Skocz do zawartości

..a co tam zbuduje sam samochód-Ford Taunus 17m P5 1963 i 64


sdi krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

...Witam jestem posiadaczem dwóch fordów ,prawdopodobnie jeden z nich bedzie dawca ,mam dwa silniki i duzo biżuteri obie konstrukcje sa w dobrym stanie choc nie jeżdżące czego oczekuje na tym forum-Pomocy jesli chodzi o jakakolwiek dokumentacjęi jak to sobie poukładać ,może jakiś schemat.I najważniejsze budować będę sam i to uważam za największą frajdę niech to trwa i kilka lat bo nie problem miec kase i oddac do warsztatu.Jestem z zawodu mechanikiem ale dawno nie praktykujacym i obecnie diagnostą także dam radę rozożyć i zlożyc autko gorzej ze spawaniem chodż nie do końca bo auta nie powypadkowe i lakier ale to dam fachowcą ...to tyle.Możecie trzyma za mnie tylko kciuki ale także pomóc radami na które jestem otwarty.POZDRAWIAM Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co tam zbuduje sam samochód-Ford Taunus 17m

ma mieć 17m długości ... :shock:

 

.Jestem (...) obecnie diagnostą
:shock: że masz taki pomysł :shock:

 

może lepiej odrestaurować i na zabytek :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 M to kod modelu

Ford Taunus P5

Marka Ford

Produkcja 1964 - 1967

Ciało 2/4-d temu

3/5-d hatchback

2-drzwi coupe

Silnik 4/6-cylindrig V silnik

Napęd Napęd na tylne koła

Skrzynia biegów 3/4-vxl obsługi

3-biegowa automatyczna

Rozstaw osi 271 cm

Długość 459 cm

Szerokość 172 cm

Wysokość 148 cm

Podobny Opel Rekord

Fiat 1800

Volvo Amazon

 

Chociaż w pierwszej chwili też zacząłem się zastanawiać jak takie 17 metrowe cudo może wyglądać :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach