Skocz do zawartości
Pomóżmy Panu Grzegorzowi odbudować dom po tragicznej powodzi! ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Panowie pilnie potrzebuje dane dotyczące geometrii kół dla takiego "brzydala" - Renault 4.

Pojazd wyprodukowany w 1962 :)

Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny.

Napisano
w 1962
Toz to archiwum....X.... :x
Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny.

Jezeli juz to najwyzej byc moze ze jutro...Niestety ale w chacie teego nie mam... ;)

Napisano

Niestety w domku mam do 5-tki

 

Jutro looknę do bazy Huntera czy jest 4-ka

Napisano

Nie wiem czy to ten sam pojazd ale znalazłem R4 0,8 (kod silnika 839-06) z lat 1972-78, i te dane przedstawiają się następująco:

Przód

Zbieżność 0stopni 10'N/+-10'

Pochylenie 1stopień/+-30' - nie regulowane

Wyprzedzenie dla wysokości H2-H1=90mm-13stopni/ +0 /-1; 150mm=11,5stopnia/ +0/-1; 170mm=11stopni /odchyłka j/w; 190mm=10,5 / odchyłka j/w; 210mm=10,0 / odchyłka j/w.

Tył

Zbieżność 0stopni 20'/ +-20' nie regulowane

Pochylenie 0stopni 45'/ +-45' nie regulowane

Napisano

Takie dane są w AUTODACIE 1995 dla aut 1976-1993.

Napisano

Ja mam coś takiego

 

 

Dane Techniczne i Regulacyjne Samochodów Osobowych W. Zydorek z 1971r.

R4CV 1957-1961 :

Kąt pochylenia koła - 1°20’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 10°

pochylenie sw. Zwrotnicy - 11°30’

zbieżność – 3…5mm

 

R3, R 4 i pochodne :

przód

Kąt pochylenia koła - 2°±30’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy -8°±1°

rozbieżność – 2…4mm

tył

kąt pochylenia koła – 0…1°30’

zbieżność – 0…6mm

 

R4 super :

przód

kąt pochylenia koła – 1°±30’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 6°°±1°

rozbieżność – 0…4mm

tył

kąt pochylenia koła – 0…1°30’

zbieżność – 0…6mm

 

wybór należy do Ciebie :)

Napisano

Reasumując jak ustawisz zbiezność na 10 minut w minusie będzie dobrze resztę masz nieregulowaną :)

Napisano

Dziękuje za zainteresowanie tematem. Jeśli macie jeszcze jakieś dane z innych żródeł to bardzo proszę o wrzucenie do tego tematu.

Stawiam :piwo Teraz "wirtualne", ale może kiedyś, na jakimś spotkaniu, jak najbardziej realne :)

Napisano

Z bazy danych Hunter-a

Przód

PK 1*00' +/- 30' max różnica między kołami 1*00'

Zbieżność sumaryczna -0*10' +/- 0*10'

WSZ i PSZ zależne od prześwitu więc nie będę się rozpisywał

 

Tył

PK 0*,45' +/- 0*45'

Zbieżność sumaryczna 0*20, +/- 0*20'

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.