arafal25 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 mam taki problem wykonałem okresowe badanie po raz pierwszy, wystawiłem dodument identyfikacyjny , ustaliłem dane których nie było w DR poprzedniej rejestracji i wszystko by było OK gdyby nie określenie dmc przyczepy w DR określona wartość 2000kg a z tabliczki 1850kg. Wpisuję wartość z tabliczki o tu zonk nie chcą zarejestrować . - No to ja już nie rozumiem po co mi było sie uczyć , zdawać przed TDT jak i tak w komunikacji wiedzą lepiej. ale co kłócić się z pobliskim wydziałem czy poprawić na 2000kg??? Boże......????? [/center] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Na tabliczce znamionowej nie ma O1 !!!!! Było to na forum wałkowane z 10 razy. O1 tylko i wyłącznie ustala producent w homologacji. W DR np. Niemieckim dane wpisane są z homologacji więc 2000 kg jest prawidłowo ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 A tabliczka za rok odpadnie przed badaniem i będzie zastępcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Dokładnie.. Tyle razy na forum było żeby nie wpisywać O1/O2 na podstawie obliczeń z tabliczki BO TO NIE JEST ten parametr, a riebiata swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1529 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 mam taki problem wykonałem okresowe badanie po raz pierwszy, wystawiłem dodument identyfikacyjny , ustaliłem dane których nie było w DR poprzedniej rejestracji i wszystko by było OK gdyby nie określenie dmc przyczepy w DR określona wartość 2000kg a z tabliczki 1850kg. Wpisuję wartość z tabliczki o tu zonk nie chcą zarejestrować . - No to ja już nie rozumiem po co mi było sie uczyć , zdawać przed TDT jak i tak w komunikacji wiedzą lepiej. ale co kłócić się z pobliskim wydziałem czy poprawić na 2000kg??? Boże......????? [/center] Kolego bez obrazy ale źle się uczyłeś.O1 i O2 to nie jest DMC przyczepy (tak jak napisałeś) tylko MAKSYMALNA MASA CAŁKOWITA przyczepy z hamulcem i bez-a to zasadnicza różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olga Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Niedawno też miałam ciekawą rozmowę z diagnostą na ten temat. Twierdził, że dane, które on wpisał w DIP są prawidłowe, wyliczone z TZ według przepisów naszych krajowych W ogóle nie docierało do niego, że O1 i O2 ustala producent i te dane są wpisane w DR niemiecki. Pewnie skomentował do kumpli, że babsko z WK nie zna się, a go poucza A ja tu przecież przez Was przeszkolona jestem odpowiednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yeti Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1529 Osobiście nie podobają mi się te wyliczenie z MI. Skoro m.m.c przyczepy jest 1150kg , aby ją ciągnąć pojazd też musi mieć 1150kg co nam daje 2300kg, a na tabliczce jest 2250kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 3 Październik 2012 Share Napisano 3 Październik 2012 Pewnie skomentował do kumpli, że babsko z WK nie zna się, a go poucza Nie miałby nic do gadania, gdybyś go skutecznie przekonała,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STASZEK51 Napisano 5 Październik 2012 Share Napisano 5 Październik 2012 Ja obliczam różnicę z tabiczki tylko wtedy gdy nie ma O1 w zagranicznym dowodzie, a jak jest wpisana wartość to ją przepisuję. Dzisiaj Ford Galaxy z Austrii. Na tabiczce 2470 i 4000 , a w dowodzie O1 2000. Przpisałem 2000 i uważam że dobrze zrobiłem bo to MMC ,a nie DMC jak na tabliczce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 5 Październik 2012 Share Napisano 5 Październik 2012 Ja obliczam różnicę z tabiczki tylko wtedy gdy nie ma O1 w zagranicznym dowodzie I tym sposobem może się zdarzyć, że poświadczasz nieprawdę. Przykład z dzisiejszej rejestracji: BMW z włoskim DR i takie dane w DR: F1/F2=1840, F3=3115, O1=1200. W adnotacjach zapis, że przy ciągnięciu przyczepy DMC pojazdu jest równe 1915 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waga50 Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie? Mam na myśli pierwszy w kraju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie? Mam na myśli pierwszy w kraju. To N, za niewłaściwie dobrany hak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 A jeśli ma zamontowany hak i z tabliczki na haku wychodzi mniej niż O.1. w dowodzie? Spotkałeś coś takiego ? ja nie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 6 Październik 2012 Share Napisano 6 Październik 2012 PORD: Art.66.3. Urządzenia służące do łączenia pojazdu ciągnącego z przyczepą powinny zapewnić bezpieczneciągnięcie przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej przewidzianej do ciągnięcia przez ten pojazd, uniemożliwić samoczynne odłączenie się przyczepy oraz zapewnić prawidłowe działanie świateł i hamulców, o ile przyczepa jest w nie wyposażona. Dz.U. 32: § 7.8. Pojazd przystosowany do ciągnięcia przyczepy oraz przyczepa powinny być wyposażone wodpowiednie urządzenia sprzęgające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Październik 2012 Share Napisano 9 Październik 2012 Spotkałeś coś takiego ? ja nie ,,, Ja się spotkałem z takim hakiem, co miał uciąg odpowiedni do róznicy mas z TZ a był zbyt słaby aby mogł ciagnąc przyczepe z z pozycji O1 DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miki_81 Napisano 7 Marzec 2013 Share Napisano 7 Marzec 2013 a jak się człowiek machnął i wpisał za małe wartości o1 i o2 w DIP to co teraz? ?????????????????????????????????????????????????????????????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 7 Marzec 2013 Share Napisano 7 Marzec 2013 a jak się człowiek machnął i wpisał za małe wartości o1 i o2 w DIP to co teraz? Poprawić ....i po problemie.Ja tez kiedyś dokonałem wpisu odwrotnie i głowy mi nie urwali... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dasmol Napisano 7 Marzec 2013 Share Napisano 7 Marzec 2013 Mi też się zdarzyło wpisać odwrotnie, ale w porę zobaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miki_81 Napisano 8 Marzec 2013 Share Napisano 8 Marzec 2013 ok poprawione - klient był już pod okienkiem w WK ale na czas tel. wykonany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.