Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Lotek

Nie działający analizator spalin!!!

Polecane posty

Lotek

Witam!

Zaistniała taka sytuacja.Lada dzień ma być TDT na kontroli w naszej stacji.Wczoraj wysiadł

analizator spalin.Serwis jeszcze jego nie odebrał do naprawy+czas naprawy+zwrot sprzętu z serwisu.Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Nie zdążymy z tym.Co robić jak przyjadą np.po jutrze????

Najkrócej jak mozna-musi być ANALIZATOR -sprawny i legalizowany...!!!!

 

[ Dodano: 07-02-2010, 20:34 ]

Ps.Mozna podstawić drugi analizator w stanie jw.i zgłosić dla TDT w celu dodatkowego

odbioru SKP z tytułu wymiany analizatora.Musisz to zrobic na "wczoraj".... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick

Dlatego u mnie są dwa analizatory jeden na SKP drugi w serwisie i obydwa są legalizowane i przeglądane tylko i wyłącznie na potrzeby SKP bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora, ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden także d...pa zbita :sad: w razie kontroli. A tak zgodnie z interpretacją MI na temat legalizacji urządzeń trzeba byłoby mieć po dwa urządzenia tego samego typu zgłoszone do TDT bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
ale niestety zgłoszony do TDT-u jest tylko jeden

A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....????? :razz:

bo w razie jak jedno idzie do legalizacji to co SKP nieczynna

Niestety ale wtedy....$$$$$$$....."niet""" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
bo serwis nie potrzebuje legalizacji analizatora

To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
.Co robić jak

 

Szczerze??? Jesli papiery na analizator są ok to nic nie robić tylko modlić się aby podczas kontroli nie było na badaniu benzyniaka...

 

Po kontroli wysłać do serwisu :D

 

Wiem, że to trochę ryzykowne, ale lepiej mieć analizator uszkodzony i palić głupa, że to się stało przed chwilą, niż nie mieć go w ogóle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
To jak się mają jego wskazania i jak nie ma się pewności, że pokazuje prawidłowo to po cóż ten pomiar...

 

To że im jest legalizacja nie potrzebna do działalności nie znaczy że nie jest robiona. Jest robiona na potrzeby SKP a w razie jakiegoś upierdliwca w serwisie który podważył by wskazania ich legalizowanego urządzenia zawsze mogą podjechać na analizę spalin na SKP jako niezależnej komórki. :D

 

A jaki widzisz w tym problem zeby go zgłosić....?????

 

Wlaśnie do tego się przymierzamy żeby wziąć go na stan do SKP i zgłośić do TDT jako drugi analizator i wtedy jeden w naprawie a drugi działa i na odwrót, ale tak jak wcześniej pisałem urządzenia które wyjeżdżają z SKP do legalizacji powinny być po 2 szt. żeby jedno wysłać a drugim pracować a to już jest trochę (a nawet bardzo) chore :-P bo kogo stać żeby trzymać po dwa urządzenia tego samego typu które jak wszyscy wiemy tanie nie są :-x .

::hey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539

Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Dobre firmy zajmujące się serwisowaniem sprzetu daja zastępczy analizatór na czas dokonania naprawy czy legalizacji.

 

 

I co z tego skoro nie jest zgłoszony przez SKP do TDT. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lotek

Wykonujecie badanie techniczne,kolejność czynności -wiadomo.Dochodzi do podłaczenia analizatora spalin.Nie działa.Za plecami stoi smutny pan.Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Jak postępujecie z badaniem?Co byście zrobili.

 

:shock: O w mordę, nie działa??? Jak babcię młotkiem, wczoraj na koniec zmiany jeszcze działał. Nie wiem co się stało. Przykro mi nie zrobię panu badania (to do klienta).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag

jeżeli rocznik pozwala to EOBD :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarolud
Przykro mi nie zrobię panu badania (to do klienta).

 

A co powiesz szefowi ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
A co powiesz szefowi ? :)

 

Jak szefowi na karku będzie siedział inspektor TDT to sze słówka nie piśnie :)

 

 

Do czego dążę. Zdarzają się na stacjach różne rzeczy, usterki i awarie sprzętu. Normalnie przy awarii analizatora omijał bym benzyniaczki szerokim łukiem, no chyba, że EOBD. Ale kontrola jest wyjątkową sytuacją gdzie nie można sobie pozwolić na taki komfort. Trzeba przystąpić do badania. I nie oszukujmy się TDT często leci z nami w kulki to jak my raz polecimy z nimi i będziemy palić głupa, że "to dopiero co się stało" to nikomu korona z głowy nie spadnie. Taki lajf. Jak nie my ich to oni nas...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.