Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Devil

Geometria kół Renault 4

Polecane posty

Devil

Panowie pilnie potrzebuje dane dotyczące geometrii kół dla takiego "brzydala" - Renault 4.

Pojazd wyprodukowany w 1962 :)

Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
w 1962
Toz to archiwum....X.... :x
Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny.

Jezeli juz to najwyzej byc moze ze jutro...Niestety ale w chacie teego nie mam... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Niestety w domku mam do 5-tki

 

Jutro looknę do bazy Huntera czy jest 4-ka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Nie wiem czy to ten sam pojazd ale znalazłem R4 0,8 (kod silnika 839-06) z lat 1972-78, i te dane przedstawiają się następująco:

Przód

Zbieżność 0stopni 10'N/+-10'

Pochylenie 1stopień/+-30' - nie regulowane

Wyprzedzenie dla wysokości H2-H1=90mm-13stopni/ +0 /-1; 150mm=11,5stopnia/ +0/-1; 170mm=11stopni /odchyłka j/w; 190mm=10,5 / odchyłka j/w; 210mm=10,0 / odchyłka j/w.

Tył

Zbieżność 0stopni 20'/ +-20' nie regulowane

Pochylenie 0stopni 45'/ +-45' nie regulowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64

Takie dane są w AUTODACIE 1995 dla aut 1976-1993.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leniwiec

Ja mam coś takiego

 

 

Dane Techniczne i Regulacyjne Samochodów Osobowych W. Zydorek z 1971r.

R4CV 1957-1961 :

Kąt pochylenia koła - 1°20’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 10°

pochylenie sw. Zwrotnicy - 11°30’

zbieżność – 3…5mm

 

R3, R 4 i pochodne :

przód

Kąt pochylenia koła - 2°±30’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy -8°±1°

rozbieżność – 2…4mm

tył

kąt pochylenia koła – 0…1°30’

zbieżność – 0…6mm

 

R4 super :

przód

kąt pochylenia koła – 1°±30’

wyprzedzenie sw. Zwrotnicy - 6°°±1°

rozbieżność – 0…4mm

tył

kąt pochylenia koła – 0…1°30’

zbieżność – 0…6mm

 

wybór należy do Ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEK GUZ

Reasumując jak ustawisz zbiezność na 10 minut w minusie będzie dobrze resztę masz nieregulowaną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Devil

Dziękuje za zainteresowanie tematem. Jeśli macie jeszcze jakieś dane z innych żródeł to bardzo proszę o wrzucenie do tego tematu.

Stawiam :piwo Teraz "wirtualne", ale może kiedyś, na jakimś spotkaniu, jak najbardziej realne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj

Z bazy danych Hunter-a

Przód

PK 1*00' +/- 30' max różnica między kołami 1*00'

Zbieżność sumaryczna -0*10' +/- 0*10'

WSZ i PSZ zależne od prześwitu więc nie będę się rozpisywał

 

Tył

PK 0*,45' +/- 0*45'

Zbieżność sumaryczna 0*20, +/- 0*20'

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.