Skocz do zawartości
Czy płacisz za terminale płatnicze 2x więcej niż musisz? ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Zastanawiam się nad urządzeniem do geometrii kol i mam do wyboru 2 modele dokładnie to hofmann 482/480 lub hunter s 811 z głowicami dsp 508.Obydwa modele umozliwiaja pomiar pelnej geometrii (8 kamer CCD).

Napisano

W przypadku gdy jest do wyboru Hunter, nie można mieć żadnych wątpliwości.

Tylko Hunter!

Napisano

a co sprawia ze hunter jest najlepszy(?) co ma lepsze w tym przypadku od hofmanna

Napisano
a co sprawia ze hunter jest najlepszy(?) co ma lepsze w tym przypadku od hofmanna

Pracowałem na większości urządzeń Homannie również ale starszej generacji.

Jednak sprawdzanie czy ustawianie geometrii na Hunterze to naprawdę bajka.

Ma ciekawe programy np. WINTOE przy którym nie trzeba blokować kierownicy a jednak pojazdy po regulacji nie wracają na reklamację z powodu przekrzywienia kierownicy.

Mówiąc szczerze po regulacji na Hunterze DSP 600 nigdy, żaden pojazd nie wrócił mi na reklamację.

Napisano

tak ale dsp 600 to są już pasywne głowice 3d ? a mam do kupienia 508

chciałbym po prostu wybrać i nie wściekać się ze moglem jednak kupić tamto. ile trwa +/- przygotowanie do pomiaru/ sam pomiar.jak wygląda kalibracja bo czytałem ze w przypadku hofmanna sam jest w stanie zniwelować nierówność podłoża czyli można powiedzieć ze sam się kalibruje??

Napisano
tak ale dsp 600 to są już pasywne głowice 3d ? a mam do kupienia 508

chciałbym po prostu wybrać i nie wściekać się ze moglem jednak kupić tamto. ile trwa +/- przygotowanie do pomiaru/ sam pomiar.jak wygląda kalibracja bo czytałem ze w przypadku hofmanna sam jest w stanie zniwelować nierówność podłoża czyli można powiedzieć ze sam się kalibruje??

Różnica jest tylko w głowicach natomiast interfejs jest praktycznie ten sam co w DPS 600.

Kalibracja wg podłoża również, ale jeśli myslisz o urządzeniu do ustawiania geometrii w warsztacie to lepiej jest porządnie wykonac ławę pomiarową stanowiska bo na nie poziomowanym to mimo wszystko będą róznice zależnie od polożeni głowic w zależności od rozstawu osi pojazdu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.