czarny82 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Witam serdecznie wszystkich. Nigdy nie byłem na tym forum ale jak człowiek ma jakiś problem to szuka. W sumie po godz. przeglądania coś wiem więcej niż przedtem. Wole jednak, żeby fachowiec się wypowiedział co tu jest grane. Więc w kwiecień/maj 2009 nabyłem renual megane II Authentique VAN 2006 rocznik. Pani z biura rachunkowe co prowadzi mi papiery ostatnio jakoś powiedziała, że brakuje przeglądu na VAT-1. I w sumie dopiero teraz na ten przegląd pojechałem i okazało się musiałbym kratkę założyć bo obecnie ta przegroda kończy się na wysokości jak okna się zaczynają to powyżej musiałbym wypełnić do podsufitki Myślałem, że jak jesteśmy w unii to homologacja tu czy tam jest ta sama. Jestem bardzo zdziwiony kurcze bo nawet jakby ta kratka była do góry to jest bez sensu bo nic nie położę na tej pokrywie plastykowej co jest na całości z góry kurtki jedynie. Logiczne jest ze wkłada się towar z tył przez bagażnik i jest osłonięty z każdej strony i nie poleci na kierowce. I co teraz mam zrobić kurcze dołączę dwa zdjęcia tych dokumentów. Bo ja rozumiem, że ten samochód we Francji miał takie przeznaczenie jak miał mieć u mnie czyli vat-1. I jakie są koszty tej dodatkowej kratki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Pani z biura rachunkowe co prowadzi mi papiery ostatnio jakoś powiedziała, że brakuje przeglądu na VAT-1. Warunki dla tego typu VATu i innych znajdziesz w Dz.U. nr 90 z 2005 r poz 756 w art 86 są opisane warunki techniczne jakie powinny spełniać pojazdy, w połączeniu z Dz.U nr 32 z 2003 ze zmianami par 8 ust 4 pkt 7 i 8 . Nasz kraj jest dziwny i ciężarówka wcale nie znaczy ciężarówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Żyjemy w karaju takim jakim żyjemy i na pewno Pan dostał pełną odpowiedź od pana Pawła. Więc o co Pan pyta Zamieścił Pan dokumenty wykonane przez stację, a nie homologację i na tej stacji na pewno udzielili pełną informację. Wypowiem tu moje prywatne zdanie i proszę tego nie brać do siebie. 1. Jaka to ciężarówka 2. Dlaczego nie można odliczać Vat od paliwa w samochodzie osobowym - kupionym przez firmę Oczywiście nie było by całego bałaganu, gdyby nie było problemu z odliczaniem VAT-u. Teraz trochę pocieszenia na koniec. Proszę się cieszyć, że Pan Paweł wpisał panu VAN, bo pewnie mógłby Pan zapomnieć o VAT1. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Proszę się cieszyć, że Pan Paweł wpisał panu VAN A no wlaśnie.Tak niewiele a cieszy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Fajny koleś ten Pan Paweł Jakbyśmy mieli jeszcze skan tego francuskiego DR to może byśmy coś więcej powiedzieli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Listopad 2009 Share Napisano 15 Listopad 2009 Proszę się cieszyć, że Pan Paweł wpisał panu VAN Marne to pocieszenie bo przyjdzie smutny pan w czerni i powie "...dawaj VAT z powrotem bo to nie van...". Jedynym dokumentem, który z takiej sytuacji wybroni jest wyciąg ze świadectwa homologacji a nie spostrzeżenia pana Pawła (z całym szacunkiem dla wiedzy), którego podejrzewam się nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny82 Napisano 16 Listopad 2009 Autor Share Napisano 16 Listopad 2009 witam serdecznie Pisząc ten post chciałem się dowiedzieć faktycznie czy muszę zakładać kratkę. Samochód jest w leasingu wiec pewni oni maja oryginalna homologacje kurcze. Ale jak byłem zrobić ten przegląd żeby odpisać VAT panowie powiedzieli, że nie dopiero jak wstawię kratkę. Czy ta oryginalna homologacja coś zmieni. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Ile masz miejsc siedzących ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Wg skanu badania 2. Hmmm - własnie markes - Ty masz myśl! Trzeba zrobić opinię rzeczoznawcy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Hmmm - własnie markes - Ty masz myśl! Trzeba zrobić opinię rzeczoznawcy! Raczej zamontować kratkę homologowana spełniającą wymogi + kopia badania "pierwszego" (tam jest podrodzaj VAN) i nie ma przeciwwskazań by nie zrobić badania VAT1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Tylko to oznaczenie typu na tym badaniu... to nie wiem skąd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny82 Napisano 16 Listopad 2009 Autor Share Napisano 16 Listopad 2009 2 miejsca siedzące, przesyłam dwie fotki jak to wygląda Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Tylko to oznaczenie typu na tym badaniu... to nie wiem skąd... Przepisał z dokumentów zapewne. Wracając do tematu. Załatw sobie kratkę od meganki - zamontuj za przednimi siedzeniami i na badanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 czarny82 napisał/a: Tylko to oznaczenie typu na tym