Skocz do zawartości

MOTOCYKL DWUSUWOWY WYREJESTROWANY W 15 LAT TEMU


pentagram

Rekomendowane odpowiedzi

4. Pojazd wyrejestrowany nie podlega powtórnej rejestracji, z wyjątkiem pojazdu:

1) odzyskanego po kradzież+y;

2) zabytkowego;

3) mającego co najmniej 25 lat uznanego przez rzeczoznawcę samochodowego za unikatowy lub

mający szczególne znaczenie dla udokumentowania historii motoryzacji;

4) ciągnika i przyczepy rolniczej;

5) wywiezionego z kraju lub zbytego za granicą, o którym mowa w ust. 1 pkt 3.

Jeżeli się nie łapie pod któryś z tych punktów to będzie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo się łapie, wyślę gostka do WK bo nie wiem na jakich zasadach został wyrejestrowany, czasowo czy na stałe. Jeśli to drugie to ma pozamiatane, co najwyżej zabytek a przy czasowym :?: , nie mam pewności :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam przypadek i klient próbował czy na sama się nie da

 

Bardzo ciekawe podejście :? , warte przemyśleń :hah::hah::hah::hah::hah: kurcze, sam nie wpadłbym na taki pomysł :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak MZ TS 250
A co to był za model TS??

 

TS 250 bardzo często używana kiedyś przez Policję

ts2501.jpg

 

A to inna wersja, o wiele rzadsza tzw tropic, charakteryzowała się nieskrętną lampą :)

1973-mz-trophy-es-250-2.jpg

 

Tą drugą miał kiedyś mój brat, a wcześniej miał TS 150

mz-ts150-87.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to inna wersja, o wiele rzadsza tzw tropic, charakteryzowała się nieskrętną lampą
To jest MZ ES 250/1. Na pierwszym zdjęciu jest MZ TS 250/1 (pięciobiegowa). MZ TS 250 wyglądała tak samo ale głowicę miała taką jak MZ ES 250/1 no i była czterobiegowa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Miałem taki sam przypadek i klient próbował czy na sama się nie da

 

Bardzo ciekawe podejście :? , warte przemyśleń :hah::hah::hah::hah::hah: kurcze, sam nie wpadłbym na taki pomysł :idea:

 

Szczerze - SAM to pierwsze, co by mi wpadło do łba w takim przypadku. "Zreplikowałem eMZetę, chcę ją zarejestrować" :/

 

Czasem ciężko jest uratować od złomowania piękny, a nie mający jeszcze 25 lat lub niezbyt oryginalny motocykl (np. rzadki model z bakiem od popularniejszego, bo oryginalny zaginął w mroku dziejów) lub wyrejestrowany a w pełni sprawny dwusuw, którego rejestracją na wsi nikt sobie "głowy nie zawraca, i tak nie sprawdzają". Łapy opadają, a zarejestrować sprzęta by wypadało. Ludzie przebijają numery ram, poświęcając "legalność" popularnej WSK M06B3, żeby zarejestrować WFM-kę lub IŻa. Tropikiem na "rodowodzie" z ETZ251 sam jechałem.

Nie dziwię się, że ktoś w akcie desperacji wpadł na pomysł legalizacji w cytowany sposób. Rejestracja SAM-a jest w rzeczywistości mniej kosztowna niż zabytku (roczna wypłata poszła w renowację) i nie wymagałaby zgody konserwatora na wymianę poszycia kanapy czy inne duperele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.