wiesław Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 miał ktoś taki dokument tej firmy? jak podejść do sprawy jego legalizacji ,nic po Polsku Cytuj
grzegorz70 Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 Z tego co wiem zbiornik musi posiadać legalizację polską, poświadczoną przez TDT Cytuj
Psuj Napisano 21 Marzec 2011 Napisano 21 Marzec 2011 jak podejść do sprawy jego legalizacji ,nic po Polsku Dozory techniczne wymagamy polskie (w tym zbiornika gazu), legalizacje urządzeń pomiarowych mogą być unijne (np tachograf) ale jeśli są w formie dokumentu to przetłumaczone na polski. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Psuj Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 Oddział Terenowego Transportowego Dozoru Technicznego w Lublinie, Al. Wincentego Witosa 1, 20-315 Lublin, Tel.: (081) 745-52-13, Fax.: (081) 532-07-78, email: lublin@tdt.pl; w przypadku zbiorników wyprodukowanych przez: Atrama Raudondvario pl. 162, 47174 Kaunas, Lietuva (dla zbiorników wyprodukowanych do 2006 roku); U nich można dostać duplikat i dowiedzieć się czy był dopuszczony do użytkowania u nas. Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
llary Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 miał ktoś taki dokument tej firmy? jak podejść do sprawy jego legalizacji ,nic po Polsku Zbiorniki ATRAMY mają dwa dokumenty jeden to dokument producenta po litewsku i drugi wystawiony przez TDT po polsku, ja klientowi przy montażu daje dwa dokumenty pomimo że ten litewski do niczego mu nie jest potrzebny, można to tak odnieść do dokumentów np Stako lub Grodków że na jednej stronie jest dokumentacja producenta z nr zbiornika i homologacjami itp, a na drugiej stronie poświadczenie TDT Skoro nie ma nic po polsku to wygląda na to że nie ma poświadczenia TDT. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Skoro nie ma nic po polsku to wygląda na to że nie ma poświadczenia TDT. Dokładnie ,,, identycznie jest z polskimi zbiornikami produkowanymi na eksport, zdarza się, że wracają do nas już zamontowane w autach lecz nigdy nie miały polskiego dozoru ,,, Cytuj
pentagram Napisano 10 Kwiecień 2011 Napisano 10 Kwiecień 2011 Skoro nie ma nic po polsku to wygląda na to że nie ma poświadczenia TDT. Dokładnie ,,, identycznie jest z polskimi zbiornikami produkowanymi na eksport, zdarza się, że wracają do nas już zamontowane w autach lecz nigdy nie miały polskiego dozoru ,,, dokładnie tak, w holenderskich instalacjach LPG to standard i taki zbiornik pomimo naszej rodzimej produkcji musi być poddany odbiorowi przez TDT aby mógł być eksploatowany w Polsce Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.