Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jakiemu BT należy poddać fabrycznie nowy (jeszcze nie zarejestrowany)ciagnik siodłowy, aby uzyskał w TDT świadectwo dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych (pojazd FL).

Czy wystarczy wykonać tylko dodatkowe BT (6.4) czy należy też wykonać OBT przed pierwsza rejestracją?

Napisano

Po zmianach w 2009 tylko dodatkowe ( spełnienie warunków) ,,,

Napisano

Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

Napisano
Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

 

Nie bardzo wiem co masz na myśli?

Napisano
Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

 

Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację?

"Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs

Napisano
Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację?

To się akurat zgadza. Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, ale w zaswiadczeniu z dodatkowego BT trzeba podać nr rejestracyjny.

Napisano
Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację,

Dokładnie, tak jak napisałem Danielowi na PW ,,,

  • 1 year later...
Napisano

wdlug mnie najpierw do WK po dowod rejestracyjny i tablice a potem na DBT

Napisano
Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji,

 

Nic z tego, jak sam napisałeś trzeba podać pewne dane

 

Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację

I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Samo dodatkowe.

Napisano

W zaświadczeniu trzeba wpisać termin następnego obt i czasem jest klops.

Napisano
I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS.

 

Wystarczy homo, bo tam są te dane wpisane.

  • 3 months later...
Napisano

Panowie.

Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów .

Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis:

" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Jak to rozumieć ? Nie może być ADR?

 

Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem.

Napisano
" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Skoro nie posiada to nie może być przeznaczony do ADR, chyba, że został później doposażony, ale na dowód tego tezs powinien być wystawiony stosowny dokument.

Napisano
Panowie.

Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów .

Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis:

" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Jak to rozumieć ? Nie może być ADR?

 

Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem.

 

Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał.

Napisano
Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał.

 

Poza tym musi być wykonane u producenta lub przedstawiciela w/w (serwis)Ps .Był szał na dokładnie ABS-u i pisalem zapytanie do TDT od ADR i tam wyrażnie w odpowiedzi było ,że producent lub przedstawiciel w/w ,żaden kwit od "Pana Henia z warsztatu".

Napisano

Też tak to widzę . Będzie sie gość dziwił że inni mają a on nie może :D

Napisano
" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

 

Tu bardziej chodzi o inne wyposażenie bo w takim Volvie występuje jeden rodzaj ABSu i Zwalniacza VEB. Najprawdopodobniej chodzi o Główny wyłącznik akumulatorów ( hebel robili tgłównie do ADRów). ABS jest standardem a VEB był montowany także na zamówienie dla pojazdów pracujących w górzystym terenie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.