Skocz do zawartości

mechanik z uprawnieniami diagnosty


kowal

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz częściej czytam w ofertach - Zatrudnię mechanika z uprawnieniami diagnosty .

Czy wielu z was jest tak zatrudnionych.Bo ja wpakowałem się w takie coś i widzę po tak krótkim czasie jaka to patologia .Na jednym stanowisku jestem diagnostą ,a za ściana za chwile jestem mechanikiem .I jak to bywa w życiu jak robi się dwie rzeczy na raz można popełnić wielki błąd .Przyjechał samochód na warsztat więc jako mechanik podchodzę do niego ,żeby usunąć tą usterkę -bo on był na badaniu technicznym na innej stacji i stwierdzono takie niedociągnięcia -ja ufając innemu diagnoście przystąpiłem do czynności bez własnej oceny .Wykonując ta naprawę przechodzę na stację bo ktoś przyjechał na przegląd i zapominam -może to już wina wieku - po powrocie do naprawy ,ze muszę coś jeszcze zrobić i niestety wychodzi z tego niezłe zamieszanie bo mechanik który miał to zrobić za mnie -nie wykonuje tego właściwie .

 

I tak się teraz zastanawiam - kiedy popełnię taki błąd który może obrócić się- przeciwko mnie - zgodnie z zasadą kto nic nie robi nie popełnia błędu .Ale u nas popełnienie błędu może przynieś przykre konsekwencję .

Więc młodzi diagności którzy wchodzicie dopiero co do zawodu nie dajcie się wpakować w takie coś - albo się jest diagnostą albo mechanikiem -ale znając realia życia wielu zgadza się na wszystko ,aby mieć dochód -wykarmić rodzinę ,jakoś żyć .

 

Tak jakoś się rozpisałem - ale zawsze jak mam doła -to lubię coś napisać wtedy jest mi lżej na duszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przechodząc ze stanowiska na stanowisko przebierasz się, a jeżeli nie to czy klienci nie mają nic przeciwko temu (biała skórzana tapicerka np.). Ogólnie sytuacja mało komfortowa, nie do pozazdroszczenia, nic tylko współczuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach