danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Jakiemu BT należy poddać fabrycznie nowy (jeszcze nie zarejestrowany)ciagnik siodłowy, aby uzyskał w TDT świadectwo dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych (pojazd FL). Czy wystarczy wykonać tylko dodatkowe BT (6.4) czy należy też wykonać OBT przed pierwsza rejestracją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Po zmianach w 2009 tylko dodatkowe ( spełnienie warunków) ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Nie bardzo wiem co masz na myśli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2011 Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację? To się akurat zgadza. Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, ale w zaswiadczeniu z dodatkowego BT trzeba podać nr rejestracyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 10 Styczeń 2011 Share Napisano 10 Styczeń 2011 Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, Dokładnie, tak jak napisałem Danielowi na PW ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mik8181 Napisano 14 Styczeń 2012 Share Napisano 14 Styczeń 2012 wdlug mnie najpierw do WK po dowod rejestracyjny i tablice a potem na DBT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 15 Styczeń 2012 Share Napisano 15 Styczeń 2012 Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, Nic z tego, jak sam napisałeś trzeba podać pewne dane Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Samo dodatkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drogba Napisano 16 Styczeń 2012 Share Napisano 16 Styczeń 2012 W zaświadczeniu trzeba wpisać termin następnego obt i czasem jest klops. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2012 I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Wystarczy homo, bo tam są te dane wpisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos Napisano 27 Kwiecień 2012 Share Napisano 27 Kwiecień 2012 Panowie. Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów . Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis: " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Jak to rozumieć ? Nie może być ADR? Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 27 Kwiecień 2012 " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Skoro nie posiada to nie może być przeznaczony do ADR, chyba, że został później doposażony, ale na dowód tego tezs powinien być wystawiony stosowny dokument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 27 Kwiecień 2012 Share Napisano 27 Kwiecień 2012 Panowie. Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów . Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis: " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Jak to rozumieć ? Nie może być ADR? Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem. Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 27 Kwiecień 2012 Share Napisano 27 Kwiecień 2012 Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał. Poza tym musi być wykonane u producenta lub przedstawiciela w/w (serwis)Ps .Był szał na dokładnie ABS-u i pisalem zapytanie do TDT od ADR i tam wyrażnie w odpowiedzi było ,że producent lub przedstawiciel w/w ,żaden kwit od "Pana Henia z warsztatu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertos Napisano 27 Kwiecień 2012 Share Napisano 27 Kwiecień 2012 Też tak to widzę . Będzie sie gość dziwił że inni mają a on nie może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skowerek Napisano 28 Kwiecień 2012 Share Napisano 28 Kwiecień 2012 " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Tu bardziej chodzi o inne wyposażenie bo w takim Volvie występuje jeden rodzaj ABSu i Zwalniacza VEB. Najprawdopodobniej chodzi o Główny wyłącznik akumulatorów ( hebel robili tgłównie do ADRów). ABS jest standardem a VEB był montowany także na zamówienie dla pojazdów pracujących w górzystym terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.