Devil Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Panowie pilnie potrzebuje dane dotyczące geometrii kół dla takiego "brzydala" - Renault 4. Pojazd wyprodukowany w 1962 Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny. Cytuj
Regan55 Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 w 1962 Toz to archiwum....X.... Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny. Jezeli juz to najwyzej byc moze ze jutro...Niestety ale w chacie teego nie mam... Cytuj
Psuj Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Niestety w domku mam do 5-tki Jutro looknę do bazy Huntera czy jest 4-ka Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
adam1501 Napisano 30 Maj 2011 Napisano 30 Maj 2011 Nie wiem czy to ten sam pojazd ale znalazłem R4 0,8 (kod silnika 839-06) z lat 1972-78, i te dane przedstawiają się następująco: Przód Zbieżność 0stopni 10'N/+-10' Pochylenie 1stopień/+-30' - nie regulowane Wyprzedzenie dla wysokości H2-H1=90mm-13stopni/ +0 /-1; 150mm=11,5stopnia/ +0/-1; 170mm=11stopni /odchyłka j/w; 190mm=10,5 / odchyłka j/w; 210mm=10,0 / odchyłka j/w. Tył Zbieżność 0stopni 20'/ +-20' nie regulowane Pochylenie 0stopni 45'/ +-45' nie regulowane Cytuj
DARIO64 Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Takie dane są w AUTODACIE 1995 dla aut 1976-1993. Cytuj
leniwiec Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Ja mam coś takiego Dane Techniczne i Regulacyjne Samochodów Osobowych W. Zydorek z 1971r. R4CV 1957-1961 : Kąt pochylenia koła - 1°20’ wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 10° pochylenie sw. Zwrotnicy - 11°30’ zbieżność – 3…5mm R3, R 4 i pochodne : przód Kąt pochylenia koła - 2°±30’ wyprzedzenie sw. Zwrotnicy -8°±1° rozbieżność – 2…4mm tył kąt pochylenia koła – 0…1°30’ zbieżność – 0…6mm R4 super : przód kąt pochylenia koła – 1°±30’ wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 6°°±1° rozbieżność – 0…4mm tył kąt pochylenia koła – 0…1°30’ zbieżność – 0…6mm wybór należy do Ciebie Cytuj
JACEK GUZ Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Reasumując jak ustawisz zbiezność na 10 minut w minusie będzie dobrze resztę masz nieregulowaną Cytuj
Devil Napisano 31 Maj 2011 Autor Napisano 31 Maj 2011 Dziękuje za zainteresowanie tematem. Jeśli macie jeszcze jakieś dane z innych żródeł to bardzo proszę o wrzucenie do tego tematu. Stawiam Teraz "wirtualne", ale może kiedyś, na jakimś spotkaniu, jak najbardziej realne Cytuj
Psuj Napisano 31 Maj 2011 Napisano 31 Maj 2011 Z bazy danych Hunter-a Przód PK 1*00' +/- 30' max różnica między kołami 1*00' Zbieżność sumaryczna -0*10' +/- 0*10' WSZ i PSZ zależne od prześwitu więc nie będę się rozpisywał Tył PK 0*,45' +/- 0*45' Zbieżność sumaryczna 0*20, +/- 0*20' Cytuj "Społeczeństwo postanowiło kiedyś mieć Policję, aby pilnowała przestrzegania prawa, ustanowionego umysłami przedstawicieli tego społeczeństwa. Postanowiło mieć także diagnostów, którzy będą kontrolować pojazdy poruszające się po drogach, aby społeczeństwu było bezpiecznie. Teraz społeczeństwo ma problem kiedy Policjant karze mandatem za łamanie prawa, albo diagnosta nie chce dopuścić niesprawnego pojazdu. Bo prawa powinni przestrzegać inni a w stosunku do MNIE powinno wystarczyć jedynie moje ustne zapewnienie, że jestem wzorowym przedstawicielem tego społeczeństwa. Ci, którzy chcą wykonywać swe obowiązki tak jak NAKAZUJE prawo nie mają lekkiego życia....." - by abcs
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.