berecik Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski. Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem "Idea łączy się z Orange" rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w najbliższych tygodniach w głównych mediach w całej Polsce. Zasiegiem obejmie stacje telewizyjne, prasa (najważniejsze dzienniki i tygodniki), radio, outdoor oraz Internet. Kampania ma na celu poinformowanie o zmianie marki sieci Idea na Orange. Kampania reklamowa oparta jest na głównym przesłaniu, że marka sieci Idea zostanie zastąpiona przez markę Orange i jest to związane z nowymi korzyściami dla polskich klientów ("więcej innowacji", "większy zasięg") - informuje rzecznik prasowy sieci Idea, Jacek Kalinowski. Według nieoficjalnych informacji "Gazety Wyborczej" zmianie marki ma towarzyszyć specjalny koncert Stinga. Brytyjski wokalista ma zaśpiewać 24 września dla użytkowników Idei (łącznie z sieci korzysta 8,6 mln osób). Koncert ma się odbyć na warszawskim lotnisku Bemowo. W czerwcu tego roku dyrektor Dywizji Obsługi i Sprzedaży Telekomunikacji Polskiej SA, udziałowca Centertela, informował, że marka Idea zostanie zastąpiona marką Orange do końca tego roku. W połowie kwietnia operator sieci Idea PTK Centertel zawarł z Orange umowę licencyjną, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi pod marką Orange. Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł. Przedstawiciele Centertela mówili wcześniej, że wdrożenie nowej marki w innych krajach, gdzie wprowadzano Orange, zajmowało 6 do 12 miesięcy od czasu podpisania umowy, i podobny czas na wprowadzenie nowej marki będzie potrzebny także w Polsce. Orange jest jedną z najważniejszych światowych firm, która rozpoczęła działalność 28.04.1994 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie Orange jest jedną z wiodących marek na rynku telefonii komórkowej, z której korzysta obecnie ponad 56 milionów klientów w 17 krajach. źródło www.wirtualnemedia.pl Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 31 Sierpień 2005 Napisano 31 Sierpień 2005 Umowa licencyjna zawarta została na 10 lat (z możliwością przedłużenia) i przewiduje, że opłata licencyjna wyniesie 1,6 proc. rocznych obrotów Centertela, czyli około 90 mln zł. Ja im chętnie udostępnię logo NORCOM-u za 1% tej ceny rocznie ... Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.