Skocz do zawartości
mirek.g

Zbieżność pojazdu 4 osie dwie kierowane Kerax

Rekomendowane odpowiedzi

mirek.g

Może ktoś ma materiały ,metodyka ustawienia zbieżności w/w pojeżdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tomek D

Ja tylko słyszałem, że nawet w niektórych serwisach się krzywią na geometrię w tych pojazdach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
blakop

Co to ten Tracer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Mam na myśli napęd na wszyskie osie 8x8.Pytam o tę zbieżność,ponieważ nie wiem czy dwoma głowicami da się to wykonać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
duchu

Da sie dwiema głowicami, zawsze tak robie i jeszcze po sobie nie poprawiałem. Po innych owszem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mirek.g
Da sie dwiema głowicami, zawsze tak robie i jeszcze po sobie nie poprawiałem. Po innych owszem.

 

Czyli robisz pojedynczo każdą oś ,tak? Pytam,czy jak ustawiasz np 2 oś to pierwsza nie zmienia się,bo wg mnie tak,przecież połączona jest drążkiem wzdłużnym.Powtarzam tylko dopytuję.Może daj mi jakieś wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Pytam o tę zbieżność,ponieważ nie wiem czy dwoma głowicami da się to wykonać.

Troche w tym temacie tez robię ale nie widze mozliwości ustawienia na dwoch głowicach...

,bo wg mnie tak
:ok:ok:ok Pamiętam jak koles ustawial chyba jakąs Mazde z kierowanym tyłem...Masakra... :!::!: Za kazdym razem po odpaleniu parametry ulegały zmianie... :shock:

 

[ Dodano: 14-04-2012, 13:10 ]

Ps.Oczywiście na cztery głowice-komp...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Ps.Oczywiście na cztery głowice-komp...

 

No a te drugie dwie to gdzie będą zamontowane...

Przecież nie na drugiej przednie osi? :lol:

Nawet jeśli na tylnej osi to której, pierwszej czy drugiej?

Na którą byś ich nie założył to możliwość ustawienia tych kół jest i tak tylko do osi geometrycznej.

A jeśli do geometrycznej to wystarczą dwie głowice i chorągiewki lub linki zamocowane z tyłu, do liniału wyznaczającego równe odległości L i P strony od środka ramy, każdą oś do tego parametru:cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Pytam,czy jak ustawiasz np 2 oś to pierwsza nie zmienia się,bo wg mnie tak,przecież połączona jest drążkiem wzdłużnym.

Zmienia się i dlatego uważam, że do pojazdów wieloosiowych najlepsze są przyrządy z choragiewkami mocowanymi do ramy pojazdu a głowice wówczas możma przekładać na różne osie i ustawiać je względem ramy a nie waględem innych osi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Ja to robię na płycie do zbieżności tylko najpierw sprawdzę luzy na szarpakach. Szybciej i dostatecznie precyzyjnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Szybciej i dostatecznie precyzyjnie

Szybko to jest ale w ten sposób to zgrasz tylko wszystkie lewe koła ze sobą a na temat zbiezności na poszczególnych osiach nadal praktycznie nic nie wiesz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Przy osiach sztywnych najpiewr starą matodą "na drążek" reguluję drążek poprzecznya potem na płytę i drążkiem podłużnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Przy osiach sztywnych najpiewr starą matodą "na drążek" reguluję drążek poprzecznya potem na płytę i drążkiem podłużnym

To ja juz wolę Geo-Truckiem, dwie głowice i chorągiewki na listwie z tyłu. :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Ja mam jeden kanał i takie przygotowanie dla mnie to czysta strata keszu gdyż zablokuję go sobie na dobrą godzinkę a tak między klientami trzy razy wiedzie i OK. Też mam Josama ale rozkładać go się nie opłaca chyba że po godzinach pracy stacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Ja mam jeden kanał i takie przygotowanie dla mnie to czysta strata keszu gdyż zablokuję go sobie na dobrą godzinkę a tak między klientami trzy razy wiedzie i OK. Też mam Josama ale rozkładać go się nie opłaca chyba że po godzinach pracy stacji

Można i tak jeśli ma się doświadczenie i pewność co do dokładności pomiaru przez płytę.

A jaką masz płytę, mierzy w mm zbieżności, z wydrukiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
duchu
Ja to robię na płycie do zbieżności tylko najpierw sprawdzę luzy na szarpakach. Szybciej i dostatecznie precyzyjnie

W 4-osiowcu? No to życzę powodzenia i wyrozumiałości klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
IVVO

Nie jest tak źle, a mam Unimetala UNC-6A z wydrukiem szczególnie przydatna w trybie serwisowym ma pomiar ciągły bez konieczności zerowanie- stara ale jara :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.