Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

danielg539

Ciągnik FL

Polecane posty

danielg539

Jakiemu BT należy poddać fabrycznie nowy (jeszcze nie zarejestrowany)ciagnik siodłowy, aby uzyskał w TDT świadectwo dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych (pojazd FL).

Czy wystarczy wykonać tylko dodatkowe BT (6.4) czy należy też wykonać OBT przed pierwsza rejestracją?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60

Po zmianach w 2009 tylko dodatkowe ( spełnienie warunków) ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek

Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

 

Nie bardzo wiem co masz na myśli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać?

 

Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację?

To się akurat zgadza. Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, ale w zaswiadczeniu z dodatkowego BT trzeba podać nr rejestracyjny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację,

Dokładnie, tak jak napisałem Danielowi na PW ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mik8181

wdlug mnie najpierw do WK po dowod rejestracyjny i tablice a potem na DBT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk
Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji,

 

Nic z tego, jak sam napisałeś trzeba podać pewne dane

 

Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację

I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Samo dodatkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drogba

W zaświadczeniu trzeba wpisać termin następnego obt i czasem jest klops.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS.

 

Wystarczy homo, bo tam są te dane wpisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertos

Panowie.

Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów .

Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis:

" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Jak to rozumieć ? Nie może być ADR?

 

Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Skoro nie posiada to nie może być przeznaczony do ADR, chyba, że został później doposażony, ale na dowód tego tezs powinien być wystawiony stosowny dokument.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamos
Panowie.

Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów .

Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis:

" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

Jak to rozumieć ? Nie może być ADR?

 

Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem.

 

Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał.

 

Poza tym musi być wykonane u producenta lub przedstawiciela w/w (serwis)Ps .Był szał na dokładnie ABS-u i pisalem zapytanie do TDT od ADR i tam wyrażnie w odpowiedzi było ,że producent lub przedstawiciel w/w ,żaden kwit od "Pana Henia z warsztatu".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertos

Też tak to widzę . Będzie sie gość dziwił że inni mają a on nie może :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skowerek
" Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR "

 

Tu bardziej chodzi o inne wyposażenie bo w takim Volvie występuje jeden rodzaj ABSu i Zwalniacza VEB. Najprawdopodobniej chodzi o Główny wyłącznik akumulatorów ( hebel robili tgłównie do ADRów). ABS jest standardem a VEB był montowany także na zamówienie dla pojazdów pracujących w górzystym terenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.