Tomek D Napisano 13 Lipiec 2011 Share Napisano 13 Lipiec 2011 A jak płyta nic nie pokazuje bo nawet nie drgneła to jaki jest przelicznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 13 Lipiec 2011 Share Napisano 13 Lipiec 2011 TZN ze jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 13 Lipiec 2011 Share Napisano 13 Lipiec 2011 A jak płyta nic nie pokazuje bo nawet nie drgneła to może znaczyć, że jest tak zardzewiała, że ani drgnie [ Dodano: 13-07-2011, 22:55 ] Osobiście wydaje mi się, że przelicza od razu na oba koła, ale pewności nie mam. koło jadące po ławie powoduje przesunięcie pojazdu z powodu braku oporu nawierzchni pod drugim, a koło na płycie to odbiera i "dokłada" swoje [ Dodano: 13-07-2011, 22:58 ] kłania się matematyka i równania trapezu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esy Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Zgodnie z Dz.U.40.poz.275 z 10lutego2006r. jest to urządzenie do oceny prawidłowości ustawienia kół jezdnych pojazdu.Według mnie mierzy szacunkowo całkowitą zbieżność kół. Jeżeli są jakieś uwagi do pomiaru , to oczywiście dokładnych pomiarów dokonujemy przyrządem do pomiaru geometrii ustawienia kół i osi pojazdu. Usawienie zbieżności na płycie jest nieporozumieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Usawienie zbieżności na płycie jest nieporozumieniem Nawet jeśli masz rację, wolę to niż zniszczone opony ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Usawienie zbieżności na płycie jest nieporozumieniem Nawet jeśli masz rację, wolę to niż zniszczone opony ,,, Znam autoryzowany serwis, który (mający oczywiście profesjonalny sprzęt do regulacji geometrii) sprawdza i ustawia zbieżność na płycie. Jak zauważyłem reklamacji brak. Na pytanie dlaczego - "tak jest szybciej". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 sprawdza i ustawia zbieżność na płycie. A połozenie koła kierowniczego tez im wychodzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Położenie kierownicy jest napewno super po ustawieni zbieżności na płycie właśnie dzisiaj robiłem takie zbieżności bo taniej ale kierownica poracha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Położenie kierownicy jest napewno super Jak wymieniasz jedna końcówke to wychodzi super. Gdyby jeszcze płyta kąty obliczała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Jak wymieniasz jedna końcówke to wychodzi super. Tu się z Tobą jednak nie zgodzę.Na zadnej plycie nigdy nie ustawiałem i nię bedę tego w ten sposób robił.Jednak cwicząc na laserach czy twz kompie ta teoria się często gęsto nie sprawdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 Niema żadnego znaczenia czy jedna czy dwie końcówki połażenie kierownicy zależy czy będziemy mieli równe zbieżności połówkowe jeśli tak i ster będzie prosto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Lipiec 2011 Share Napisano 14 Lipiec 2011 robiłem takie zbieżności bo taniej ale kierownica poracha. kierownica też wyjdzie ale najpierw jazda próbna po prostej w celu zaobserwowania położenia, a potem dopiero sprawdzenie na płycie i regulacja końcówki po odpowiedniej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Tu się z Tobą jednak nie zgodzę. Być może miałem farta Tylko raz ustawiałem zbieżność na płycie ,tak z grubsza bo nie było kiedy przyrządów założyć a miałem wyjazd to wyszła idealnie (sprawdzone na przyrządzie po kilku dniach) Fakt że kiedyś po spotkaniu z krawężnikiem skorygowałem zbieżność "na oko" i jeździłem tak ze 2 miesiące i na przyrządach tez wyszło w normie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 kierownica też wyjdzie ale najpierw jazda próbna po prostej w celu zaobserwowania położenia, a potem dopiero sprawdzenie na płycie i regulacja końcówki po odpowiedniej stronie Wyjdzie i to bez żadnego problemu czy jedna końcówka była wymieniana czy dwie czy całe zawieszenie. Widzę że niektórzy mają teorie wielko koncernowe, że jak nie masz przyrządu najnowszej generacji to nie ustawisz zbieżności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Widzę że niektórzy mają teorie wielko koncernowe, że jak nie masz przyrządu najnowszej generacji to nie ustawisz zbieżności. Mój kolega do tej pory ma w garażu PKO A zobaczcie jakie ceny osiąga http://allegro.pl/zestaw-do-geometrii-pko-4-i1700369074.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Sentymentalny sprzęt, od takiego zaczynałem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Widzę że niektórzy mają teorie wielko koncernowe, że jak nie masz przyrządu najnowszej generacji to nie ustawisz zbieżności. Nie chodzi o teorie. na warsztacie (prywatnie) mam GTO i Beissbatha 4000 Ustawienie zbiezności na GTO zajmuje ok 10 min mniej ale jak chce sprwadzic wszystkie parametry to beissbarth jest dokładniejszy, można zrobić wydruk a przede wszystkim zaoszczędzić jakieś 30 min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Ustawienie zbiezności na GTO zajmuje ok 10 min Pod warunkiem ze punkty regulacyjne są sprawne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 "... 10 minut mniej" W 10 minut to nawet się sprawdzic nie da. Chyba że na 3D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 15 Lipiec 2011 Share Napisano 15 Lipiec 2011 Mój kolega do tej pory ma w garażu PKO A zobaczcie jakie ceny osiąga http://allegro.pl/zestaw-...1700369074.html a jakie oryginalne nazwy wymyślił sprzedający instrukcja obsługi PKO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.