Skocz do zawartości

Szkolenia organizowane przez TDT


markes30

Rekomendowane odpowiedzi

Wielka szkoda,,,pozostaje tylko mieć nadzieję, że pozostałe oddziały TDT pójdą w ślady poznańskiego ,,,

 

Może to tylko program pilotażowy a jak wyjdzie, a podejrzewam, że frekwencja może być duża to zorganizują w innych województwach, ja czekam podobnie jak Janusz60 na szkolenie w woj. śląskim na pewno bym się wybrał :cool:

Napomnę że prawie poznański oddział TDT już organizował szkolenia dla okręgówek w zakresie dwa lata temu i jakoś nikt się nie chwali aby w innych województwach były podobne spotkania

 

A co do informacji o tym szkoleniu to moja "szefowa" z WK rozsyła takie informacje załączając kopie pisma jakie sama dostała od Urzędu miasta Poznania WK.

Zwrócicie uwagę na sformułowanie jakie pisze dr WK w poznaniu:

 

" [...]Zdaję sobie sprawę, że w niektórych kwestiach różnimy się w zakresie nadzoru nad stacjami i wykonywanymi badaniami. Jednakże poruszane na przedmiotowym szkoleniu zagadnienia nie są tymi, które wywołują najwięcej kontrowersji, a zatem nie będą kwestionowały przyjętej w starostwie polityki nadzoru.[...]

 

Pozostawiam to bez komentarza...

szkolenie poznań.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niby o czym ja napisałem parę postów wyżej :)

 

Dlatego markes przyjacielu wybacz, ale:

 

Mam nadzieję, że doczekamy.
- raczej nie wchodzi w grę w obecnym stanie prawnym :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Zawsze można zadzwonić do organizatora i podpytać, o co chodzi - prawda ? :D

 

Dla jasności sprawy - spotkanie zostało odwołane już jakiś czas temu, teraz tylko umieściłem odpowiednie info na forum.

Każda osoba, która zdążyła się na nie zapisać, otrzymała od organizatora stosowną informację telefoniczną o jego odwołaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDT -to taka dziwna organizacja.Zadzwoniłem jakieś dwa tygodnie z pytaniem odnośnie wyjaśnienia problemu -pan poinformował mnie że na telefony nie mają praw odpowiadać -proszę napisać maila - myślicie że do dnia dzisiejszego dostałem odpowiedz -głucha cisza .

Tak samo może jest w tym przypadku -ogłoszono spotkanie -a teraz wiedząc że jest wiele niedomówień i problemów -to trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią

Zwłaszcza, że w TDT mają różne interpretacje przepisów podobnie jak my ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDT -to taka dziwna organizacja.Zadzwoniłem jakieś dwa tygodnie z pytaniem odnośnie wyjaśnienia problemu -pan poinformował mnie że na telefony nie mają praw odpowiadać -proszę napisać maila - myślicie że do dnia dzisiejszego dostałem odpowiedz -głucha cisza .

Tak samo może jest w tym przypadku -ogłoszono spotkanie -a teraz wiedząc że jest wiele niedomówień i problemów -to trzeba dać sobie spokój- niech sobie sami radzą a my będziemy ich kontrolować i pokazywać jak źle robią

 

Tak tylko to oni nas kontrolują, i niech ktoś coś im zarzuci --- któryś diagnosta lub diagnostyka jako instytucja ----- to napewno by się odbiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDT - bez kultury, chamstwo dogadać się nimi to porażka.

 

Ciekawe jak ktoś od nich zadzwoni, to trzeba też powiedzieć tylko drogą meilową kontakt - może jeden z drugim, by się ocknęli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDT - bez kultury, chamstwo dogadać się nimi to porażka.

 

DIAGNOSTA - bezczelny cham, nie mogłem się z nim dogadać i wystawił mi N i jeszcze burak jeden mnie skasował...

 

 

Nie oceniajmy tak innych, bo nas tez ktoś oceni...

 

Faktem jest że w w/w przypadku to porażka była, ale nie ma potrzeby tak ostro zaraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na ostatnim odbiorze miałem dwóch Panów z TDT'u jeden miły drugi nie bardzo a nawet bardzo niemiły (dobry i zły policjant). Jeden chodził i czepiał się różnych nawet bym powiedział że dla mnie błahostek (dla niego widać nie) a ten "dobry" nawet pochwalił za karty okresowej kontroli urządzeń oraz za prowadzenie dokumentacji :D, także wszystko zależy od człowieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrozumcie wreszcie, że w takich sprawach nie można być miłym. Jak to sobie wyobrażacie? - uśmiech od ucha do ucha, nawijka z klientem o dupie maryni, a na koniec z uśmiechem (w końcu jesteśmy mili) "zatrzymuję panu/pani DR za usterki".

