SAJMON-77 Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Co robicie gdy podczas badania w trakcie identyfikacji okazuje się że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000 a w dowodzie rejestracyjnym jest wbity hak i są określone przyczepki z hamulcem ,i bez hamulca. Jak postępujecie w takich sytuacjach ? Cytuj
adam1501 Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 Jak postępujecie w takich sytuacjach ? To zależy ile lat jesteś w zawodzie, po nastu nie będzie Ci się chciało walczyć i jakimś cudem klient za rok przyjedzie z tabliczką znamionową zastępczą. Cytuj
Regan55 Napisano 14 Grudzień 2010 Napisano 14 Grudzień 2010 że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000 a w dowodzie rejestracyjnym jest wbity hak i są określone przyczepki z hamulcem ,i bez hamulca. Mozesz ządac od klienta SH...Tylko kto to bedzie mial.... Jak postępujecie w takich sytuacjach ? Normalnie.... Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 Co robicie gdy podczas badania w trakcie identyfikacji okazuje się że na tabliczce znamionowej masa zespołu pojazdu jest 0000 Badanie okresowe: masa zespołu-Miejsce puste na TZ A w DR O1-900kg ,O2-370kg PIERWSZA REJ-05.2010 rocznik-1995 Czy wpis O1,i O2 są prawidłowe(moga zostać w DR) czy trzeba ten wpis skorygować? Jeżeli jest ten wpis to znaczy że klient może ubiegać się o wpis "hak"??(tak twierdzi klient-jest wpis-O1-900kg -chcę hak) Cytuj
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 Niedawno, bo około miesiąca temu umieścił Ktoś wykaz czynności podczas badania. Nie mogę znaleźć, w jakim temacie to było ??? Cytuj
DARIO64 Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 O to Ci Janusz chodzi? http://www.piskp.pl/images/stories/technika/Badanie_okresowe_lista_kontrolna.pdf Cytuj
blakop Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 Trudna sprawa. W większości nie da się zrobić nic innego jak opinia przedstawiciela producenta w mojej ocenie - jeśli chcecie walczyć. No bo pomyślmy jak to może wyglądać 1. Wpis został dokonany przez WK omyłkowo. No mogło się tak zdarzyć. Wtedy kontakt z WK i powiedzmy wiadomo jak sprawę odkręcić (wpis z DR znika i jest zgodność) 2. Wpis wcale nie jest wynikiem pomyłki - WK np. ma homo z którego wynika, że właśnie takie parametry są. No i teraz pytanie - błędna tabliczka czy homo?? niestety odpowiedź nie jest oczywista, a droga do uzyskania rozwiązania długa... Wbrew temu co myślicie ja za czasów pracy częściej się spotykałem z sytuacją, że to jednak TZ była błędna. Po prostu producent często z powodów nazwijmy to marketingowych zmienia coś w homo, a o zamianie TZ niestety zapomina (z DMC łacznie) Czyli nowa tabliczka... 3. WK przepisało wpis z poprz.DR z innego WK. Sprawdzając w poprz. WK okazuje się, że oni tez przepisali itd... a dokumentów źródłowych już nie ma, bo skasowane... No ale klient wpis ma - to jego prawa nabyte i tak po prostu wykreślić go też się nie powinno - praktycznie czeka nas taka sama droga jak w pkt 2, tylko, że w starszych autach to nawet producent często niewiele powie, więc... Tylko komu chce się walczyć z tymi pkt, skoro jakimś cudem klient za rok przyjedzie z tabliczką znamionową zastępczą. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 O to Ci Janusz chodzi? Dokładnie, dzięki, ale szukać się już nie nauczę ,, Cytuj
Regan55 Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 ale szukać się już nie nauczę ,, Witaj bracie-bliżniaku... Tez cierpię na tą sama przypadłosć.... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.