ddaro Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 koledzy pomóżcie czy musze dołączyć wydruki jezeli zatrzymałem DR, za brak kata, co za tym idzie i przekroczoną norme spalin, i słaby hamulec zasadniczy tył prawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 czy musze dołączyć wydruki jezeli zatrzymałem DR Nie trzeba wydruków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ddaro Napisano 29 Listopad 2010 Autor Share Napisano 29 Listopad 2010 a czy badanie n1 czy n2 w przypadku zatrzymania dowodu? [ Dodano: 29-11-2010, 10:40 ] bo kiedys było tylko n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 w przypadku zatrzymania dowodu? tylko N2,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Henryk Zedgie Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 A skąd mamy wiedzie czy musi miec katalizator czy nie, ani nie podajesz rocznik typ nic wiec. jaka podstawa prawna ale tak precyzyjnie no co rozumiesz przez n2 ale tak przepisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 rozumiesz przez n2 ale tak przepisem. N2 to nie rodzaj lecz wynik badania w przypadku zatrzymania DR,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 29 Listopad 2010 Share Napisano 29 Listopad 2010 ddaro pyta o wydruki a nie o to czy ma mieć kata czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego i te które zagrażają,ale nie bezpośrednio. Od tego uzależnione jest zatrzymanie DR ,lub "tylko"wynik negatywny. Np. luz luzowi nie równy Napiszemy tak w zaświadczeniu: "luz końcówki drązka kierowniczego",ale wiemy że końcówka nie "wypadnie". Klient dostanie tylko N1 - wymieni ją w ciągu do14dni i ok.Sa i takie luzy że nie ma o czym mówić tylko zatrzymujemy DR. Czy za luz można jednemu dać N1 ,a drugiemu N2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego Na przykład: brak zacisku hamulcowego koła przedniego prawego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego i te które zagrażają,ale nie bezpośrednio. Temat rzeka i jak zwykle jednoznacznej odpowiedzi brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Czy może mi ktoś wytłumaczyć jakie to są usterki które zagrażają bezpośrednio bezpieczeństwu ruchu drogowego A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy .... Już niejeden i nie dwa , ale wtedy jest alternatywa albo zatrzymuje DR albo naprawia serwis za ścianą (wybór należy do klienta) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 brak zacisku hamulcowego lub brak szczęk ... było opisane http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7609 http://www.witd.kielce.pl/index.php?id=204 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 A nigdy jeszcze Ci nie strzelił przewód hamulcowy .... Mnie pękł przewód elastyczny sprzęgła. Jackow napisał/a: brak zacisku hamulcowego lub brak szczęk ... To też widziałem w poldku ale na serwisie. Aha. Co do braku zacisku to znalazłem zdjęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 1 Grudzień 2010 Share Napisano 1 Grudzień 2010 Ale uszczelnienie przewodu fachowe i na pewno wytrzymałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Mnie pękł przewód elastyczny sprzęgła. Sprzęgła to jeszcze mi nie pękł ale hamulcowy mi kiedyś pękł zanim zdążyłem dojechać do rolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 A Wy ciągle z układem hamulcowym i pękniętym przewodem.To oczywista oczywistość Są jeszcze inne układy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Póki co drążka kierowniczego jeszcze nie urwałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Są jeszcze inne układy Kiedyś pracując w serwisie, przyjechał klient na wymianę końcówek kierowniczych. Operacja jakaś nie szczególna ale gdy zdjąłem koła okazało się, że na żadnej z czterech końcówek (Polonez) nie ma nakrętek. Pytam klienta, na Boga gdzież są nakrętki a on mi odpowiada, że chcieli ze szwagrem wymienić ale walili młotkiem i się nie udało to założyli koła i przyjechali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 przyjechał klient na wymianę końcówek kierowniczych Ja miałem klienta po wymianie na geometrię ,standartowo przed robotą sprawdzenie luzów -nakrętki kontrujące nie dokręcone i jeden drążek prawie wykręcony do końca.Klientowi gorąco się zrobiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janusz1971 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Ja miałem klienta fiatem brava z pospawaną od spodu zwrotnicą.pomiędzy sworzniem a łożyskiem ktoś pospawał ale tylko od spodu,bo juz nie chciało im sie wyciągać przegubu i od środka nie dospawali!!! Klient kupił auto w komisię i jeździł mi tak pól roku !!!! Jak mu to pokazałem to ponoć nie spał kilka dni. A z innych wynalazków to miałem Clio z dospawany klockiem . Do zużytego klocka z clio ktoś dospawał nowy klocek z poloneza i potem szlifierką odciął nadmiar żeby pasowało do Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Do zużytego klocka z clio ktoś dospawał nowy klocek z poloneza i potem szlifierką odciął nadmiar Sposób na brak części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 Sposób na brak części. W trudnych czasach w przypadku braku możliwości zakupu klocków hamulcowych do zachodniego auta dokonywano ich "regeneracji" przez przyklejenie okładzin hamulcowych wykonanych z okładzin od szczęk hamulcowych ciężarówki. Podobno były tak twarde, że tarcze hamulcowe zuzuwały się znacznie szybciej niz klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 W ciężarowym Renult (anglik przerabiany za stodołą) ktoś przekładając drążki kierownicze stwierdził chyba że nowe są zbyt drogie więc podgrzał i dogiął oryginalne do swoich potrzeb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 2 Grudzień 2010 Share Napisano 2 Grudzień 2010 A z innych wynalazków to miałem Clio z dospawany klockiem . Jak ty to zauważyłeś.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.