mirek.g Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Załączam opinię producenta Land Rover odnośnie przystosowania pojazdu do ruchu prawostronnego Cytuj
adam1501 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Tylko jaką moc sprawczą ma taki "kwit"? Cytuj
mirek.g Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 Tylko jaką moc sprawczą ma taki "kwit"? Zawsze pod górę jest to jakaś wskazówka,nie chcesz to nie bierz tego do głowy Pozdrawiam Cytuj
DARIO64 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Tylko jaką moc sprawczą ma taki "kwit"? Ciekawi mnie taka sytuacja: Powiedzmy że w wypadku bierze udział przerobiony "angol" ,sprawa trafia do sądu ,sąd zwraca się z zapytaniem do producenta,otrzymuje takie pismo jak powyżej ,czy będzie miało ono moc sprawczą czy będzie to tylko "kwit",ale to pytanie do sędziego .Jak się trafi i nie zapomnę to zapytam. Cytuj
Jacdiag Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 sąd zwraca się z zapytaniem do producenta,otrzymuje takie pismo a doby obrońca wtedy powinien dotrzeć do rysunków technologicznych z procesu produkcji gdzie może się okazać, że rama jest uniwersalna, dostosowana do obu kierunków ruchu każdy producent zabiega o to, aby sprzedać następną "nówke' niż powiedzieć "róbta co chceta" ze starymi IMHO producent ma racje Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
DARIO64 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 a doby obrońca wtedy powinien dotrzeć do rysunków technologicznych z procesu produkcji gdzie może się okazać, że rama jest uniwersalna, dostosowana do obu kierunków ruchu każdy producent zabiega o to, aby sprzedać następną "nówke' niż powiedzieć "róbta co chceta" ze starymi Dokładnie ,mam kumpla który pracuje w salonie pewnej marki(pismo od nich wkleiłem w innym temacie) i na pytanie czy auta posiadają fabryczne otwory umożliwiające przełożenie kierownicy odpowiedział -TAK, a że firma daje takie pismo? Dlaczego na pytanie o fabryczne otwory firma wyskakuje z homologacją wiadomo. Ale są też auta w których żeby przełożyć fajerę trzeba wymienić przegrodę,a w takim przypadku to już każdy z nas ma swój rozum jak do takiego tematu podejść. Ja nie zrobiłem żadnego "angola" z wynikiem P [ Dodano: 21-08-2010, 21:28 ] a doby obrońca wtedy powinien dotrzeć do rysunków technologicznych z procesu produkcji gdzie może się okazać, że rama jest uniwersalna, dostosowana do obu kierunków ruchu I jeszcze jedno, jaka będzie odpowiedzialność producenta za wprowadzenie w błąd czyli poświadczenie nieprawdy. Cytuj
adam1501 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Jeżeli dojdzie do tragedii angola z winy technicznej to bez względu na to czy producent zezwala czy też nie to i tak beknie diagnosta bo jest to ostatnie ogniwo. Natomiast chodzi mi o to, że skoro wszyscy są na nie to dlaczego prawo tego nie sankcjonuje tylko pozostawia prawnie sytuację dopuszczającą takie zmiany a urzędnik i diagnosta działając w świetle dzienników ustaw nie ma innej możliwosci jak to dopuścić jeżeli jest wykonane zgodnie z war.unkami technicznymi bo nie ma paragrafu żeby się na nim oprzeć na nie Cytuj
DARIO64 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 skoro wszyscy są na nie to dlaczego prawo tego nie sankcjonuje W/g mnie wystarczył by zapis który by dopuszczał zmianę dokonaną tylko przez producenta lub jego przedstawiciela .Barierą była by cena ale i gwarancja że to wytrzyma. Cytuj
Regan55 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 W/g mnie wystarczył by zapis który by dopuszczał zmianę dokonaną tylko przez producenta lub jego przedstawiciela Marzyciel... Cytuj
DARIO64 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Marzyciel.. Po ćwiartce chyba można? Cytuj
adam1501 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 Masz rację też bym tak chciał i chyba dopuszczenie jednostkowe z projektu się w tę stronę sprowadza, po żyjem uwidzim... Cytuj
Psuj Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 Ja nie zrobiłem żadnego "angola" z wynikiem P Ja jednego i to właśnie Land Rovera Discovery. Zabudowany na ramie. Rama ma otwory po drugiej stronie na przekładnię, a układ kierowniczy ma wyprowadzone "wąsy" do podłączenia przekładni w obie strony i do LHD i RHD Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
luket Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Ja nie zrobiłem żadnego "angola" z wynikiem P A pojazdy z kierownicą po prawej stronie zarejestrowane w innych krajach uni? Przecierz takie są. I klient sprowadza np. z niemiec przerabia wszystko elegancko a ty nawet podejrzeń nie masz bo nigdzie nie pisze gdzie kierownica wczesniej była. Cytuj
danielg539 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 ty nawet podejrzeń nie masz bo nigdzie nie pisze gdzie kierownica wczesniej była Niby nie pisze, ale w razie W da to sie sprawdzić po numerze VIN . Tylko jaką moc sprawczą ma taki "kwit"? Myslę, że niewielką, równie dobrze producent pojazdu mógł by zakazać łamania przepisów drogowych podczas jazdy autem, które wyprodukował . Cytuj
DARIO64 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 A pojazdy z kierownicą po prawej stronie zarejestrowane w innych krajach uni? Przecierz takie są. I klient sprowadza np. z niemiec przerabia wszystko elegancko a ty nawet podejrzeń nie masz bo nigdzie nie pisze gdzie kierownica wczesniej była. To już inna bajka,wtedy to już nie "angol" tylko "nasz" chyba że dojdziesz po VIN ,tak jak Daniel pisze. Cytuj
luket Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 A to czym się różni nasz z kierownica po prawej od angola? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Ja nie zrobiłem żadnego "angola" z wynikiem P A pojazdy z kierownicą po prawej stronie zarejestrowane w innych krajach uni? Biorąc pod uwagę, że Polak potrafi ,,,masz rację,,, Cytuj
DARIO64 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 A to czym się różni nasz z kierownica po prawej od angola? Chyba się nie rozumiemy ,ja mam na myśli już przerobionego i zarejestrowanego który przyjeżdża na kolejne badanie i nie zawsze wyłapiesz że miał kierownicę po prawe. Cytuj
luket Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 Ale mi chodzi o to że jak anglik i po przekładce kierownicy to szuka sie nie wiadomo jakiej przyczyny żeby dać N a to samo auto tylko zarejestrowane w niemczech i po tych samych przeróbkach nie wzbudza juz zadnych podejrzeń odnośnie kierownicy. A często polacy takie machloje robia bo boja sie diagnostów stwarzających problemy. A przecierz jesli auto ma Uniwersalną karoserie i dokona sie przeróbki w sposub profesjonalny i nawet rzeczoznawca sie pod tym podpisze to chyba lepiej wiedzieć na czym się stoi niż podbić "niemca" nie majac swiadomości ze był angolem w szopie przerabianym. Oczywiście pomijam fakt rozkodowania Vin-u. Cytuj
DARIO64 Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 A przecierz jesli auto ma Uniwersalną karoserie i dokona sie przeróbki w sposub profesjonalny i nawet rzeczoznawca sie pod tym podpisze to chyba lepiej wiedzieć na czym się sto Pewnie że tak,tylko trzeba wiedzieć że ma,a jak do potwierdzania tego faktu podchodzą firmy to już wiadomo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.