Skocz do zawartości
Pomóżmy Panu Grzegorzowi odbudować dom po tragicznej powodzi! ×

Nowa wersja projektu rozporządzenia (wymogi dla SKP)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szczegółowe wymagania do SKP-NAJNOWSZA WERSJA

  • 2 weeks later...
Napisano

Wiem ze ten link jest zablokowany, czy można w inny sposób dotrzec do tego projektu ?

Napisano

Nic nie jest zablokowane - link działa :D

Prawy przycisk myszki na linku, zapisz element docelowy jako (wskazujemy np. pulpit) - i otwieramy go po ściągnięciu :lol:

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

  • 2 weeks later...
Napisano

Z nowości które zauważyłem to:

1) w przypadku gdy stacja jest na terenie zamkniętym muszą być strzałki kierunkowe określające dojazd do SKP i następnie wyjazd z niej.

2) Wbrew krążącym opinią ma być ściana budowlana lub trwała przegroda. I tu miła nowość albo edo sufitu albo do 2,5m.

3) zrodbbiono dowolność drogi dojazdowej do SKP tj drogi trwardej z Prawka.

4) określono długość stanowiska kontrolnego w stosunku do długości kanału.

5) par. 11 ważny określa szerokości pomocnicze wokół kanału.

6) lepiej dokładnie sprawdzać odchylenia ław pomierowych na 1metrze.

7)jak ktoś przebudowuje kanał przeglądowy lepiej niech się zapozna w co powienien być wyposażony.

8) udźwig kanału powinien uwzględniać o 25% udźwigu urządzenia - to mi wygląda na posiadanie opinię eksperta albo projektu budowlanego.

9) w okręgówce dochodzi elektroniczny detektor gazów.

10) na tablicy ogłoszeń dochodzi wykaz diagnostów (pamiętajcie bez wzorów pieczątek i podpisów),

11) do 2010 r. dopuszcza się przyrząd do pomieru zbieżności. Po tej dacie urządzenie do oceny kół jezdnych w pełnym zakresie.

12)No kochani myślę że wspólna walka zaowocowała bo 24 strony przepisów przerodziły się w 9 przepisów wymaganych na stacji. Tylko teraz poszliśmy w drugą skrajność bo stacja podstawowa będzie musiała posiadać ADR i przyczepy SAM. No ale cóż nie ma co narzekać to i tak duży postęp.

 

Czytając ten projekt żadnej rewolucji nie zauważyłem a jedynie uregulowanie pewnych dyskusyjnych tematów. No i po szkoleniu z nowych przepisów. :D:lol:

Pozdrawiam,

Bogusław Maćkowski

 

Wszystkie wypowiedzi mają charakter prywatny i nie mogą być traktowane jako opinia prawna lub urzędowa. Nie wyrażam zgody na kopiowanie i publikowanie moich wypowiedzi na innych forach, nośnikach, publikacjach itp.

[scroll]Wypełnij ANKIETĘ skąd jesteś ! ! !. [/scroll]

Napisano

Na temat oddzielenia SKP od pozostałej części zakładu bym polemizował.Jestem po odbiorze TDT i "panowie" z TDT stwierdzili że tak nie może być,mimo że SKP,było i jest oddzielone ścianą łatwo zmywalną do wysokości 3 m.

Napisano

Mieli rację ponieważ protokół był robiony w oparciu o obowiązujące przepisy a my omawiamy projekt, który nie wiadomo jeszcze kiedy wejdzie w życie.

Pozdrawiam,

Bogusław Maćkowski

 

Wszystkie wypowiedzi mają charakter prywatny i nie mogą być traktowane jako opinia prawna lub urzędowa. Nie wyrażam zgody na kopiowanie i publikowanie moich wypowiedzi na innych forach, nośnikach, publikacjach itp.

[scroll]Wypełnij ANKIETĘ skąd jesteś ! ! !. [/scroll]

Napisano

Ale ja opierałem się na DZ.U.nr 25,rozdział-1,paragraf-3,nie pisze dokladnie czym ma być oddzielona SKP i do jakiej wysokości.Ale usterki usunięto,stację odebrano,a ja zmieniłem pracę i jestem B.zadowolony.

Napisano

Jeatem aktualnie po "seminarium" dla kierowników i właścicieli SKP. Ten projekt w "necie" jest już jaby nieaktualny. Powstał nowy w prawdzie na bazie tego z "netu".

Narazie jest nie do dostania, przeczytał go nam gość z departamantu.

Jeżeli chodzi o wejście w życie tego projektu to raczej bym nie liczył na to do końca roku. A więc Panowie i Panie jest DZ.U z wymogami i czeba do niego dostosować SKP.

Pozdrawiam.

Napisano
Jeżeli chodzi o wejście w życie tego projektu to raczej bym nie liczył na to do końca roku.

Jeśli to w miarę prawdopodobna informacja, to wiele SKP będzie baaaaaaaaaaardzo zawiedzionych ...

 

Jeatem aktualnie po "seminarium" dla kierowników i właścicieli SKP.

Kto był tą szychą z departamentu uczestniczącą w spotkaniu ? Bogdanowicz ? Jemu akurat można ufać ...

 

Panowie !!! Szukajcie nowego projektu - chętnie zobaczymy go na naszym forum w formie załącznika ...

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

  • 4 weeks later...
Napisano

Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)]

Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto.
Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.