berecik Napisano 5 Październik 2005 Napisano 5 Październik 2005 Polskie firmy poczynają sobie w reklamach coraz odważniej. Do grona rozerotyzowanych dołączyła nobliwa Wólczanka. Podbój rynku młodzieżowego łódzka spółka giełdowa rozpoczęła reklamą w damskim magazynie "Cosmopolitan". Na dwustronicowych fotosach obok siebie stoi wysmarowana olejkiem para. Mężczyzna ma wyraźnie wypchane białe slipy. Oboje wkładają sobie dłonie w majtki. I nie chodzi o to, żeby pokazywać konkretne produkty. Owszem, modele są ubrani w niedbale zarzucone na plecy białe koszule, nie ma jednak wątpliwości, że to nie odzież jest bohaterem zdjęcia - czytamy w "Gazecie Wyborczej". Fotosy z logo łódzkiej spółki można oglądać też w 450 toaletach wybranych klubów i pubów w całej Polsce. Widać na nich koszulę w opakowaniu na prezerwatywę. To nie jest fotomontaż - organizatorzy sesji zamówili gigantyczny rekwizyt w jednej z polskich firm. - Wólczanka ma już 60 lat. Tegoroczna kampania reklamowa jest największą w historii spółki. W pierwszej części byliśmy konserwatywni, w drugiej zmieniamy strategię komunikowania - mówi "GW" Piotr Piasecki, autor pomysłu kreatywnego kampanii reklamowej. autor artykułu: Gazeta Wyborcza Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.