 

to jest ta sama sytuacja, już dawno się nauczyłem nie prowadzić przyjacielskiej gadki z klientami bo potem mam wyrzuty sumienia wypisując N-kę. Róbmy swoje, profesjonalnie, z głową, na chłodno. I oni robią tak samo. I nie chodzi mi o to (bo zaraz niektórzy wypaczą moją wypowiedź) żeby ludzie się bali diagnosty i przeglądu. Tak jak i ja nie boję się kontroli i panów z TDT, bo niby czego? za brak jakiegoś papierka rozstrzelają diagnostę? mała uwaga w protokole to nie koniec świata tak samo jak N na badaniu tez nie. Sami jesteśmy kontrolującymi to postarajmy się zrozumieć innych kontrolujących.

 

Zupełnie inną sprawa oczywiście jest zlewka i nie odpisanie na maila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, żeby TDT było w takiej gestii profesjonalne, choćby zachowania

A jak słyszałeś powyżej drogą meiliową kierować zapytania, telefonicznie nie mogą nic powiedzieć,a na na meila nikt nie raczy odpowiedzieć, to jest PROFESJONALIZM, kpiny i tyle, mają petentów w d_ _ ie :razz::razz::razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już dawno się nauczyłem nie prowadzić przyjacielskiej gadki z klientami bo potem mam wyrzuty sumienia wypisując N-kę.

No nie ....Tego sie nie spodziewalem...Jak Ty juz nie wiesz ze z uśmiechem na ustach to jednak mniej boli to juz koniec świata... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrozumcie wreszcie, że w takich sprawach nie można być miłym. Jak to sobie wyobrażacie? - uśmiech od ucha do ucha, nawijka z klientem o dupie maryni, a na koniec z uśmiechem (w końcu jesteśmy mili) "zatrzymuję panu/pani DR za usterki".

Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować. Można na spokojnie powiedzieć co nie gra (jeśli coś takiego jest) i za co będzie N czy nawet zatrzymanie DR. Wiem też że nie ze wszystkimi ludźmi tak można postąpić z niektórymi po prostu się nie da :razz: i dla nich trzeba być suki.....synem :razz: Ja osobiście preferuję pierwszą wersję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, wielkim sukcesem jest nakłonienie klienta na naprawę pojazdu nawet z N. Klienci jak się jest miłym (nie do przesady) inaczej też podchodzą niż do diagnosty, niemiłego i wymądrzającego się.

 

Wracając do TDT to jest całkiem inna bajka, wszystko z łaską, a już szkoda pisać............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować.

Dokładnie, jeśli jesteś "bucem" to na pewno czepiasz się bez powodu,,,

jeśli jesteś miły, a widzisz usterki, to na pewno z tym autem trzeba trochę porobić, "no faktycznie stukało mi coś ale nie wiedziałem co" ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem można być miłym ale trzeba być też konsekwentnym, stanowczym i nie dać sobą manipulować.

Dokładnie, jeśli jesteś "bucem" to na pewno czepiasz się bez powodu,,,

 

Nie chodzi mi o to żeby być "bucem" tylko o to, że jak jestem przesadnie miły to:

1 - żal mi potem sympatycznemu klientowi dać negatywa

2 - klient nie raz potem robi problemy bo "było tak miło do tej pory"

 

Wolę na chłodno, bez zbędnych gadek z klientem o pierdołach. Podziękować za wizytę, zaprosić na za rok ale swoją robotę zrobić dobrze, bez sentymentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdyby jeszcze zrobić małe zastrzeżenie i przesiewowo podejść do Klientów stacji - to już w ogóle byłoby cudnie :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=7sLiAebWM7U

 

Prawda jest tak Norbert, ze ty i ja wiemy na jakich podstawach prawych działa TDT. W kazdym kontakcie , zapytaniu, telefonie lub e-mailu należy brac pod uwage Kodeks Postepowania Administracyjne. To postepowania to nie jest kodeks jako etyka zawodowa. I ja wiem o tym i ty tylko czasmi inni forumowicze nie wiedzą o tym.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.