Regan55 Napisano 20 Wrzesień 2010 Share Napisano 20 Wrzesień 2010 ostatnio miałem "skierowanie"(kartka z notatnika - kostki 9x9cm) To i tak duzo.A jak przjezdza klient i mowi ze w WK powiedzieli mu ze diagnosta będzie wiedzial co ma zrobić... O tak - dla własnej przyjemności' date=' dla satysfakcji... [/quote'] Tak mówisz...To proponuję Ci dla satysfakcji i przyjemności ruszyc d....e o 4.30 i z satysfakcją i dla przyjemności pracować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Wrzesień 2010 Share Napisano 21 Wrzesień 2010 o 4.30 i z satysfakcją i dla przyjemności pracować... Ale w tych godzinach to przepraszam w jakim charakterze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 21 Wrzesień 2010 Share Napisano 21 Wrzesień 2010 Ale w tych godzinach to przepraszam w jakim charakterze? W charakterze przyjemności,jak to mówią "Z rana jak śmietana" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 21 Wrzesień 2010 Share Napisano 21 Wrzesień 2010 wolf - możesz mi wyjaśnić co ma budżetówka wspólnego z rejestracją pojazdów? Rejestracją zajmują się samorządy, które ze sferą budżetowa niewiele mają wspólnego (oprócz subwencji, które nie są przewidziane na wypłaty dla pracowników urzędu). Poznaj zasady finansów publicznych, potem krytykuj. Może w ogóle wyjdźmy z założenia że urzędasy to lenie, a w SKP same niedouczone gamonie w kanałach i zamknijmy to forum... .................................. Jak zwał tak zwał, budżetówka idzie z budżetu czy lokalnego czy innego. Urzędasy to grono leni (nie mam na myśli akurat Ciebie), ale ostatnio jeden mi jeden powiedział, że nie odbierze i nie wydrukuje pisma bo musi zejść 2 piętra niżej, inny znowu nie może przez 2 dni napisać meila (dosłownie 2 zdania), po trzecie jeśli następny urzędas od pisma z dnia 10-05-2010 roku teraz odsyła odpowiedź (po wielu ponagleniach telefonach i meilach) i w końcu ostatniego dnia wydania decyzji wydaję ją negatywnie np z powodu błędu w numerze strony spisu treści, to wybacz, ale póki co zdania nie zmienię i nie czuj się urażony, bo jeśli załatwiasz sprawy tak jak piszesz to do grona w/w się nie zaliczasz. I wpływ na takie olewanie petenta ma właśnie forma wynagrodzenia, bo nie ma żadnej, ale to żadnej motywacji, aby załatwić sprawę petenta (nie dotyczy tych co siedzą w okienkach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 21 Wrzesień 2010 Share Napisano 21 Wrzesień 2010 Które konkretnie? Jaka jest przyczyna niezgodności? Skoro nie ma wyszczególnionych jakie mają być to chyba oczywiste, że wszystkie dotyczące danego pojazdu. Tak jak powtarzam - życzę Wam takich służbistów na całej Waszej drodze - od sklepu spożywczego, poprzez lekarza po ZUS i inne Hehe i to pisze ktoś kto uważa temat za trudny i niejednoznaczny w przypadku wniosku o wydanie tablic czasowych na wykonanie bad. technicznego Rzeczywiście nie jesteś służbistą widząc problem w wydaniu powyższych dokumentów człowiekowi, który nie dość, że za to płaci to jeszcze uniemożliwia mu to użytkowanie pojazdu, w związku z brakiem możliwości wykonania BT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 22 Wrzesień 2010 Share Napisano 22 Wrzesień 2010 Skoro nie ma wyszczególnionych jakie mają być to chyba oczywiste, że wszystkie dotyczące danego pojazdu. A dla mnie to nie jest takie oczywiste. To co - do tej pory w ogóle nie miał żadnych danych?? oim zdaniem wystawiający skierowanie poszedł na łatwiznę - olał sprawę... Rzeczywiście nie jesteś służbistą widząc problem w wydaniu powyższych dokumentów człowiekowi, który nie dość, że za to płaci to jeszcze