ARTUR2214 Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 [ Czy został wykręcony, czy wycięty z połową podłużnic takim rowniez dajesz P ? skoro za wszystko bierzesz kase? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radan Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Myślę, że dwojako można podejść do sprawy w zależności od sytuacji, jaka będzie miała miejsce, czyli: - jeżeli klient przyjeżdża na OBT i w DR jest wpisany HAK a w rzeczywistości go nie ma w samochodzie, to jak najbardziej wynik badania N ze względów nam oczywistych, czyli niezgodność zapisów w DR z tym pojazdem, który w rzeczywistości tego haka nie posiada; - natomiast w sytuacji, kiedy klient przyjeżdża po samo zaświadczenie o potwierdzenie, że hak został zdemontowany to jak najbardziej 35 za sprawdzenie z warunkami, czy takowy badany pojazd spełnia warunki dodatkowe dla pojazdu przystosowanego do ciągnięcia przyczepy, czy też ich nie spełnia, a wiadomo, że jeżeli pojazd nie ma haka i tak jak wyżej Psuj napisał trzeba sprawdzić czy rzeczywiście podłużnice nie są naruszone, czy złącze elektryczne prawidłowo zostało zdemontowane itd. … Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 fajnie to oktesliles--sprawdzam prawidlowy demontaz haka!!!!!! Dokładnie tak, jak pisał wcześniej Psuj a także czy zostało zamontowane wzmocnienie, które zostało usunięte przy montażu oraz instalacja elektryczna czy została zdemontowana zgodnie "ze sztuką" czy "na sztukę". Sam brak "główki" haka to dla mnie nie jest demontaż haka jak sądzi bardzo wielu, zwłaszcza handlarzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Myślę, że dwojako można podejść do sprawy w zależności od sytuacji, jaka będzie miała miejsce, czyli:- jeżeli klient przyjeżdża na OBT i w DR jest wpisany HAK a w rzeczywistości go nie ma w samochodzie, to jak najbardziej wynik badania N ze względów nam oczywistych, czyli niezgodność zapisów w DR z tym pojazdem, który w rzeczywistości tego haka nie posiada Strasznie jesteś zasadniczy,ja zrobiłbym OBT z wynikiem P wystawiłbym zaswiadczenie" nie spełnia .............. klient do WK ,tam wykreślają i wtedy stawiam pieczątkę w DR. Ps.Dając klientowi N -nie ma ważnych badań żaden WK nie dokona adnotacji i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 ja zrobiłbym OBT z wynikiem P wystawiłbym zaswiadczenie" nie spełnia .. § 6. 1. W przypadku gdy wynik badania technicznego jest pozytywny, uprawniony diagnosta: 1) zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy zamieszcza odpowiedni wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu; 2) dla badania technicznego, o którym mowa w art. 81 ust. 3 ustawy, wystawia zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym. 2. W przypadku gdy wynik badania technicznego jest negatywny, uprawniony diagnosta wystawia zaświadczenie o negatywnym wyniku badania technicznego i jeŜeli: itd. Sam widzisz, że nie do końca to poprawne ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Wynik P i w zaswiadczeniu w uwagach demontaż haka czyli nie spelnia warunków do ciągnięcia przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rowan Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Sam widzisz, że nie do końca to poprawne ,,, pewnie nie do końca ale bardzo logiczne i przejrzyste, dodatkowo dopisuje w uwagach że zdemontowano Hak a rodzaj badania okresowe i dodatkowe oczywiście opłata 98 +35 podobnie jest przy demontażu wyposażenia np do nauki jazdy, taxi. jeśli się tej opłaty nie pobiera to tak jakby się nie wykonało tego badania ( jak tylko pamiętam tak było i tak robiliśmy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Chodzi mi o to, że gdybyś dosłownie brał ten zapis to przy P nie powinno w ogóle być zaświadczenia,,,tylko przy N ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rowan Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Chodzi mi o to, że gdybyś dosłownie brał ten zapis to przy P nie powinno w ogóle być zaświadczenia,,,tylko przy N ,,, dlatego logiczne jest robienie badania okresowego i dodatkowego po demontażu haka i wydanie zaświadczenia z wynikiem P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 5 Styczeń 2010 Share Napisano 5 Styczeń 2010 Chodzi mi o to, że gdybyś dosłownie brał ten zapis to przy P nie powinno w ogóle być zaświadczenia,,,tylko przy N ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radan Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 Chodzi mi o to, że gdybyś dosłownie brał ten zapis to przy P nie powinno w ogóle być zaświadczenia,,,tylko przy N ,,, no i oto mi chodziło, nawet z Reganem się zgadzamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OLEK Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 A może cennik 6.7 82,- zeta /....zmiana danych w dowodzie rejestracyjnym/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 6 Styczeń 2010 Share Napisano 6 Styczeń 2010 nawet z Reganem się zgadzamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.