Skocz do zawartości
“Wyzwania współczesnej diagnostyki pojazdów - Hybrydy, Motocykle, Tachografy - Cykl Szkoleń 30 lat IT.NORCOM” - POZNAŃ ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie jak podejść do zbadanie TRAJKI (tej na załączonym zdjęciu - ale domnie przyjedzie podobna na przegląd) nie miałem jeszcze takiego cuda, a tym bardziej gościu chce to jako SAM.

TRAJKA.thumb.jpg.e5c650d4203805c0b14220c75ef3c6e7.jpg

Napisano

Może jestem zbyt ostrożny, ale ja unikam takich badań jak tylko mogę. Nie chcę mieć do czynienia z rodziną człowieka który, nie daj Boże, zginie na takim wynalazku. Nie mam możliwości przeprowadzania badań takich pojazdów i nie podejmuję się tego. Uważam, że co najwyżej dam radę wykonać badania SAM-a rodzaju przyczepy lekkiej. A i to w oparciu o opinię uprawnionego rzeczoznawcy.

Napisano
Może jestem zbyt ostrożny, ale ja unikam takich badań jak tylko mogę. Nie chcę mieć do czynienia z rodziną człowieka który, nie daj Boże, zginie na takim wynalazku. Nie mam możliwości przeprowadzania badań takich pojazdów i nie podejmuję się tego.

 

No właśnie, też tak podchodzę jak Ty kolego "bohdan" tylko jak z tego wybrnąć że tak powiem żeby owca była cała a wilk syty.

Nie chodzi mi o klienta (bo narwany gościu) ale jak tu zrobić zgodnie z przepisami żeby niepodejść do badania. I spać spokojnie.

Pracuje na Okręgowej także muszę jakoś podejść i na pewno uzasadnić. Tylko jak. :razz:

Napisano

Robiłem taki. jako SAM, motocykl trójkołowy. z silnikiem fiat 126P.

Zarządzłem opinji rzeczoznawcy dot. ustalenia danych technicznych i prawidlowości

budowy. Jeśli chcesz jakiś jakieś dane to pytaj to wyślęci na pw.

Napisano
Tylko jak. :razz:
np. zależy od jakiego moto pochodzi przód,

bo jeśli VIN był (i jeszcze jest) z przodu to :nook

Wszystkie drogi prowadzą do . . .

... trumny

Napisano

Ja po prostu żądam od klienta protokołów:

Z badań wytrzymałościowych konstrukcji.

Z badań zachowania się pojazdu przy różnych prędkościach na torze prób (np.: stabilizacja w przechyłach na łukach zakrętów) .

Z badań skuteczności układów hamulcowych przy długotrwałym hamowaniu w różnych prędkościach i w różnych warunkach, w tym - badań zachowania stabilności toru jazdy podczas hamowań przy różnej prędkości i w różnych warunkach drogowych itd, itp.

Po prostu usiłuję uzyskać protokoły z wszelkich możliwych badań, wykonanych przez upoważnione podmioty. Badań, których sam nie jestem w stanie przeprowadzić. Uwierz mi, że jeszcze nie znalazł się taki, który by mi to wszystko dostarczył. Ja mam wprawdzie "lżejszą kieszeń", ale za to mam też rzecz bezcenną - spokojny sen. :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.