uniemożliwia mu to użytkowanie pojazdu, w związku z brakiem możliwości wykonania BT. Napisałem gdzieś, że ja bym nie wydał? Łaskawie nie wkładaj w moje usta słów, których nie wypowiedziałem. Staram się jedynie wskazać na przyczyny w systemie prawnym, które takie wątpliwości u różnych organów mogą powodować. Zrozumienie tego przerasta Cię? No cóż... przykro mi w takim razie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 22 Wrzesień 2010 Share Napisano 22 Wrzesień 2010 A dla mnie to nie jest takie oczywiste. To co - do tej pory w ogóle nie miał żadnych danych?? oim zdaniem wystawiający skierowanie poszedł na łatwiznę - olał sprawę... Czy może mieć wątpliwości co do każdego parametrów? Oczywiście, że tak więc gdzie tu "olanie"? Tym bardziej, że błędnie wpisany jeden parametr pociąg za sobą inny np. F1 i nacisk na oś. Napisałem gdzieś, że ja bym nie wydał? Łaskawie nie wkładaj w moje usta słów, których nie wypowiedziałem. Vice versa. Możesz znaleźć zdanie w którym stwierdziłem, że nie wydasz? Masz kolejny raz problem z rozumieniem słowa pisanego. Napisałem, że widzisz w tym problem, widzisz różnicę, czy jednak Cię to przerasta? No cóż... przykro mi w takim razie A to jest niestety kwestia interpretacyjna. Proszę spojrzeć do PoRD i powiedzieć na podst. czego (jakich dokumentów) dokonuje się rejestracji pojazdu i czy w ogóle PoRD dokonuje w tej kwestii rozdziału pomiędzy rejestrację czasową i "inną" (czyli "tzw" stałą) To niestety trudniejsze pytanie, niż rozpoznanie kempingu na obrazku Hmmmmm skoro to według Ciebie trudniejsze pytanie więc logiczne, że musisz się zastanowić, czy wydasz, czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniutuning Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Panowie chciałbym pomóc klijetowi wypełnić wniosek dla sam przyczepki lekkiej jak ustalic DMC i nacisk na oś ? dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 dla sam przyczepki lekkiej jak ustalic DMC i nacisk na oś Wg konstrukcji przede wszystkim. Mianowicie czy wytrzyma to co klient chciałby osiągnąć - ładowność. Następnie ładowność dodajesz do masy własnej i masz DMC-MMC lecz nie więcej jak 750kg w sumie, jeżeli ma być lekka. Nacisk na oś nie może być mniejszy niż DMC-MMC czyli dla 750kg - 7,35kN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniutuning Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 dziekuje bardzo kolego bardzo mi pomogłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Nacisk na oś nie może być mniejszy niż DMC-MMC czyli dla 750kg - 7,35kN. Może. Można odjąć nacisk na kulę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Może. Można odjąć nacisk na kulę Teoretycznie może, ale praktycznie nacisk na oś w przyczepce 1-osiowej powinien być większy od DMC przyczepy, bo jeśli przyczepa zostanie załadowana tak, że środek ciężkości będzie za osia przyczepy to urządzenie sprzęgające przejmie część masy pojazdu ciągnącego i zwiększy się obciążenie osi przyczepy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 6 Kwiecień 2011 Share Napisano 6 Kwiecień 2011 Można odjąć nacisk na kulę. Niby tak, ale w praktyce nawet przyczepki homologowane tego nie uwzględniają i przyjmuje się, że całe 750 kg ma przypadać na oś. bo jeśli przyczepa zostanie załadowana tak, że środek ciężkości będzie za osia przyczepy to urządzenie sprzęgające przejmie część masy pojazdu ciągnącego i zwiększy się obciążenie osi przyczepy. Tak się często dzieje - to fakt, ale to kierujący pojazdem powinien zadbać, żeby do tego w praktyce nie doszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.