pentagram Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Czy ktoś ma podobny problem, chodzi mianowicie o to, że podczas logowania nie przyjmuje mi PINu tylko dalej pyta, i tak kilka razy - w efekcie wyświetla błąd logowania. Wczoraj rano wysłałem raport bez problemu, dzisiaj niestety nie mogę się zalogować. Dodam jeszcze, że certyfikat mam ważny do 28 października, w programie ENCARD wszystko jest OK, karta widoczna, odczyt z karty prawidłowy, kontrolka czytnika świeci na zielono - sygnał ciągły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agnieszka a. Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 brzmi jak zablokowany pin, ale sugerowałabym kontakt z serwisem tak tak, wiem, nie macie czasu siedzieć i czekać, aż linia się zwolni, więc naprawdę spróbujcie korzystać z maila service_desk_portal@coi.gov.pl. Problemy zgłaszane tą drogą są tak samo realizowane jak te zgłaszane telefonicznie. Tylko przy zgłaszaniu, nie zapomnijcie proszę podać dokładnych namiarów na siebie (min. kod rozpoznawczy, podmiot, miejscowość, nr tel.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Objaw taki jak opisałeś jest wtedy kiedy nastąpiło zablokowanie kodu PIN karty - ktoś podał go 3 x niepoprawnie lub masz stronę do przesyłania badań ustawioną jako startową, uruchamiasz firefoxa i od razu pyta o PIN do logowania do CEPiKU a nie chcesz się logować zamykasz okienko i wchodzisz na inną stronę, to jest traktowane jako nieudana próba zalogowania, 3 x tak i masz blokadę. Przedzwoń do SD (tel. 42 253 54 54) w celu odblokowania karty - jest to bardzo szybkie i proste ale robiąc coś źle można zablokować kartę na stałe i będzie do wyrzucenia i czeka Cię zakup nowej karty + recertyfikacja w MSW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Tylko przy zgłaszaniu, nie zapomnijcie proszę podać dokładnych namiarów na siebie (min. kod rozpoznawczy, podmiot, miejscowość, nr tel.) Ech, te dziewczyny ,,, wszystko muszą wiedzieć ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agnieszka a. Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 tam od razu wszystko.... nie prosiłam przecież o nr kołnierzyka itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 2 Październik 2012 Autor Share Napisano 2 Październik 2012 Objaw taki jak opisałeś jest wtedy kiedy nastąpiło zablokowanie kodu PIN karty - ktoś podał go 3 x niepoprawnie lub masz stronę do przesyłania badań ustawioną jako startową Niestety nikt nie wpisał błędnego PINu ani strona startowa nie jest ustawiona na CEPa, po prostu ta awaria nastąpiła samoistnie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Próbowałem wczoraj po 13 tej kiedy TomekD pisał o problemie i też mi system ześwirował. Wycofałem się dyskretnie i po kilku godzinach połączyłem się normalnie.Wniosek z tego, że to Cep miał problemy,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 Pamiętajcie żeby poprawnie wysyłać dane do Cepiku musi być spełnionych kilka warunków. Błędy które występują można podzielić na lokalne u użytkownika oraz błędy i problemy na serwerach: Błędy/problemy lokalne (występujące u użytkowników na ich PCtach): - handshake - expired cert - blokada pinu, zapętlone pytanie o pin - wtyczki java, biały ekran - java: click for details Każdy z nich jest do rozwiązania poprzez poprawną konfiguracje komputera/czytnika/karty/firefoxa/javy na Waszym komputerze. Problemy od strony serwera: - użytkownik loguje sie nieznanym certyfikatem (nowy użytkownik) - Status strony HTTP 500 etc. Więc jak macie zablokowany PIN i pyta Was o podanie PINu to jest problem lokalny - występujący u użytkownika i nie zacznie samo działać - trzeba taką kartę w waszej aplikacji do obsługi karty odblokować kodem pin administratora/kodem PUK. Czynność prosta ale niebezpieczna - zalecam wykonywanie przy asyście telefonicznej Service Desku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 2 Październik 2012 Autor Share Napisano 2 Październik 2012 Problem rozwiązany, karta została zablokowana. Więc jak macie zablokowany PIN i pyta Was o podanie PINu to jest problem lokalny - występujący u użytkownika i nie zacznie samo działać - trzeba taką kartę w waszej aplikacji do obsługi karty odblokować kodem pin administratora/kodem PUK. Sam do tego doszedłem, tylko dziwi mnie dlaczego karta "sama" się zablokowała, nikt nic nie grzebał, PIN prawidłowo wpisany. Sposób odblokowania bardzo prosty, opisany w dziale 'Pomoc" programu ENCARD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
firestorm Napisano 2 Październik 2012 Share Napisano 2 Październik 2012 tylko dziwi mnie dlaczego karta "sama" się zablokowała karty same się blokują, samochody same się psują, niekończąca się opowieść.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi