danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Jakiemu BT należy poddać fabrycznie nowy (jeszcze nie zarejestrowany)ciagnik siodłowy, aby uzyskał w TDT świadectwo dopuszczenia do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych (pojazd FL). Czy wystarczy wykonać tylko dodatkowe BT (6.4) czy należy też wykonać OBT przed pierwsza rejestracją? Cytuj
JANUSZ60 Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Po zmianach w 2009 tylko dodatkowe ( spełnienie warunków) ,,, Cytuj
lisek Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Cytuj
danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Nie bardzo wiem co masz na myśli? Cytuj
Psuj Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Nie zarejestrowany nie DR ani PC, to jakiego dokumentu powinno się wymagać? Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację? Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
danielg539 Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, bo na podstawie czego przeprowadzić identyfikację? To się akurat zgadza. Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, ale w zaswiadczeniu z dodatkowego BT trzeba podać nr rejestracyjny. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację, Dokładnie, tak jak napisałem Danielowi na PW ,,, Cytuj
mik8181 Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 wdlug mnie najpierw do WK po dowod rejestracyjny i tablice a potem na DBT Cytuj
luk Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Od biedy identyfikacji można dokonać na podstawie świadectwa homologacji, Nic z tego, jak sam napisałeś trzeba podać pewne dane Klient powinien zarejestrować i z PC przyjść dopiero na stację I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Samo dodatkowe. Cytuj
drogba Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 W zaświadczeniu trzeba wpisać termin następnego obt i czasem jest klops. Cytuj
danielg539 Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 I jeszcze zaświadczenia o zwalniaczu i ABS. Wystarczy homo, bo tam są te dane wpisane. Cytuj
robertos Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Panowie. Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów . Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis: " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Jak to rozumieć ? Nie może być ADR? Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem. Cytuj
danielg539 Napisano 27 Kwiecień 2012 Autor Napisano 27 Kwiecień 2012 " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Skoro nie posiada to nie może być przeznaczony do ADR, chyba, że został później doposażony, ale na dowód tego tezs powinien być wystawiony stosowny dokument. Cytuj
adamos Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Panowie. Ciągnik Volvo FH12 . Gościu chce na adr AT wcześniej nie miał ADR-ów . Na zaświadczeniu z o zwalniaczu i abs , taki zapis: " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Jak to rozumieć ? Nie może być ADR? Pierwsza rejestracja to 2004-09-08 . Oczywiście zwalniacz spełnia warunki 9.2.3 ADR abs jest. Sprzętu jeszcze nie widziałem. Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał. Cytuj
mirek.g Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Dołożenie tych elementów poza fabryką jest bardzo nieopłacalne a i z pewnością nie do końca znając nasz kraj będzie uczciwie wykonane. Ja bym się tego nie dotykał. Poza tym musi być wykonane u producenta lub przedstawiciela w/w (serwis)Ps .Był szał na dokładnie ABS-u i pisalem zapytanie do TDT od ADR i tam wyrażnie w odpowiedzi było ,że producent lub przedstawiciel w/w ,żaden kwit od "Pana Henia z warsztatu". Cytuj
robertos Napisano 27 Kwiecień 2012 Napisano 27 Kwiecień 2012 Też tak to widzę . Będzie sie gość dziwił że inni mają a on nie może Cytuj
skowerek Napisano 28 Kwiecień 2012 Napisano 28 Kwiecień 2012 " Wyżej wymieniony pojazd podstawowy nie posiadał fabrycznie zamontowanego dodatkowego wyposażenia spełniającego wymagania techniczne określone w rozdziale 9.2.1 Umowy ADR " Tu bardziej chodzi o inne wyposażenie bo w takim Volvie występuje jeden rodzaj ABSu i Zwalniacza VEB. Najprawdopodobniej chodzi o Główny wyłącznik akumulatorów ( hebel robili tgłównie do ADRów). ABS jest standardem a VEB był montowany także na zamówienie dla pojazdów pracujących w górzystym terenie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.