mac_ Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 Panowie jest problem ze zgodnością nr VIN na ramie i w dowodzie. Wygląda to mniej więcej tak: Rama:AB12C123456 DR: AB12C-123456L W dokumentach z MOT-u ten sam numer co na ramie, poza tym wszędzie występuje ten sam numer rejestracyjny pojazdu. Motocykl sprowadzony z Anglii, producent twierdzi, że w tych pojazdach numer wybity na ramie powinien być 11-cyfrowy (co rzeczywiście ma miejsce) tylko w dowodzie jest dodatkowa litera 'L'. Rozumiem, że diagnosta wystawia N z adnotacją że numer w DR taki a taki a na ramie odczytany z natury różniący się literą na końcu? Czy właściciel ma szansę taki pojazd zarejestrować u nas wręczając w WK wynik badania wraz z papierkiem od producenta, ewentualnie zaświadczenie od rzeczoznawcy czy czeka go powrót na wyspy celem wyjaśnienia sprawy? W przypadku tego typu błędu w polskim DR diagnosta zatrzymuje dowód i odsyła do właściwego WK, a dokumenty zagraniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 a dokumenty zagraniczne? wydaje zaświadczenie z wynikiem negatywnym(niezgodny nr.vin)i oddaje DR właścicielowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 W przypadku tego typu błędu w polskim DR diagnosta zatrzymuje dowód i odsyła do właściwego WK, Nigdy tak nie robię jak mam pewnośc ze nr.vin nie ruszany.Pisze zaswiadczenie i azymut do WK gdzie był zarejestrowany.Podam ostatni przykład:Mer A 140 nr.vin niezgodny z DR ale zgodny z dokumentami z zagranicy.Kto i kiedy zrobil błąd to mnie nie interesuje.W kazdym bądz razie klient powrócił ponownie-nr.vin w DR poprawiony przez WK i z mojej strony tylko stępel i odjazd w siną dal... Jezeli mam podejrzenia ze coś"dłubano"-odlot w siną dal.... Na Twoim miejscu najpierw odwiedził bym WK i tam przedstawił ten problem i niech się oni wypowiedza co masz czynić dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 Jezeli mam podejrzenia ze coś"dłubano"-odlot w siną dal.... :!: to mów (pisz) to głośniej wtedy "odlot" może być w Twoim wykonaniu ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 19 Grudzień 2010 Share Napisano 19 Grudzień 2010 wtedy "odlot" może być w Twoim wykonaniu ... Nie mam miotly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 Wygląda to mniej więcej tak: Rama:AB12C123456 DR: AB12C-123456L W dokumentach z MOT-u ten sam numer co na ramie, poza tym wszędzie występuje ten sam numer rejestracyjny pojazdu. A co z tabliczką znamionową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mac_ Napisano 22 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 22 Grudzień 2010 A co z tabliczką znamionową? Stosując się do powyższego schematu na tabliczce widnieje: AB12C-123456 (wybite tylko ostatnie 6 cyfr) Byłem wypytać w WK, stwierdzili, że mam przynieść zaświadczenie że nie było ingerencji w pole numerowe i 'zobaczą co da się zrobić' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 22 Grudzień 2010 Share Napisano 22 Grudzień 2010 że mam przynieść zaświadczenie że nie było ingerencji w pole numerowe i 'zobaczą co da się zrobić' Udaj sie do rzeczoznawcy...Najlepiej z listy MI... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.