiam się że jak każdy na swój sposób zacznie tworzyć poematy to i różnie to będzie odbierane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Listopad 2009 Share Napisano 19 Listopad 2009 A kto prowadził szkolenie przepraszam? Bo w Poznaniu Pan Król mówił co innego, a panowie z TDT co innego w kwestii tego jak traktować rozbieżności w DR na badaniu. Kogo słuchać? [Wybrane z notatek z konferencji w Mikołajkach: 1.Szkolenie diagnostów bez egzaminu 2.Zatrudnienie rzeczoznawcy naSKP(obowiązkowe) 3.Badanie dla ubezpieczyciela -nie możesz żądać protokołu szkód 4.OPłata za L,TAXI,ADR-okresow+dodatkowe No właśnie,kogo słuchać jak oni sami nie wiedzą jak robić. Dla tych co nie wiedzą p.Król był tez w Mikołajkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rowan Napisano 19 Listopad 2009 Share Napisano 19 Listopad 2009 Przyłanczam sie do zapytania.Może opracujemy uniwersalne wpisy w pkt 2 zaświadczenia które będą jednoznacznie informować urzędnika z WK że może spokojnie(lub nie może) wydać zatrzymany DR. Obawiam się że jak każdy na swój sposób zacznie tworzyć poematy to i różnie to będzie odbierane. Moim zdaniem nie ma co opracowywać pkt 2 jasno określa pojazd nie****** odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla... pojazdu ciągnącego przyczepę HAK ... taxi ....gaz ....nauka jazdy .... vat .... przewozu osób (ciężarowy) .... uprzywilejowany inne czynności to nabicie numeru, tabliczki znamionowej Problem pojawia się gdy badanie dodatkowe dotyczy pojazdu z zatrzymanym DR przez KRD lub skierowany przez WK, ubezpieczyciela i wówczas wpisuję w pkt 2 pojazd nie****** odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla... pojazdu skierowanego na badanie dodatkowe przez....WK,KRD a pozostałe informacje dla WK wpisuję w pkt 1 np NTB zg z DR, ustalone dane tech. usterki które były określone w skierowaniu itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
speed Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 Moim zdaniem nie ma co opracowywać pkt 2 jasno określa pojazd nie****** odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla... pojazdu ciągnącego przyczepę HAK ... taxi ....gaz ....nauka jazdy .... vat .... przewozu osób (ciężarowy) .... uprzywilejowany inne czynności to nabicie numeru, tabliczki znamionowej Problem pojawia się gdy badanie dodatkowe dotyczy pojazdu z zatrzymanym DR przez KRD lub skierowany przez WK, ubezpieczyciela i wówczas wpisuję w pkt 2 pojazd nie****** odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla... pojazdu skierowanego na badanie dodatkowe przez....WK,KRD a pozostałe informacje dla WK wpisuję w pkt 1 np NTB zg z DR, ustalone dane tech. usterki które były określone w skierowaniu itp Gaz, L, Taxi itd sprawa oczywista. Problem, właśnie z badaniem na skierowanie po wypadku i za usterki. Jak wypiszesz w pkt 1 usterki które były przedmiotem twoich badań to czy gdzieś na drugim końcu Polski WK może odczytać to jako usterki stwierdzone przez Ciebie, mamy skreślone przecież 1 i 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 Do badań po jakichkolwiek zatrzymaniach DR wystarczy wpisać jedną uniwersalną regułkę Ustały przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Dotyczy to i badań usterkowych i kolizyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 Do badań po jakichkolwiek zatrzymaniach DR wystarczy wpisać jedną uniwersalną regułkę Ustały przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Dotyczy to i badań usterkowych i kolizyjnych. Ja wypisuję wszystkie usterki jakie były na pokwitowanie cała rgułka: Zatrzymany dowód rejestracyjny pojazdu - (tu wpisuje za co był zatrzymany) - Przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego usunięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 Ustały przyczyny zatrzymania dowodu rejestracyjnego. Od dawien dawno ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rowan Napisano 20 Listopad 2009 Share Napisano 20 Listopad 2009 Jak wypiszesz w pkt 1 usterki które były przedmiotem twoich badań to czy gdzieś na drugim końcu Polski WK może odczytać to jako usterki stwierdzone przez Ciebie, mamy skreślone przecież 1 i 2. w pkt 1 wpisuję... usterki określone w skierowaniu przez... nr. skier.... (np szyba) zostały usunięte. w pkt 2 pojazd nie****** odpowiada dodatkowym warunkom technicznym przewidzianym dla... pojazdu skierowanego na badanie dodatkowe przez....WK,KRD Na pierwszej stronie N i P skreślone Piszę już tak od paru lat i nie mam problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek :-) Napisano 27 Listopad 2009 Share Napisano 27 Listopad 2009 Mowa trawa, dopóki nie ma stosownych aktów wykonawczych to się nie ma co podniecać niezdrowo. Wszystko brać na spokój. urzędasy muszą się też wykazać znajomością "bryły"- poniekąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.