IVVO Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Zbliża się kontrola TDT i jak co roku zastanawiam się czy mam dostateczną ilość negatów w porównaniu do badań. Czy wyznacznikiem pracy stacji ma być ilość zatrzymanych dowodów?Sami dobrze wiecie że reputacje stacji można zepsuć można zepsuć w parę tygodni bo konkurencja " nie zabiera" tylko daje karteczki. Najlepiej było by 70/30 kiedyś usłyszałem taką odpowiedz od TDT-owców. Czy to realne w naszej rzeczywistości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Najlepiej było by 70/30 kiedyś usłyszałem taką odpowiedz od TDT-owców. Czy to realne w naszej rzeczywistości? 70 - N i 30 - P jak najbardziej realne, nawet obowiązkowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 A niby dlaczego obowiązkowe? Sytuacja analogiczna do egzaminu na studiach - było powiedziane, że 30% nie zda. A powinny być określone kryteria (dla pojazdów warunki techniczne), których spełnienie powoduje zaliczenie - więc teoretycznie może być nawet 100% P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Najlepiej było by 70/30 kiedyś usłyszałem taką odpowiedz od TDT-owców. Czy to realne w naszej rzeczywistości? Jak to osiągnąć np. na SKP w delerowskim serwisie. Głównie OBT pojazdów pierwsze po trzech latach, pojazdów serwisowanych, pojazdów flot gdzie przyjecie na serwis rozpoczyna się od sprawdzenia usterek ale w trybie przeglądu serwisowego a OBT dopiero po naprawie. Naprawdę trzeba się starać żeby komuś ten negatyw wkleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Dokładnie jak piszesz. Terz mam kolegę na stacji przy serwisie. W ciągu roku mają dosłownie parę N. I jak tu się tłumaczyć przy TDT - przecież teoretycznie nie można na stacji sprawdzić pojazd legalnie przed OTB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 I jak tu się tłumaczyć przy TDT Ja też nie mam dużo N na rok i nie uważam że należy się z tego tłumaczyć. Jesli TDT uważa inaczej to niech podważy wyniki dokonanych badań. Jak sie pracuje na kilkuletniej SKP powiązanej z serwisem, majacej juz swoich klientów, którym już z rocznym wyprzedzeniem mówisz co miałby poddać wymianie/naprawie, klienci którzy przyjeżdżaja przed OBT żeby wiedzieć co ew. maja do naprawy to na pewno nie osiągniesz jakiegoś tam wskaźnika negatywów. Generalnie to zmienna losowa a jakiś "wskaźnik" na poziomie 30% to mógł dotyczyć pojazdów z lat 80-90 tych. W tych po 2000 roku, przy normalnej eksploatacji i nawet umiarkowanym serwisowaniu nie dzieje się wiele. przecież teoretycznie nie można na stacji sprawdzić pojazd legalnie przed OTB Praktycznie jednak jest inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 17 Kwiecień 2012 U mnie prawie połowa podjeżdża wcześniej a mamy około 7000 przeglądów tak że zadyma jest cały czas ale to mi wcale nie przeszkadza a nawet przyzwyczaja klienta do stacji [ Dodano: 17-04-2012, 10:01 ] Jest to leprze od gratisów i reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 17 Kwiecień 2012 Share Napisano 17 Kwiecień 2012 Panowie ja ostatnio miałem kontrol TDT niedajcie się zwarjować powiem krótko bardzo wporządku Goście nikt się nieczepiał ilości BT P ani N i nawet nikt się niezapytał o zabrane DR .Panowie rócie na kontroli co dowas należy zgodnie z DZ.U. a będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.