IVVO Napisano 25 Styczeń 2012 Share Napisano 25 Styczeń 2012 zakładany iż w pojeździe o dmc do 3.5 i nie dyskutujemy czy powinien być czy nie jest tachograf -po prostu jest, rocznik dowolny-czy go kontrolować. U wujka GOOGLE wyszukałem nr telefonów 50 stacji i dzwoniłem jako klient. Jakie otrzymałem odpowiedzi 1. 12 stacji stwierdziło iż nie sprawdzają bo jest nie wymagany 2. 16 stacji sprawdza czy jest tylko zaplombowany/legalizacja ich nie interesuje/ 3. 22 bez legalizacji ani rusz Ja robię jak w punkcie 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 25 Styczeń 2012 Share Napisano 25 Styczeń 2012 Podpada pod "jeżeli jest, to ma być sprawny" w domyśle legalizowany. Nie używasz (koszt demontażu nie jest mały) schowaj pod deskę i po kłopotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 28 Marzec 2012 Share Napisano 28 Marzec 2012 "jeżeli jest, to ma być sprawny" w domyśle legalizowany. A tacho po legalizacji np. sprzed roku da nam gwarancję, że sprawne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 31 Marzec 2012 Autor Share Napisano 31 Marzec 2012 A tacho po legalizacji np. sprzed roku da nam gwarancję, że sprawne? Gwarancji nigdy nie ma ale jesteś "czysty".Sprawdziłeś plomby,legalizację. Nie jesteś w stanie sprawdzić dokładnie całej wiązki. A z resztą magnes załatwia wszystko. Kaganiec też załatwiają bardzo szybko. Przeważnie bezpiecznik od ABS i gaz do dechy. Ostatnio miałem z ITD pokwitowanie o niespawności ogranicznika. Na autostradzie koło Góry Św. Anny Tirowiec puścił sobie Mercedesa na luzie. Brakło tarczki czyli ponad 125km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.