Skocz do zawartości
kuba197877

Brak odpowiedzi na wniosek z CEPIK

Rekomendowane odpowiedzi

kuba197877

Mam pytanie czy też jeszcze wam nic nie przyszło z CEPIK ja wniosek złożyłem w lipcu i nadal nic a prze ciesz niedługo któregoś marca wszyscy już mają przesyłać dane do CEPIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qnick

Dzwoń do nich !!!!! i to natychmiast całkiem możliwe że twoje dokumenty zaginęły :razz: tak było i w przypadku mojej SKP. Wniosek poszedł w lipcu żadnej odpowiedzi do stycznia (było dzwonione kilka razy kazali czekać za każdym razem) a styczniu ZONK wniosku nie ma, jest informacja że był ale go nie ma :shock::shock::shock::shock::shock: i sie zaczęło, ponownie trzeba było wysłać wniosek i było zagrożenie że trzeba będzie sobie za wszystko zapłacić już myślałem że mojego kierownika szlag trafi ale jakoś się chyba uda załatwić w ramach programu i nie trzeba będzie płacić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kuba197877

A gdzie wogóle dzwonić żeby się dowiedzieć co z tym wnioskiem proszę o pomoc może jakiś numer telefonu z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Kontakt do Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki

Departament Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki

Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji

 

ul. Pawińskiego 17/21

02-106 Warszawa

 

 

Dyrektor: Marek Słowikowski

 

 

Sekretariat

tel. (0-22) 60-28-208, fax (0-22) 825-90-08

 

 

W razie problemów z instalacją lub wystąpienia błędów w aplikacji zapewnianej przez MSWiA proszę o kontakt z dedykowaną dla SKP linią wsparcia (Help Desk) pod telefonem (42) 29-10-420 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej cepik_portal@asseco-systems.eu

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Qnick
A gdzie wogóle dzwonić żeby się dowiedzieć co z tym wnioskiem proszę o pomoc

 

Nagrywaj rozmowy albo rób z nich notatki, kiedy o której godzinie i z kim rozmawiałeś bo potem się mogą wszystkiego wyprzeć i dzwoń często żeby cię pamiętali po prostu bądź upierdliwy :-P . Takim sposobem u mnie sprawa została rozpatrzona jeszcze w ramach bezpłatnej pomocy dla SKP , a przy jednej z rozmów wyszło że skoro nie ma wniosku nieważne z jakiego powodu (niewysłany czy zagubiony przez nich) to trzeba będzie już płacić za wszystko :sad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.