Lotek Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Witam! Zaistniała taka sytuacja.Lada dzień ma być TDT na kontroli w naszej stacji.Wczoraj wysiadł analizator spalin.Serwis jeszcze jego nie odebrał do naprawy+czas naprawy+zwrot sprzętu z serwisu.Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze???? Cytuj
Regan55 Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze???? Najkrócej jak mozna-musi być ANALIZATOR -sprawny i legalizowany...!!!! [ Dodano: 07-02-2010, 20:34 ] Ps.Mozna podstawić drugi analizator w stanie jw.i zgłosić dla TDT w celu dodatkowego odbioru SKP z tytułu wymiany analizatora.Musisz to zrobic na "wczoraj".... Cytuj
Qnick Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 Dlatego u mnie są dwa analizatory jeden na SKP drugi w serwisie i obydwa są legalizowane i przeglądane tylko i wyłącznie na potrzeby SKP bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora, ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden także d...pa zbita w razie kontroli. A tak zgodnie z interpretacją MI na temat legalizacji urządzeń trzeba byłoby mieć po dwa urządzenia tego samego typu zgłoszone do TDT bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna Cytuj
Regan55 Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....????? bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna Niestety ale wtedy....$$$$$$$....."niet""" Cytuj
adam1501 Napisano 7 Luty 2010 Napisano 7 Luty 2010 bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar... Cytuj
Psuj Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 .Co robić jak Szczerze??? Jesli papiery na analizator są ok to nic nie robić tylko modlić się aby podczas kontroli nie było na badaniu benzyniaka... Po kontroli wysłać do serwisu Wiem, że to trochę ryzykowne, ale lepiej mieć analizator uszkodzony i palić głupa, że to się stało przed chwilą, niż nie mieć go w ogóle. Cytuj
Qnick Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar... To że im jest legalizacja nie potrzebna do działalności nie znaczy że nie jest robiona. Jest robiona na potrzeby SKP a w razie jakiegoś upierdliwca w serwisie który podważył by wskazania ich legalizowanego urządzenia zawsze mogą podjechać na analizę spalin na SKP jako niezależnej komórki. A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....????? Wlaśnie do tego się przymierzamy żeby wziąć go na stan do SKP i zgłośić do TDT jako drugi analizator i wtedy jeden w naprawie a drugi działa i na odwrót, ale tak jak wcześniej pisałem urządzenia które wyjeżdżają z SKP do legalizacji powinny być po 2 szt. żeby jedno wysłać a drugim pracować a to już jest trochę (a nawet bardzo) chore bo kogo stać żeby trzymać po dwa urządzenia tego samego typu które jak wszyscy wiemy tanie nie są . Cytuj
danielg539 Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji. Cytuj
Qnick Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji. I co z tego skoro nie jest zgłoszony przez SKP do TDT. Cytuj
Lotek Napisano 8 Luty 2010 Autor Napisano 8 Luty 2010 Wykonujecie badanie techniczne,kolejność czynności -wiadomo.Dochodzi do podłaczenia analizatora spalin.Nie działa.Za plecami stoi smutny pan.Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili. Cytuj
Psuj Napisano 8 Luty 2010 Napisano 8 Luty 2010 Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili. O w mordę, nie działa??? Jak babcię młotkiem, wczoraj na koniec zmiany jeszcze działał. Nie wiem co się stało. Przykro mi nie zrobię panu badania (to do klienta). Cytuj
jarolud Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 Przykro mi nie zrobię panu badania (to do klienta). A co powiesz szefowi ? Cytuj
Psuj Napisano 9 Luty 2010 Napisano 9 Luty 2010 A co powiesz szefowi ? Jak szefowi na karku będzie siedział inspektor TDT to sze słówka nie piśnie Do czego dążę. Zdarzają się na stacjach różne rzeczy, usterki i awarie sprzętu. Normalnie przy awarii analizatora omijał bym benzyniaczki szerokim łukiem, no chyba, że EOBD. Ale kontrola jest wyjątkową sytuacją gdzie nie można sobie pozwolić na taki komfort. Trzeba przystąpić do badania. I nie oszukujmy się TDT często leci z nami w kulki to jak my raz polecimy z nimi i będziemy palić głupa, że "to dopiero co się stało" to nikomu korona z głowy nie spadnie. Taki lajf. Jak nie my ich to oni nas... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.