Nowicjusz Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Mam pytanie jak podejść do zbadanie TRAJKI (tej na załączonym zdjęciu - ale domnie przyjedzie podobna na przegląd) nie miałem jeszcze takiego cuda, a tym bardziej gościu chce to jako SAM. Cytuj
bohdang Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Może jestem zbyt ostrożny, ale ja unikam takich badań jak tylko mogę. Nie chcę mieć do czynienia z rodziną człowieka który, nie daj Boże, zginie na takim wynalazku. Nie mam możliwości przeprowadzania badań takich pojazdów i nie podejmuję się tego. Uważam, że co najwyżej dam radę wykonać badania SAM-a rodzaju przyczepy lekkiej. A i to w oparciu o opinię uprawnionego rzeczoznawcy. Cytuj
Nowicjusz Napisano 12 Styczeń 2010 Autor Napisano 12 Styczeń 2010 Może jestem zbyt ostrożny, ale ja unikam takich badań jak tylko mogę. Nie chcę mieć do czynienia z rodziną człowieka który, nie daj Boże, zginie na takim wynalazku. Nie mam możliwości przeprowadzania badań takich pojazdów i nie podejmuję się tego. No właśnie, też tak podchodzę jak Ty kolego "bohdan" tylko jak z tego wybrnąć że tak powiem żeby owca była cała a wilk syty. Nie chodzi mi o klienta (bo narwany gościu) ale jak tu zrobić zgodnie z przepisami żeby niepodejść do badania. I spać spokojnie. Pracuje na Okręgowej także muszę jakoś podejść i na pewno uzasadnić. Tylko jak. Cytuj
TOSPOL Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Robiłem taki. jako SAM, motocykl trójkołowy. z silnikiem fiat 126P. Zarządzłem opinji rzeczoznawcy dot. ustalenia danych technicznych i prawidlowości budowy. Jeśli chcesz jakiś jakieś dane to pytaj to wyślęci na pw. Cytuj
Jacdiag Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Tylko jak. np. zależy od jakiego moto pochodzi przód, bo jeśli VIN był (i jeszcze jest) z przodu to Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
bohdang Napisano 12 Styczeń 2010 Napisano 12 Styczeń 2010 Ja po prostu żądam od klienta protokołów: Z badań wytrzymałościowych konstrukcji. Z badań zachowania się pojazdu przy różnych prędkościach na torze prób (np.: stabilizacja w przechyłach na łukach zakrętów) . Z badań skuteczności układów hamulcowych przy długotrwałym hamowaniu w różnych prędkościach i w różnych warunkach, w tym - badań zachowania stabilności toru jazdy podczas hamowań przy różnej prędkości i w różnych warunkach drogowych itd, itp. Po prostu usiłuję uzyskać protokoły z wszelkich możliwych badań, wykonanych przez upoważnione podmioty. Badań, których sam nie jestem w stanie przeprowadzić. Uwierz mi, że jeszcze nie znalazł się taki, który by mi to wszystko dostarczył. Ja mam wprawdzie "lżejszą kieszeń", ale za to mam też rzecz bezcenną - spokojny sen. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.