malutki Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 kiedy wystawiamy zaświadczenie o ADR przy jakich badaniach,i kiedy wpisujemy wymagania zwalniacza :dla pojazd samochodowy , przyczepa czy tylko pojazd samochodowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 DZ U 155 z18,09,2009 ZŁACZNIK NR 4 pkt 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 2 Luty 2010 Share Napisano 2 Luty 2010 uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuups - pytanie - draaaaaaaaaaaaaaaamat kolego (koleżanko) - jesteś diagnostą? jak przyjedzie np. polonez z cng - bedzie miał pewnie ze dwa zbiorniki (takie dziwne - inne) - to wtedy na pewno "zaświadczenie ADR", w innych przypadkach niekoniecznie ..................a przepraszam nie polonez tylko ciągnik C-360 ..............i nie z cng tylko.................jak będzie miał "zimowy" płyn w spryskiwaczu - bo to też towar niebezpieczny (dla zainteresowanych ma numer UN) ...i jescze jedno zwalniacz występuje przecież tylko w p-pach - to jak można wpisać go w pojeździe? ...i koniecznie (zapomniałbym dodać) p-pa musi być "rolnicza" - bo takimi przecież rolnicy przewożą ON do swoich ciągników ups - teraz to już chyba wszystko (tzn. chyba przesadziłem) eeeeeeeeeee pokręciłem pytanie było "kiedy?" - oczywiście jak jesteśmy w pracy, bo w domu raczej niewypada, "przy jakich badaniach?" - jak przyjedzie "fajna pani na stację" powie, że przyjechała na przegląd- to wtedy trzeba powiedzieć, żeby się pani rozebrała i jak przeglad wypadł OK (pani oczywiscie) - to wystawiamy zaświadczenie ADR przy badaniach "panów" - jeżeli ktoś takie lubi robić - zaświadczeń ADR nie wystawia się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Kolego wojtek1k. "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie". Przysłowie chińskie Ja dodam jeszcze od siebie że na tym forum nie ma głupich pytań, są czasem tylko głupie odpowiedzi np. taka jak twoja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie". i jeszcze jedno: Człowiek całe życie się uczy, a i tak umiera głupi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Ja dodam jeszcze od siebie że na tym forum nie ma głupich pytań, są czasem tylko głupie odpowiedzi np. taka jak twoja Oj,trochę poniosło chłopaka ,jakby to wkleił do działu dowcipy ,to może byłoby i śmieszne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
astrah Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 ,trochę poniosło chłopaka Niestety zupełnie niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 drodzy koledzy - jak ktoś jest obrażony - to z całego serca przepraszam, myślę że jak ktoś poszuka na tym forum to na tego typu pytanie znajdzie odpowiedź, dalej, jeżeli ktoś jest troszeczkę w temacie nie powinien zadawać tak oczywistych pytań. jeszcze raz przepraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Zacytuję pytanie z dowcipu o studencie i profesorze, który powiedział: nie ma głupich pytań, są czasem tylko głupie odpowiedzi Na to student: Czy jak stanę na torach a rękami złapię się linii trakcyjnej to pojadę jak tramwaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Czy jak stanę na torach a rękami złapię się linii trakcyjnej to pojadę jak tramwaj? Raz na pewno później może być trochę ciężko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 3 Luty 2010 Share Napisano 3 Luty 2010 Raz na pewno później może być trochę ciężko... dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malutki Napisano 13 Luty 2010 Autor Share Napisano 13 Luty 2010 Ja pytam o konkretną rzecz i chciał bym poważną odpowiedz na moje pytanie ale widzę że nie to forum wybrałem. A Forum maiało służyć do wymiany doświadczenia i pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 Ja pytam o konkretną rzecz i chciał bym poważną odpowiedz na moje pytanie DZ U 155 z18,09,2009 ZŁACZNIK NR 4 pkt 