TOSPOL Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 Potrzebna pomoc. Kod błędu P 1630 w Mercedesie 203 C KLASA Z 2001r. Rozrusznik kręci a nie chce odpalić. Może ktoś wie co to zabłąd. Cytuj
pentagram Napisano 31 Marzec 2012 Napisano 31 Marzec 2012 P1630 Drive Authorization Signal - Autoryzacja sygnału Napęd. Uszkodzona pompa paliwa lub immobiliser. Cytuj
IVVO Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Błąd P1630 sygnal uprawniający do jazdy - czyli po prostu błąd związany z immobilizerem. Może być spowodowany np nieprawidłowym kodem między sterownikiem immobilizera a sterownikiem EDC, błędami w tych sterownikach, czy np uszkodzeniem na linii magistrali danych. Cytuj
Jacdiag Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Kod błędu P 1630 a google na to http://www.mercmania.pl/forum/topics3/3798.htm Cytuj Wszystkie drogi prowadzą do . . . ... trumny
Marek1 Napisano 3 Kwiecień 2012 Napisano 3 Kwiecień 2012 Kod błędu P 1630 a google na to http://www.mercmania.pl/forum/topics3/3798.htm To, to już IVVO znalazł, chociaż jednak nie podał że "cytuje"... Jak widać samochód może z tym błędem tak samo jeździć jak i nie jeździć. Chyba, że w tym drugim przypadku błąd był nieaktywny a tylko zapamiętany a tu jest aktywny. A tak w ogóle to nie wiadomo czy to brak komunikacji pomiędzy immobiliserem a EDC a nie ECU (CPU) Cytuj
TOSPOL Napisano 5 Kwiecień 2012 Autor Napisano 5 Kwiecień 2012 Koledzy dziękuję za podpowiedzi. Przyczyną usterki był brak paliwa w jednej połowie zbiornika.Tam gdzie jest wskaznik paliwo było a gdzie odchodza przewody paliwowe zbiornik był pusty. Po prostu paliwo nie przelało się z jednej komory do drugiej. Cytuj
Marek1 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Koledzy dziękuję za podpowiedzi. Przyczyną usterki był brak paliwa w jednej połowie zbiornika.Tam gdzie jest wskaznik paliwo było a gdzie odchodza przewody paliwowezbiornik był pusty. Po prostu paliwo nie przelało się z jednej komory do drugiej. Czyli błąd immobilisera był błędem zarejestrowanym ale nie aktywnym. To jeszcze napisz czy w dieslu czy benzynie. Cytuj
TOSPOL Napisano 5 Kwiecień 2012 Autor Napisano 5 Kwiecień 2012 Tak masz racie z tymbłędem. To było C klasie 2.2 CDI. Prawdopodobnie bała za mało agresywna jazda tym pojazdem i paliwo nie przelało się zkomory do komory. Cytuj
Marek1 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Prawdopodobnie bała za mało agresywna jazda tym pojazdem i paliwo nie przelało się zkomory do komory. Albo przy tej cenie paliwa tankowanie "za stówkę" to już za mało... Cytuj
ijm Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 tankowanie "za stówkę" to już za mało... Nie problem kupic, ale utrzymac Cytuj
Marek1 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 tankowanie "za stówkę" to już za mało... Nie problem kupic, ale utrzymac ale merca się ma! i co sąsiedzi na to Cytuj
grzegorz70 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 tankowanie "za stówkę" to już za mało... Nie problem kupic, ale utrzymac ale merca się ma! i co sąsiedzi na to Jak to co, pomagają pchać. Cytuj
Marek1 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Jak to co, pomagają pchać. No w tym wypadku to tak... Mam go, chociaż pcham go.... Cytuj
wrc69 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 C220 z 94r. stoi po drodze (którą do pracy jadę) za 6k PLNów. Niedrogi w zakupie, ciekawe jak w utrzymaniu... Cytuj
Regan55 Napisano 5 Kwiecień 2012 Napisano 5 Kwiecień 2012 Niedrogi w zakupie, ciekawe jak w utrzymaniu... Proste jak drut kolczasty...Zeby wiedziec trzeba kupic... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.