piozar11 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 panowie jak podchodzicie do tematu badania okresowego przyczep takich jak w temacie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 wynik N i do ministerstwa po odstępstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 do ministerstwa po odstępstwo. Chyba, że je posiada to wówczas P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bohdang Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Chyba, że je posiada i istnieje możliwość wjechania na stanowisko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Polecam Olsztyn -na jednej ze stacji robią ponadnormatywne na oko -bez wjazdu -już kiedyś poruszyłem ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 już kiedyś poruszyłem ten temat podobny sprzed 3 lat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 14 Styczeń 2010 Share Napisano 14 Styczeń 2010 Mialem klienta z takim ponadnormatywnym niskim podwoziem, ale rozstaw rolek zbyt maly i trzeba bylo odmowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 Mialem klienta z takim ponadnormatywnym niskim podwoziem, ale rozstaw rolek zbyt maly i trzeba bylo odmowic A co z przyrządem np OP-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 16 Styczeń 2010 Share Napisano 16 Styczeń 2010 znowu OP-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Witam koledzy miałem dzisiaj u siebie na OSKP klienta który kupił w Niemczech naczepe niskopodwoziową : DMC 54000 , Masa Własna 20420 dł. 16600m szer 2,50 wys 2,80 dł . po rozłożeniu 26m . Odpowiedziałem mu że badanie bedzie nagatywne i musi pisać o odstępstwa do MI. A On chce abym w pisał dane administracyjne nasze wadług dziennika 32 , a konstrukcyjne te które widnieją na tabliczce i w dokumentach. Nie wykonałem tego badania i pytam o radę jak to rozwiązać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 chcieć to może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Nie wykonałem tego badania i pytam o radę jak to rozwiązać Rzwiazanie już podałeś. Odpowiedziałem mu że badanie bedzie nagatywne i musi pisać o odstępstwa do MI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Luty 2010 Share Napisano 9 Luty 2010 Koledzy - ale w innym wątku właśnie takie rozwiązanie padło - że wpisać dane administracyjne z Dz.U. a te z tabliczki jako MMC. Oczywiście chodziło o inną sprawe i inny pojazd, ale zasada ta sama. Nawet pytałem w tamtym wątku, czy ma to oznaczać, że na masy nigdy odstępstwa nie trzeba, ale się odpowiedzi nie doczekałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 że wpisać dane administracyjne A jak administracyjnie ograniczysz mu długość z po rozłożeniu 26m ???? No i Odległość między osią sworznia siodłowego urządzenia sprzęgającego a tylnym obrysem naczepy nie możeprzekraczać 12,00 m. A tu masz długość 16600 - więc od sworznia ma na pewno więcej niż 12 Poza tym MMC 54000 - to prawie na pewno nie jest na trzech osiach Masa własna 20420 plus ciągnik to ile on załaduje do tych 40 czy 42 ton??? Masy można ograniczyć do administracyjnych pod warunkiem, że masa własna nie przekracza dopuszczalnego dmc, ale co z długościami??? Palnik w grabę i "administracyjnie" upalimy kilka metrów???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 Chodziło mi oczywiście tylko o masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 10 Luty 2010 Share Napisano 10 Luty 2010 Dzięki koledzy za pomoc to mój pierwszy przypadek z takim pojazdem i widzę że się nie myliłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz Napisano 29 Marzec 2010 Share Napisano 29 Marzec 2010 Jak to można zmniejszyć masy do administracyjnych?co z wynikiem badania P czy N? mam taki przypadek naczepy 3osiowej z holandii dmc maxymalne-48000kg Dmc dopuszczalne-45000kg,masa własna 11080kg,klient zgadza się na zarejestrowanie np.do 34000dmc,da się jakoś to zarejestrować bez odstępstwa?Dziekuję z góry za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 29 Marzec 2010 Share Napisano 29 Marzec 2010 Jak to można zmniejszyć masy do administracyjnych?co z wynikiem badania P czy N?mam taki przypadek naczepy 3osiowej z holandii dmc maxymalne-48000kg Dmc dopuszczalne-45000kg,masa własna 11080kg,klient zgadza się na zarejestrowanie np.do 34000dmc,da się jakoś to zarejestrować bez odstępstwa?Dziekuję z góry za odpowiedź. Najpierw musisz odróżnić co to jest MMC a co to jest DMC bo widzę że się gubisz. MMC robisz zgodnie z tabliczką czyli 48 T a DMC zgodnie z naszymi przepisami i da się bez odstępst. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 30 Marzec 2010 Share Napisano 30 Marzec 2010 a DMC zgodnie z naszymi przepisami A jakie ma naczepa DMC zgodne z przepisami? W DIP piszesz naciski administracyjne takie jak obowiązują ( w zależności od rozstawu),naciski konstrukcyjne to wiadomo, nacisk na siodło pozostawiasz taki jak na tabliczce i sumujesz naciski administracyjne i nacisk na siodło i masz DMC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz Napisano 30 Marzec 2010 Share Napisano 30 Marzec 2010 Klient pojechał chyba do konkurencji,mimo wszystko dziękuje za pomoc i będę wiedział na przyszłość jak postąpić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 To co piszesz to jakaś dziwna sprawa?!A konkurencja? Się dziwie że zrobiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 To co piszesz to jakaś dziwna sprawa?!A konkurencja? Się dziwie że zrobiła Nie ma żadnej dziwnej sprawy - konkurencja po prostu wiedziała co zrobić Po to jest w DIP nazwa administracyjnie, aby nie trzeba było robić odtępstw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 Mało tego ktoś będzie robił w następnym roku ten pojazd (przyczepę- zastaw) i to bądzie "nowy ploroblem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 i to bądzie "nowy ploroblem" jak w DR będzie F1 = 48 000 F2 = 34 000 to "no problem" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 31 Marzec 2010 Share Napisano 31 Marzec 2010 Klient pojechał chyba do konkurencji,mimo wszystko dziękuje za pomoc i będę wiedział na przyszłość jak postąpić. I to jest normalna sprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.