silent_rob25 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 no ciekawe jak wyjdzie dzis kontrola facetów w czerni bo zapowiedzieli sie na dzis troszke mnie to denerwuje bo robie jako diagnosta od niecalych 2 tygodni a kolega z ktorym robie jest na urlopie zobaczymy jak bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietrek_k Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Rób swoje i zachowaj spokój. Nie spiesz się bo o czymś zapomnisz lepiej jeżeli badanie zajmie 60 min i wszystko sprawdzisz niż 30 min i zapomnisz np. pomiar światłości świateł drogowych lub jakąś inną duperelkę i dasz satysfakcję Panom w Czerni. Powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silent_rob25 Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 jak na razie się nie pokazali , pracuje do 15 więc jeszcze trochę czasu mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortez76 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 pamiętaj o światłach przeciwmgłowych przednich u mnie powiedzieli że dużo diagnostów na tym daje ciała. powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JACEK GUZ Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamos Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 pamiętaj o światłach przeciwmgłowych przednich u mnie powiedzieli że dużo diagnostów na tym daje ciała. powodzenia Mam nadzieję że myślisz o kontroli ich ustawienia ? bo już raz komuś przy kontroli kazali sprawdzać ich światłość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 W kwestii formalnej,ma być max. 5 cm góra lub dół,tak?Może ktoś opisze sposób sprawdzania tak dla przypomnienia oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silent_rob25 Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 podczas kontroli nie bylo klientow wiec skonczylo sie na papierkowej kontroli uwagi kontrolne - zawsze gdy usterka zagraza BRD zabierac DR - nie zapominac o wypisywaniu dodatkowych warunków - i niepotrzebnie wystawilem DIP przy badaniu dodatkowym dla skutera z niemiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 i niepotrzebnie wystawilem DIP przy badaniu dodatkowym sla skutera z niemiec Te dodatkowe,to ustalenie danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
silent_rob25 Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 tak jest do rejestracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 zawsze gdy usterka zagraza BRD zabierac DR Wszystkie usterki zagrażają . Może inaczej ,które nie zagrażają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Może inaczej ,które nie zagrażają? Niektóre zagrażają porządkowi ruchu. i nie są to usterki zagrażające BRD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Wszystkie usterki zagrażają .Może inaczej ,które nie zagrażają? Kiedyś inspektor TDT mi powiedział, że to diagnosta ocenia czy usterka zagraża BRD czy nie i to jest jego wybór, ale jeśli już stwierdza zagrożenie to do szuflady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 zawsze gdy usterka zagraza BRD zabierac DR Wszystkie usterki zagrażają . Może inaczej ,które nie zagrażają? Spokojnie, przecież nie za wszystko zabiera się DR... natomiast zawsze zabiera sie DR za zagrożenie dla środowiska z kategorycznym natychmiastowym zakazem używania takiego pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Spokojnie, przecież nie za wszystko zabiera się DR... Takich jest bardzo mało,Może się zabawmy i spróbujmy je wymienić. -nieczytelny nr VIN -brak tabliczki znamionowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S.K.P-POZNAŃ Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Spokojnie, przecież nie za wszystko zabiera się DR.. Ja napisze jeszcze spokojniej i kontrowersyjnie.Diagnosta nie powinien zatrzymywać DR z usterki.Nie dopuszcza do ruchu i finito .Klient na własną odpowiedzialnośc porusza sie po drodze.Jest CEPiK ............powinno się łatwo sprawdzić co przeskrobał klient bez badania itp..jakie miał wpisane usterki.... Czy ja klientowi zatrzymam DR ,czy nie on i tak porusza się po drogach. Czy ktoś z pod waszej SKP odjechał na lawecie po wyniku "N" lub zatrzymaniu DR Ja nie widziałem Spokojnie, przecież nie za wszystko zabiera się DR... Takich jest bardzo mało,Może się zabawmy i spróbujmy je wymienić. -nieczytelny nr VIN -brak tabliczki znamionowej ...chodzi o usterki techniczne ... Mirek to jaki masz % zatrzymanych DR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Spokojnie, przecież nie za wszystko zabiera się DR... Takich jest bardzo mało,Może się zabawmy i spróbujmy je wymienić. -nieczytelny nr VIN -brak tabliczki znamionowej Wbrew pozorom trochę ich jednak jest zwłaszcza jak się przegląda WCKoMiKOSTPPPOBTP Odnosząc się do każdego z punktów nie za każdy przypadek zabrałbyś DR. np. -brak nalepki, brak TR -niezgodność danych pojazdu z DR i TZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Wbrew pozorom trochę ich jednak jest No dobra ,dawaj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 ...chodzi o usterki techniczne ... Mirek to jaki masz % zatrzymanych DR? Np. luz w układzie kierowniczym. To diagnosta ocenia czy jego wielkość jest taka że zagraża BRD i należy zatrzymać DR. W końcy jakąś sankcją jest to że nie dostał P, tylko N. Już zupełnie "dobrze" jest wtedy kiedy poprzedni TOBT juz się skończył, wtedy ten pojazd już z samego tego powodu nie powinien jeździć po drodze. Natomias jeżeli zagraża BRD to zatrzymanie DR jest obowiązkowe i oczywiscie zakaza poruszania się po drodze. Nie może byc mowy o wyznaczaniu mu warunków używania i terminu do 7 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Np. luz w układzie kierowniczym. W tym przypadku teoretycznie powinno się zatrzymać DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Np. luz w układzie kierowniczym. W tym przypadku teoretycznie powinno się zatrzymać DR. No właśnie o to chodzi że to diagnosta ma to ocenić czy zagraża czy nie. Pojęcie luz jest pojęciem obszernym. Gdyby układ kierowniczy nie miał luzu to też by to świadczyło o jego niesprawności i to nawet wiekszej niż przy powiekszonym luzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Gdyby układ kierowniczy nie miał luzu to też by to świadczyło o jego niesprawności i to nawet wiekszej niż przy powiekszonym luzie. Trochę to przewrotne,idąc Twoim tropem ,to należałoby dawać N za brak luzu w ukł. kier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Gdyby układ kierowniczy nie miał luzu to też by to świadczyło o jego niesprawności i to nawet wiekszej niż przy powiekszonym luzie. Trochę to przewrotne,idąc Twoim tropem ,to należałoby dawać N za brak luzu w ukł. kier. Co by świadczyło o zacieraniu sie przekładni. Stawia taki opór że nie jest mozliwe wyczucie owego luzu i zapewniam że nie jedna przekładnia ślimakowa tak ma po uszkodzeniu uszczelniacza i kompletnym wyciekiem z niej oleju. Dobre jest także stwierdzenie z wykazu czynności i kryteriów: poz 6.5.3. Zbieżność kół pkt 2. Urządzenie do ogólnej oceny wykazuje nieprawidłowe wartości. Wypadkowa i luzów i ustawienia kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Gdyby układ kierowniczy nie miał luzu To nie pojeździłbyś takim samochodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Gdyby układ kierowniczy nie miał luzu To nie pojeździłbyś takim samochodem No właśnie mówię że taki też jest niesprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.