llary Napisano 28 Październik 2010 Share Napisano 28 Październik 2010 Wielka szkoda,,,pozostaje tylko mieć nadzieję, że pozostałe oddziały TDT pójdą w ślady poznańskiego ,,, Może to tylko program pilotażowy a jak wyjdzie, a podejrzewam, że frekwencja może być duża to zorganizują w innych województwach, ja czekam podobnie jak Janusz60 na szkolenie w woj. śląskim na pewno bym się wybrał Napomnę że prawie poznański oddział TDT już organizował szkolenia dla okręgówek w zakresie dwa lata temu i jakoś nikt się nie chwali aby w innych województwach były podobne spotkania A co do informacji o tym szkoleniu to moja "szefowa" z WK rozsyła takie informacje załączając kopie pisma jakie sama dostała od Urzędu miasta Poznania WK. Zwrócicie uwagę na sformułowanie jakie pisze dr WK w poznaniu: " [...]Zdaję sobie sprawę, że w niektórych kwestiach różnimy się w zakresie nadzoru nad stacjami i wykonywanymi badaniami. Jednakże poruszane na przedmiotowym szkoleniu zagadnienia nie są tymi, które wywołują najwięcej kontrowersji, a zatem nie będą kwestionowały przyjętej w starostwie polityki nadzoru.[...] Pozostawiam to bez komentarza... szkolenie poznań.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Październik 2010 Share Napisano 28 Październik 2010 A niby o czym ja napisałem parę postów wyżej Dlatego markes przyjacielu wybacz, ale: Mam nadzieję, że doczekamy. - raczej nie wchodzi w grę w obecnym stanie prawnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 Spotkanie zostało - z przyczyn niezależnych od organizatora - odwołane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 30 Listopad 2010 Share Napisano 30 Listopad 2010 Prosimy szczegóły! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 30 Listopad 2010 Share Napisano 30 Listopad 2010 Prosimy szczegóły! czy bedziemy je znac ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Zawsze można zadzwonić do organizatora i podpytać, o co chodzi - prawda ? Dla jasności sprawy - spotkanie zostało odwołane już jakiś czas temu, teraz tylko umieściłem odpowiednie info na forum. Każda osoba, która zdążyła się na nie zapisać, otrzymała od organizatora stosowną informację telefoniczną o jego odwołaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 TDT -to taka dziwna organizacja.Zadzwoniłem jakieś dwa tygodnie z pytaniem odnośnie wyjaśnienia problemu -pan poinformował mnie że na telefony nie mają praw odpowiadać -proszę napisać maila - myślicie że do dnia dzisiejszego dostałem odpowiedz -głucha cisza . Tak samo może jest w tym przypadku -ogłoszono spotkanie -a teraz wiedząc że jest wiele niedomówień i problemów -to trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią Zwłaszcza, że w TDT mają różne interpretacje przepisów podobnie jak my ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 TDT -to taka dziwna organizacja.Zadzwoniłem jakieś dwa tygodnie z pytaniem odnośnie wyjaśnienia problemu -pan poinformował mnie że na telefony nie mają praw odpowiadać -proszę napisać maila - myślicie że do dnia dzisiejszego dostałem odpowiedz -głucha cisza .Tak samo może jest w tym przypadku -ogłoszono spotkanie -a teraz wiedząc że jest wiele niedomówień i problemów -to trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią Tak tylko to oni nas kontrolują, i niech ktoś coś im zarzuci --- któryś diagnosta lub diagnostyka jako instytucja ----- to napewno by się odbiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 TDT - bez kultury, chamstwo dogadać się nimi to porażka. Ciekawe jak ktoś od nich zadzwoni, to trzeba też powiedzieć tylko drogą meilową kontakt - może jeden z drugim, by się ocknęli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 TDT - bez kultury, chamstwo dogadać się nimi to porażka. DIAGNOSTA - bezczelny cham, nie mogłem się z nim dogadać i wystawił mi N i jeszcze burak jeden mnie skasował... Nie oceniajmy tak innych, bo nas tez ktoś oceni... Faktem jest że w w/w przypadku to porażka była, ale nie ma potrzeby tak ostro zaraz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Ja na ostatnim odbiorze miałem dwóch Panów z TDT'u jeden miły drugi nie bardzo a nawet bardzo niemiły (dobry i zły policjant). Jeden chodził i czepiał się różnych nawet bym powiedział że dla mnie błahostek (dla niego widać nie) a ten "dobry" nawet pochwalił za karty okresowej kontroli urządzeń oraz za prowadzenie dokumentacji , także wszystko zależy od człowieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Psuj - ja nie piszę tak o nich ze względu, że dał mi jakąś decyzję negatywną. Chodzi o ich postępowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Ale