Qnick Napisano 26 Sierpień 2011 Share Napisano 26 Sierpień 2011 no i szukaj wiatru w polu Otwierasz maskę silnika i nie ma opcji musisz zauważyć bo jest wycięcie w plastiku podszybia także widać od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 W dniu 24.08.2011 o 17:00, Tomek D napisał: O ile dobrze pamiętam to robisz "X" jak się pomylisz przy nabijaniu, a stary numer przekreślasz czyli bierzesz "I" i nabijasz raz przy razie -------- Sam również tak postępuję, nie pamiętam niestety podstawy prawnej. Szukałem lecz poległem. Ktoś pamięta może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Tam przerabialiśmy: https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/12484-nabicie-numeru-a-cepik-20/&do=findComment&comment=242050 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 21 października 2011 r. w sprawie szczegółowego sposobu oraz trybu nadawania i umieszczania w pojazdach cech identyfikacyjnych. http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20112361401/O/D20111401.pdf 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Odpowiedż po ponad ośmiu latach, tyle to chyba nie czekał na sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Ale @adamos nie odpowiada na posta sprzed ośmiu lat, tylko dla siebie podstawy szuka. A że mu się samemu nie chciało napisać do czego, to wziął i słusznego posta wykorzystał. No taka cwana bestia z niego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 47 minut temu, adamos napisał: Szukałem lecz poległem. Ktoś pamięta może? pierwsza strona " Uzasadnienia " : Cytat (...) w razie wybicia błędnej cyfry (litery) nie wolno w tym samym miejscu wybijać właściwej cyfry (litery); błędny znak powinien być przebity znakiem "X", a nad, lub pod nim, wybity właściwy znak. Należy wówczas zamieścić również odpowiednią adnotację w wydanym zaświadczeniu, według wzoru określonego w niniejszym załączniku (§ 7 ust. 1 rozporządzenia). https://piskp.pl/wp-content/uploads/2017/08/I-OSK-1151-05.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Tego już nie ma w rozporządzeniu z 2011. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 To jak " teraz wybrnąć " z pomyłki w razie czegoś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Trzeba być nieomylnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 6 minut temu, DARIO64 napisał: (...) być nieomylnym " Nie znam " takiej osoby. Przeświadczenie miałem, że w razie " babola " można postąpić j/w, ale z naciskiem, że miałem.( do dzisiaj ) Dziękuję za pojaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 (edytowane) 15 minut temu, leski66 napisał: " Nie znam " takiej osoby. e tam, a nasze wspólne GURU (dobrze, że On nie z GRU bo by mógł ) to co? Edytowane 26 Listopad 2019 przez cezary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Tego zapisu szukałem: "§ 4. 1. W przypadku zatarcia, sfałszowania lub skorodowania dotychczasowej cechy identyfikacyjnej przekreśla się ją przez wybicie linii ciągłej." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 6 minut temu, cezary napisał: to co? OK, " wypadło/uleciało " mi z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 42 minuty temu, leski66 napisał: To jak " teraz wybrnąć " z pomyłki w razie czegoś ? 22 minuty temu, leski66 napisał: 32 minuty temu, DARIO64 napisał: (...) być nieomylnym " Nie znam " takiej osoby To jak się pomylisz to bierzesz szlifierkę i szlifujesz numer a poprawny nabijasz w innym miejscu. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 OK dzięki @danielg539. Jak na razie z mojej strony to tylko hipotetyczne gdybanie, bo jeszcze babola nie walnąłem, ale może kiedyś będzie ten pierwszy raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafi90 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 37 minut temu, adamos napisał: przekreśla się ją przez wybicie linii ciągłej." BMW nawet nowe , tuningowane przez ALPINE mają przekreślony "Beemkowski" VIN i pod spodem nabity ten nowy, od Alpiny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 37 minut temu, danielg539 napisał: To jak się pomylisz to bierzesz szlifierkę i szlifujesz numer a poprawny nabijasz w innym miejscu. Jak kiedyś nabiłem 0 w poprzek to tak właśnie zrobiłem. Cyk, fuch szliferka i bach nowe 0 w pionie i było git malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Ja zawsze przed nabiciem szlifuję ramę do żywego (zawsze są pordzewiałe) i klient sobie ładnie rameczkę zrobi i numer zabezpieczy. Jak mi coś nie wyjdzie to szlifnę i poprawię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 No różne są przypadki. Czasami omyłka, czasami nie ten numerator się chwyci, czasami niefortunnie się zacznie i nowy ścieg trza zapodać ciut wyżej niekoniecznie trzymając linię. https://forum.norcom.pl/index.php?/topic/13829-ustalenie-danych/&do=findComment&comment=263707 Zawsze jest opcja "trzeba anulować"! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leski66 Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 Cytat Chyba nie trzeba mówić, kto wybijał które! Powiem : Łał - mistrzostwo świata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 26 Listopad 2019 Share Napisano 26 Listopad 2019 No to mój znajomy z tego mistrzostwa powinien być zadowolony. Ja najczęściej biłem w ciągnikach siodłowych na ramie przy zbiorniku tuż za kabiną. Wygodniej w pionie mi lać było, a że ktoś nie znajdzie... Uważałem, że szofer do kabli łażąc nie raz na numer nadepnął, a może nawet i stopę przestawił jak mu się coś pod butem zaszkliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.