badaniu... to nie wiem skąd... Przepisał z dokumentów zapewne. Wracając do tematu. Załatw sobie kratkę od meganki - zamontuj za przednimi siedzeniami i na badanie. Według mnie to już podczas pierwszego badania powinien mieć kratkę Ale........ jak to u nas jak już został zarejestrowany to ...... od kant d.... rozbić takie przepisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 jak to wygląda Teraz aby spełnić wymagania dla VAT-1 musisz posiadać przegrodę o której mowa w par 8 ust 4 pkt 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Według mnie to już podczas pierwszego badania powinien mieć kratkę :x Tak pisałem żeby tego nie napisać a ten chlapnął. Może miał na pierwszym badaniu a później zdjęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Kolego - "kratke" musisz mieć, czy chcesz czy nie. Jak już ją założysz badanie na VAT1 powienieneś przejść bez problemu. PS Nie wiem z czego przepisano to oznaczenie typu - z jakich dokumentów? Z pewnością nie jest to właściwy typ, ale mniejsza już z tym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Nowicjusz napisał/a: Według mnie to już podczas pierwszego badania powinien mieć kratkę :x Tak pisałem żeby tego nie napisać a ten chlapnął. Może miał na pierwszym badaniu a później zdjęli. Tak tak napewno miał no przecież inaczej badania by nie przeszedł No aby niepotrzebna robota dwa razy kratkę zakładać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny82 Napisano 16 Listopad 2009 Autor Share Napisano 16 Listopad 2009 no dzięki chłopaki za pomoc kurde bez sesnu auto ma homologację ciężarowa a w polce dodatkowo jeszcze ta kratka ciekawe ile kosztuje kurcze ta karata i cała legalizacja na vat1. A kratki nie było przecież nawet dziur nie ma bez senu ale cóż Pozdrawiam-narciarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Nie wiedziałem, że tak się dyskusja rozwinie a tu masz - a ja chciałem tak delikatnie bo wiadomo, gdzie robione badanie - no wiadomo, że z kratką i dlatego napisałem w 1 poście, cyt "Żyjemy w karaju takim jakim żyjemy i na pewno Pan dostał pełną odpowiedź od pana Pawła. Więc o co Pan pyta Zamieścił Pan dokumenty wykonane przez stację, a nie homologację i na tej stacji na pewno udzielili pełną informację." A po co pisać czy rejestrować Czy został zarejestrowany Czy mógł być zarejestrowany Proponuję zakończyć temat albo usunąc skany - a przynajmniej pieczątki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 16 Listopad 2009 Share Napisano 16 Listopad 2009 Proponuję zakończyć temat Najwyzszy czas.Im dalej w las tym więcej drzew....!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czarny82 Napisano 16 Listopad 2009 Autor Share Napisano 16 Listopad 2009 ja nie mam pretensji do tych panów z stacji diagnostycznej samochód jak kopiłem przegląd był już facet co sprowadza go zrobił pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 17 Listopad 2009 Share Napisano 17 Listopad 2009 A jeżeli fiat seicento jest zarejestrowany jako Van to podrodzaj też jest żle określony??Przecież to podobna sytuacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Listopad 2009 Share Napisano 17 Listopad 2009 A jeżeli fiat seicento jest zarejestrowany jako Van to podrodzaj też jest żle określony??Przecież to podobna sytuacja Jak tylko weszły te chore przepisy to przyjechał do mnie klient , który zakupił siedem samochodów marki Opel Corsa jako ciężarówki i okazało się, że posiada sześć wyciągów ze świadectwa homologacji jako van a siódmą jako furgon. Pojazdy wyglądają identycznie, konstrukcyjnie nie różnią się niczym w związku z tym diagnosta nie może określić tego dla celów skarbowych na podstawie oględzin, bo później zaboli jak przyjdzie "W". Z punktu widzenia "drogowego" nie ma to znaczenia dla skarbowego zasadnicze jak się trafi dociekliwy inspektor z US. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Diagnose Napisano 18 Listopad 2009 Share Napisano 18 Listopad 2009 A jeżeli fiat seicento jest zarejestrowany jako Van to podrodzaj też jest żle określony??Przecież to podobna sytuacja Jak tylko weszły te chore przepisy to przyjechał do mnie klient , który zakupił siedem samochodów marki Opel Corsa jako ciężarówki i okazało się, że posiada sześć wyciągów ze świadectwa homologacji jako van a siódmą jako furgon. Pojazdy wyglądają identycznie, konstrukcyjnie nie różnią się niczym w związku z tym diagnosta nie może określić tego dla celów skarbowych na podstawie oględzin, bo później zaboli jak przyjdzie "W". Z punktu widzenia "drogowego" nie ma to znaczenia dla skarbowego zasadnicze jak się trafi dociekliwy inspektor z US. A jak byś określił wyżej wymieniony przypadek Meganki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.