Psuj Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 http://www.abc.com.pl/serwis/du/2011/0932.htm § 1. W rozporządzeniu Ministra Transportu z dnia 20 października 2006 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie projektowania, wytwarzania, eksploatacji, naprawy i modernizacji specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. Nr 199, poz. 1469) wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 1: a) w ust. 2: 6) urządzenia służące do podawania pod ciśnieniem płynnego betonu, zamontowane na pojazdach drogowych; § 2. 1. Urządzenia, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 6 rozporządzenia wymienionego w § 1, eksploatowane przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia powinny zostać zgłoszone do dnia 31 grudnia 2012 r. do TDT. Chyba wszyscy przeoczyli, a przynajmniej nie widziałem tego tematu poruszonego na forum. Na szczęście S.K.P-POZNAŃ, czuwał i zauważył. Do tej pory pompy do betonu nie potrzebowały dozoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Na szczęście S.K.P-POZNAŃ, czuwał i zauważył. Nie pomyliłeś przypadkiem kolegi S.K.P- POZNAŃ Z fiedorowiczem ? PISKP wydał trzy nowe pisma ,w jednym jest mowa o powyższym , fiedorowicz pamiętał o koledze i przesłał,za co wielkie dzięki. Zaraz roześlę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 No właśnie zabrano mi moje zasługi -ale wszyscy tu czuwają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Też stawiam browca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmiodzio Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Fiedorek ,dzięki masz browca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Zaraz roześlę. Do kogo,tylko dla kumpli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Zaraz roześlę. DARIO dorzuć mnie do listy - markes30@wp.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Do kogo,tylko dla kumpli? Można i tak. Do tych co mam maile. [ Dodano: 03-11-2011, 18:14 ] W sumie to jest to samo co zacytował fiedorowicz ,żadnych wywodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 A ja to patyk dlamnie brakło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 A ja to patyk dlamnie brakło A pocztę sprawdziłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Zaraz roześlę. dzięki poczytałem i Należy pamiętać, że z punktu widzenia kontroli drogowej pojazdów, kryterium jakie stosują organy kontroli ruchu drogowego to:- dopuszczalna masa całkowita zespołu, - dopuszczalna masa całkowita pojazdu, - dopuszczalna masa całkowita przyczepy ciągniętej przez pojazd samochodowy, - dopuszczalne naciski na osie. to piskp-owe prawniki nie znają zapisu § 3. 3. W przypadku pojazdu uczestniczącego w ruchu drogowym podstawą sprawdzenia wymagań, o których mowa w ust 1 i 2, są wartości rzeczywiste wymienionych mas wynika z tego, że MI dopuścił na dowolną konfigurację DMC pojazd + przyczepa, a przewoźnik ma to prawidłowo załadować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 A ja to patyk dlamnie brakło A pocztę sprawdziłeś ? A sprawdziłem Doszło dzięki Dario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 Nie pomyliłeś przypadkiem kolegi S.K.P- POZNAŃ Z fiedorowiczem ? Nie, nie pomyliłem. Fiodor był szybki, ale nie tak szybki jak SKP-Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Czyli co,nie wpisujemy DMC w DIP-ie dla naczepy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 wynika z tego, że MI dopuścił na dowolną konfigurację DMC pojazd + przyczepa, a przewoźnik ma to prawidłowo załadować Zawsze tak było, bo w przeciwnym przypadku nie dało by się połączyć 3 osiowego samochodu ciężarowego z 2 osiowa przyczepą (25t+18t=43t a przepis przewiduje 40t) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 DzU 2003r. Nr32, poz.262 z późn. zm napisał/a:§ 3. 3. W przypadku pojazdu uczestniczącego w ruchu drogowym podstawą sprawdzenia wymagań, o których mowa w ust 1 i 2, są wartości rzeczywiste wymienionych mas Chyba źle próbujemy interpretować ten przepis. Ten przepis stwierdza jedynie, że podstawą do zweryfikowania wartości mas zawartych w dowodzie jest zważenie pojazdu (przez zmierzenie nacisków wszystkich osi), czyli określenie czy rzeczywiste naciski nie przekraczają dopuszczalnych, czy rzeczywiście dopuszczalna masa całkowita nie została przekroczona, czy rzeczywiście udział masy na oś napędową nie jest za mały. Ten przepis nie daje nam podstaw do holowania przyczepy, której masa rzeczywista jest nie większa niż MMC przyczepy w DR pojazdu ciągnącago nawet jeśli DMC tej przyczepy wartość tę przewyższa (a szkoda). W praktyce zetknąłem się z tym przepisem, kiedy prowadziłem ciężarówkę o przekroczonym dopuszczalnym nacisku osi. Mimo, że nie była przekroczona DMC zespołu to i tak musiałem zapłacić karę bo "podstawą do sprawdzenia wartości nacisku osi była wartość rzeczywista a nie wyliczona na podstawie dokumentów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 kiedy prowadziłem ciężarówkę o przekroczonym dopuszczalnym nacisku osi. bo nie zastosowałeś warunku że a przewoźnik ma to prawidłowo załadować PoRD Art. 61. 1. Ładunek nie może powodować przekroczenia dopuszczalnej masy całkowitej lub dopuszczalnej ładowności pojazdu. 2. Ładunek na pojeździe umieszcza się w taki sposób, aby: 1) nie powodował przekroczenia dopuszczalnych nacisków osi pojazdu na drogę; 2) nie naruszał stateczności pojazdu; 3) nie utrudniał kierowania pojazdem; http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=34059#34059 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 http://www.abc.com.pl/serwis/du/2011/0932.htm § 1. W rozporządzeniu Ministra Transportu z dnia 20 października 2006 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie projektowania, wytwarzania, eksploatacji, naprawy i modernizacji specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. Nr 199, poz. 1469) wprowadza się następujące zmiany: 1) w § 1: a) w ust. 2: 6) urządzenia służące do podawania pod ciśnieniem płynnego betonu, zamontowane na pojazdach drogowych; § 2. 1. Urządzenia, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 6 rozporządzenia wymienionego w § 1, eksploatowane przed dniem wejścia w życie niniejszego rozporządzenia powinny zostać zgłoszone do dnia 31 grudnia 2012 r. do TDT. [/ Czyli rejestrowane po raz pierwszy po 13 sierpnia 2011 wymagamy DOZÓR Tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 Czyli rejestrowane po raz pierwszy po 13 sierpnia 2011 wymagamy DOZÓR Tak? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 abcs napisał/a:kiedy prowadziłem ciężarówkę o przekroczonym dopuszczalnym nacisku osi. bo nie zastosowałeś warunku że Cytat: a przewoźnik ma to prawidłowo załadować Moja wina była bezdyskusyjna, po prostu miałem towar spaletowany, ale na paletach były rózne ilości i towar o różnym ciężarze właściwym. Załadowałem wg kolejności rozładunku a nie wg rozkładu masy i dlatego przeciążyłem oś. Ale to nie o to chodzi ale o zastosowanie przytaczanego przepisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 wynika z tego, że MI dopuścił na dowolną konfigurację DMC pojazd + przyczepa, a przewoźnik ma to prawidłowo załadować Zawsze tak było, bo w przeciwnym przypadku nie dało by się połączyć 3 osiowego samochodu ciężarowego z 2 osiowa przyczepą (25t+18t=43t a przepis przewiduje 40t) A takie coś da się połączyć http://tosiewytnie.pl/i,UPDTE-224-sieciowy-donosiciel,vid,29081,index.html?skipd=yes&smgfjticaid=6d52a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.