zrozumcie wreszcie, że w takich sprawach nie można być miłym. Jak to sobie wyobrażacie? - uśmiech od ucha do ucha, nawijka z klientem o dupie maryni, a na koniec z uśmiechem (w końcu jesteśmy mili) "zatrzymuję panu/pani DR za usterki". to jest ta sama sytuacja, już dawno się nauczyłem nie prowadzić przyjacielskiej gadki z klientami bo potem mam wyrzuty sumienia wypisując N-kę. Róbmy swoje, profesjonalnie, z głową, na chłodno. I oni robią tak samo. I nie chodzi mi o to (bo zaraz niektórzy wypaczą moją wypowiedź) żeby ludzie się bali diagnosty i przeglądu. Tak jak i ja nie boję się kontroli i panów z TDT, bo niby czego? za brak jakiegoś papierka rozstrzelają diagnostę? mała uwaga w protokole to nie koniec świata tak samo jak N na badaniu tez nie. Sami jesteśmy kontrolującymi to postarajmy się zrozumieć innych kontrolujących. Zupełnie inną sprawa oczywiście jest zlewka i nie odpisanie na maila. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Chciałbym, żeby TDT było w takiej gestii profesjonalne, choćby zachowania A jak słyszałeś powyżej drogą meiliową kierować zapytania, telefonicznie nie mogą nic powiedzieć,a na na meila nikt nie raczy odpowiedzieć, to jest PROFESJONALIZM, kpiny i tyle, mają petentów w d_ _ ie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 już dawno się nauczyłem nie prowadzić przyjacielskiej gadki z klientami bo potem mam wyrzuty sumienia wypisując N-kę. No nie ....Tego sie nie spodziewalem...Jak Ty juz nie wiesz ze z uśmiechem na ustach to jednak mniej boli to juz koniec świata... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Ale zrozumcie wreszcie, że w takich sprawach nie można być miłym. Jak to sobie wyobrażacie? - uśmiech od ucha do ucha, nawijka z klientem o dupie maryni, a na koniec z uśmiechem (w końcu jesteśmy mili) "zatrzymuję panu/pani DR za usterki". Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować. Można na spokojnie powiedzieć co nie gra (jeśli coś takiego jest) i za co będzie N czy nawet zatrzymanie DR. Wiem też że nie ze wszystkimi ludźmi tak można postąpić z niektórymi po prostu się nie da i dla nich trzeba być suki.....synem Ja osobiście preferuję pierwszą wersję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Jak dla mnie, wielkim sukcesem jest nakłonienie klienta na naprawę pojazdu nawet z N. Klienci jak się jest miłym (nie do przesady) inaczej też podchodzą niż do diagnosty, niemiłego i wymądrzającego się. Wracając do TDT to jest całkiem inna bajka, wszystko z łaską, a już szkoda pisać............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 A gdyby jeszcze zrobić małe zastrzeżenie i przesiewowo podejść do Klientów stacji - to już w ogóle byłoby cudnie http://www.youtube.com/watch?v=7sLiAebWM7U Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować. Dokładnie, jeśli jesteś "bucem" to na pewno czepiasz się bez powodu,,, jeśli jesteś miły, a widzisz usterki, to na pewno z tym autem trzeba trochę porobić, "no faktycznie stukało mi coś ale nie wiedziałem co" ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nowicjusz Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 A gdyby jeszcze zrobić małe zastrzeżenie i przesiewowo podejść do Klientów stacji - to już w ogóle byłoby cudnie http://www.youtube.com/watch?v=7sLiAebWM7U No to dziś tylko w krawatach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować. Dokładnie, jeśli jesteś "bucem" to na pewno czepiasz się bez powodu,,, Nie chodzi mi o to żeby być "bucem" tylko o to, że jak jestem przesadnie miły to: 1 - żal mi potem sympatycznemu klientowi dać negatywa 2 - klient nie raz potem robi problemy bo "było tak miło do tej pory" Wolę na chłodno, bez zbędnych gadek z klientem o pierdołach. Podziękować za wizytę, zaprosić na za rok ale swoją robotę zrobić dobrze, bez sentymentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 A gdyby jeszcze zrobić małe zastrzeżenie i przesiewowo podejść do Klientów stacji - to już w ogóle byłoby cudnie http://www.youtube.com/watch?v=7sLiAebWM7U Prawda jest tak Norbert, ze ty i ja wiemy na jakich podstawach prawych działa TDT. W kazdym kontakcie , zapytaniu, telefonie lub e-mailu należy brac pod uwage Kodeks Postepowania Administracyjne. To postepowania to nie jest kodeks jako etyka zawodowa. I ja wiem o tym i ty tylko czasmi inni forumowicze nie wiedzą o tym. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 I ja wiem o tym i ty tylko czasami inni forumowicze nie wiedzą o tym.pozdrawiam to trzeba forumowiczom powiedzieć o czym nie wiedzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.