JANUSZ60 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Zawsze można zrobić "nielegalne" badanie dla siebie To ze wszyscy tak robią, nie znaczy, że można sobie tak beztrosko robić wydruki z tych badań, gdyż w naszych realiach mógłby to ktoś wykorzystać przeciw diagnoście ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Jak jest gorąca , to znaczy że hamulce działają (ekstremalnie - zacisk trzyma).Natomiast jeśli jest zupełnie zimna, to w zasadzie pewność- hamulec nie działa. Zupełnie zimna tzn. jaka? Nie przesadzajmy... Właśnie wróciłem z trasy i zatrzymałem się pod firmą. Koła mają temperaturę taką jak i reszta auta. Ani zimną ( na dworze jest ok 25 stopni), ani ciepłą... To jak - mam sprawny pojazd, czy nie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Spróbuj dotknąć śrub przy kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Dotknąłem. Nic. Czytałeś? Wracam z trasy. Hamowałem tylko delikatnie pod firmą. To wszystko. A może mam zaparzyć herbaty i coś z fusów wywróżyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 blakop, przecież nie zamierzam Cię przekonywać..... Bez sensu roztrząsać oczywiste tematy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 blakop, przecież nie zamierzam Cię przekonywać..... Trzeba chyba doprecyzować że objawem świadczącym o niesprawności jest jedna wyraźnie zmniejsza tarcza/bęnben od pozostałych lub jedna wyraźnie bardziej gorąca na kołach jednej osi pojazdu. Zupełnej pewności takiego diagnozowania dodaje fakt gdy ta tarcza/bęben jest wyraźnie zmniejsz/gorętszy również od kół pozostałych osi pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Zgodnie z obecnymi przepisami na SKP legalne są tylko badania ujęte w rejestrze,,, hmm... nie widziałem w obowiązujących przepisach ani nakazu robienia tylko badań urzędowych, ani zakazu robienia innych badań (nie mówimy o naprawach) i sprawdzeń... Podpowiesz z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Teraz tylko musimy zdefiniować określenie "zmniejsza" Zupełnej pewności takiego diagnozowania dodaje fakt gdy ta tarcza/bęben jest wyraźnie zmniejsz/gorętszy również od kół pozostałych osi pojazdu. Zakładam, że takiego zjawiska nie ma w aucie autora. Jakie niby wtedy UZASADNIONE przypuszczenia do jego niesprawności może mieć policjant na drodze?? No nie czarujmy się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Podpowiesz z czego to wynika? § 5. 1. Podmiot prowadzàcy stacj´ kontroli pojazdów prowadzi rejestr badaƒ technicznych pojazdów, zwany dalej „rejestrem”, z wykorzystaniem systemu informatycznego. 2. W rejestrze zamieszcza si´ dane i informacje o wykonanych badaniach technicznych i innych czynnoÊciach zwiàzanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu. Zakres wymaganych danych, zamieszczanych w rejestrze, zwiàzanych z dopuszczeniem pojazdów do ruchu, okreÊla zaΠàcznik nr 8 do rozporzàdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Teraz tylko musimy zdefiniować określenie "zmniejsza" Zakładam, że takiego zjawiska nie ma w aucie autora. Jakie niby wtedy UZASADNIONE przypuszczenia do jego niesprawności może mieć policjant na drodze?? No nie czarujmy się... No "zmniejszej" tam rzeczywiście na pewno nie ma Nawet jakby była to, to rzeczywiście żadna niesprawność... Natomiast jeżeli jest wyraźnie zimniejsza to jest to już uzasadnione podejrzenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Pytanie jest inne - czy jakiś przepis zabrania wykonywania na SKP innych usług niż badanie techniczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Pytanie jest inne - czy jakiś przepis zabrania wykonywania na SKP innych usług niż badanie techniczne? W Łodzi na pewno tak.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 W Łodzi na pewno tak.... O to to Panie Pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 § 5. 1. Podmiot prowadzàcy stacj´ kontroli pojazdówprowadzi Nooo... Prowadzimy i umieszczamy badania i inne czynności związane z dopuszczeniem do ruchu. Tych nie związanych sprawdzeń nie umieszczamy, bo nie ma takiego obowiązku. Musisz się mocniej postarać Pytanie jest inne - czy jakiś przepis zabrania wykonywania na SKP innych usług niż badanie techniczne? Sprawdzeń i badań nie urzędowych - nie. Regulacji i napraw - jak sama juz nawet nazwa wskazuje, jest to stacja kontroli (PKD 71.20 B) a nie stacja napraw... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 prawdzeń i badań nie urzędowych - nie. Regulacji i napraw - jak sama juz nawet nazwa wskazuje, jest to stacja kontroli (PKD 71.20 B) a nie stacja napraw... A jeśli przedsiębiorca ma wpis w PKD dotyczący konserwacji i naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 A jeśli przedsiębiorca ma wpis w PKD dotyczący konserwacji i naprawy? No tak, my tak mamy Skp ma stanowisko kontrolne i tylko kontrolne - jest to zapisane w Dz.U 40. Kontrolne to nie naprawcze. Naprawy na osobnym stanowisku naprawczym, nawet pod jednym szyldem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 To też jest paranoja i prosi się o nowelizację... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 To też jest paranoja i prosi się o nowelizację... Warto było by jasno sprecyzować w przepisach skp - tylko badania i sprawdzenia, warsztaty - naprawy. Jeśli dwa w jednym to dwa stanowiska. Niby teraz jest jasne, ale jak widać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 No tak, my tak mamy Czyli od razu można poprosić o fakturę za demontaż kratki w przypadku zmiany rodzaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Czyli od razu można poprosić o fakturę za demontaż kratki w przypadku zmiany rodzaju Oczywiście tylko inne pieczątki będą niż na zaświadczeniu z btp i w innym budynku to się odbywa. Skp jest wydzielona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Czyli od razu można poprosić o fakturę za demontaż kratki w przypadku zmiany rodzaju My też mamy i u nas jak najbardziej można zdemontować kratkę na fakturę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 A tak z ciekawości - na jaką kwotę taka faktura opiewa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Jedna ze stacji przyserwisowych wystąpiła do MI o możliwość diagnozowania pojazdów przyjeżdżających do nich. Odpowiedz była jednoznaczna- NIE- w obecnym stanie przepisów. SKP nie jest Stacją Diagnostyczną i zakres jej działalności jest określony cennikiem urzędowym i ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 A tak z ciekawości - na jaką kwotę taka faktura opiewa? Brutto, stówkę trzeba dać... [ Dodano: 17-07-2012, 14:51 ] Jedna ze stacji przyserwisowych wystąpiła do MI o możliwość diagnozowania pojazdów przyjeżdżających do nich. Odpowiedz była jednoznaczna- NIE- . Po co występowali o to. Inni o to nie występują, robią i jedno i drugie. BT jako SKP i sprawdzenia pojazdów dla potrzeb serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IVVO Napisano 17 Lipiec 2012 Share Napisano 17 Lipiec 2012 Po co występowali o to. Mają kierownika świętszego niż ustawa przewiduje - po prostu chcieli zalegalizować korzystanie ze stacji. Wszystko jest dobrze dokąd jest dobrze, a co byś powiedział jak by w miedzy czasie przyjechali panowie z TDT lub Starostwa na kontrolę i poczekali sobie przed stacją pare minut. Wszyscy tak robimy dokąd nie zrobi się koło tego zadyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.