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 13 Luty 2010 Share Napisano 13 Luty 2010 kiedy wystawiamy zaświadczenie o ADR Zaswiadczenie wystawiasz dla pojazdów które przewożą towary nibezpieczne,a tłumacząc z polskiego na nasze to:samochody cysterny ,ciągniki samochodowe naczepy cysterny dochodzą jeszcze pojazdy do materiałów wybuchowych. Zwalniacz wpisujesz dla pojazdu samochodowego ,ABS dla samochodu i przyczepy. Wystawiasz przy badaniu okresowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 14 Grudzień 2012 Share Napisano 14 Grudzień 2012 Prześledziłem temat zaświadczenia dla ciągnika ADR (AT,FL,EXII,EXIII) i nie wiem co z punktem odnośnie instalacji w przedziale ładunkowym (EX),z tego co pamiętam ze szkolenia punkt należało wykreslić, z relacji kolegów po egzaminie -wykreślenie było poprawne ,a gdzięś na forum wyczytałem że niektóre oddziały TDT wymagają skreślenia bądź podkreślenia stosownego podpunktu oraz umieszczenia w uwagach treści o nieposiadaniu przedziału ładunkowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 16 Grudzień 2012 Share Napisano 16 Grudzień 2012 U nas jest tak ; zależy od klijenta co ma chęć wozić, lecz przeważnie wykreślam. Jak już wspomniałeś o TDT to mogę powiedzieć że tam to dopiero są jaja. Miałem następujący przypadek--- wystawiając zaświadczenie na cysterne wypełniłem co trzeba i przeszedłem do;-- DTDo nr....... z dnia..... ważny do dnia...... następny termin badania ......... i tu uczono mnie że się wpisuje termin od dnia...... do dnia.... tzn.[badania okresowego] a następny termin ---to badanie pośrednie. I tak robiliśmy w tym i w tamtym roku aż do Listopada ,gdyż się okazało że w miejscu gdzie wpisujemy termin do ????? powinienem wpisywać termin badania pośredniego i w miejscu gdzie jest miejsce na następny termin...... to też datę badania pośredniego. Wiecie co zaczynam się gubić. O co tu chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 16 Grudzień 2012 Share Napisano 16 Grudzień 2012 Dla ciągnika samochodowego - siodłowego pkt.4 z instalacją w przedziale się wykreśla. Natomiast w sytuacji gdy pojazd EXII/EXIII nie posiada instalacji w przedziale ładunkowym to taki pojazd odpowiada warunkom dla klasy pierwszej, grupy zgodności J. i wtedy wpisujesz w uwagach, że pojazd w przedziale ładunkowym nie posiada instalacji elektrycznej. Dla naczepy w datach wpisuję najbliższy termin badania, najczęściej pośrednie. Jak pewnie zauważyliście w nowym zaświadczeniu jest pkt II w którym wisujemy do kiedy pojazd ma ważne badanie okresowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 16 Grudzień 2012 Share Napisano 16 Grudzień 2012 gdyż się okazało że w miejscu gdzie wpisujemy termin do ????? powinienem wpisywać termin badania pośredniego i w miejscu gdzie jest miejsce na następny termin...... to też datę badania pośredniego. Wiecie co zaczynam się gubić. O co tu chodzi. No nie przejmuj się nie jesteś sam też to ostatnio ćwiczyłem nawet rozmawiałem z Panią z TDT i jej tłumaczenie było takie: No niech Pan logicznie pomyśli dlaczego i tu i tu trzeba wpisać termin badania pośredniego bo jak pojedzie na badanie pośrednie to dostanie nowy protokół więc i tak trzeba będzie na badaniu wpisać nowy numer protokołu TDT i tam już te daty będą zgodne bo będą do następnego badania okresowego a na pytanie to po co w protokole dwie daty kazała mi się pytać tych co tworzyli ten druk Ja w tym logiki nie znalazłem ale robię jak chcą ze względu na klientów Natomiast w sytuacji gdy pojazd EXII/EXIII nie posiada instalacji w przedziale ładunkowym to taki pojazd odpowiada warunkom dla klasy pierwszej, grupy zgodności J. No to też jest super tłumaczenie. Jak nie ma inst. elektr. w przedziale ładunkowym to trzeba wpisać że spełnia a spełnia dlatego że jej nie ma Proste i logiczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.