Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

luket

Badanie poprawkowe po korekcji danych przez WK

Polecane posty

luket

Pojazd dostał N za oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym.

F1, G, O1, O2 naciski itp.

WK dane poprawił i klient wrócił na SKP po wpis do DR.

Jakie badanie wpisać i ile skasować za nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

Ja bym skasował za 2 dychy (poz. 2.10).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket

Tak też zrobiłem ale moje starostwo tego nie popiera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

A to niby dlaczego?

Co im nie odpowiada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket

Ponieważ nie sprawdzam NIC. Nawet na stacje nie wjeżdżam.

Więc uważają że tylko złotówka za wpis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolf

No, a jaki termin na te pomyłki?

14 dni są na techniczne, a formalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg

No przecież sprawdzasz.......... , sprawdzasz to czy oni dobrze wpisali to co "zapodałeś"

i porównujesz z "realem" - wystarczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket

No też 14.

Przecież według dziennika ustaw to UI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
No, a jaki termin na te pomyłki?

14 dni są na techniczne, a formalne?

 

14 dni jest od daty wystawienia zaświadczenia z wynikiem "N" i nie ważne co to było,,Jakie formalne -zapisy sa niezgodne-UI.Klient ma się zgłosić w ciągu 14 dni z poprawnymi danymi.Po tym terminie -obt :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Więc uważają że tylko złotówka za wpis.

 

I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Tak też zrobiłem ale moje starostwo tego nie popiera.

Pominąłeś tylko mały szczegół,

otóż Twoje starostwo podobnie jak dwa sąsiednie umawiały się na pierwszym po zmianach szkoleniu, aby wszelkie błędy korygować wystawiając zaświadczenie z wynikiem P bez pieczątki w DR. Nie jest to co prawda zgodne z rozporządzeniem ale uzgodnione z WK, szkoda tylko, że na gębę,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Ja bym skasował za 2 dychy (poz. 2.10).

Badanie ponowne polega na ponownym sprawdzeniu zespołów i układów pojazdu w których wykryto usterki. Jeżeli podczas badania wykazano tylko niezgodności stanu faktycznego z dokumentami, to literalnie nie wykryto żadnej usterki w zespołach i układach pojazdu a zatem:

I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka
tak by należało postapić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket
Twoje starostwo podobnie jak dwa sąsiednie umawiały się na pierwszym po zmianach szkoleniu, aby wszelkie błędy korygować wystawiając zaświadczenie z wynikiem P bez pieczątki w DR.

Ja mam myśleć komu piszę bo jedni tak, drudzy inaczej. Chodzi mi o podejście zgodne z prawem.

Qnick napisał/a:

I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka

tak by należało postapić.

Czy to jest zgodne z prawem postępowanie po badaniu z wynikiem N?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg
Qnick napisał/a:

I co, korekta tamtego badania czy nowa pozycja w rejestrze i pobrana tylko złotówka

tak by należało postapić.

Danieląg - Twoja interpretacja mi się nie podoba - pozwolisz że zostanę przy swojej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S.K.P-POZNAŃ
Nawet na stacje nie wjeżdżam.

 

czy można wykonać badanie poza SKP ? :-P

i

czy jest to badanie ?

czy klient może przyjść z samym DR z poprawionymi danymi i zaswiadczeniem z SKP po "pieczątke"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket

No problem jest. Dzwoniłem do ITS i znają taką sprawę. Czyli pierwszy nie jestem.

Natomiast co do WK które dogadały się miedzy sobą żeby dawać P w takich przypadkach, to najprawdopodobniej chodzi o klientów którzy "nie są zadowoleni" iż nie dość że muszą zasuwać do WK po sprostowanie danych, to jeszcze muszą 21zł za to zapłacić na SKP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Nie znam odpowiedzi na pytanie jak powinno być - ale jedno jest pewne - nie następuję tu żadne ponowne sprawdzenie elementów i podzespołów :?

Nie ma wątpliwości, że przepis napisano pod kątem stwierdzania i usuwania usterek technicznych, a nie błędów formalnych w dokumentacji i teraz próba dostosowania tego przepisu do zaistniałej sytuacji zawsze będzie rodzić jakiś paradoks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

W 996 poz. 0.2.d - oczywiste omyłki w DR związane z danymi technicznymi pojazdu - USTERKA ISTOTNA, więc jest to usterka. A jak usterka, to zgodnie z cennikiem poz. 2.10 - "WSZYSTKICH INNYCH USTEREK ŁĄCZNIE", należy pobrać opłatę 20 zeta - o CEPie nie wspomnę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket
Nie ma wątpliwości, że przepis napisano pod kątem stwierdzania i usuwania usterek technicznych, a nie błędów formalnych w dokumentacji

Gdyby wątpliwości nie było to postu bym nie zakładał. Chcę mieć czyste sumienie i wiedzieć jak robić następnym razem. Jak wyjdzie że racji nie miałem to oddam klientowi te 20zł ze swoich, bo to nie o to się rozbija.

Pytanie jest teoretycznie proste "Jak wprowadzić do rejestru i ile skasować" skoro jest to ujęte jako UI.

 

[ Dodano: 30-11-2012, 11:58 ]

Screen

5ae1a555b2c12_NowyObraz.jpeg.a7621a07ae3358c715023f37f1d8ed96.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock
Pojazd dostał N za oczywiste omyłki w dowodzie rejestracyjnym.

F1, G, O1, O2 naciski itp.

WK dane poprawił i klient wrócił na SKP po wpis do DR.

Jakie badanie wpisać i ile skasować za nie?

 

A możesz wyjaśnić jak i gdzie, to znaczy w czym Wydział Komunikacji te dane poprawił???

Dokładnie, czy wystawił nowy dowód???

No i po co zabierać się od razu za "N" jak subtelnie można ominąć niektóre sprawy stosując zapis:

2. Wykaz czynności oraz metody i kryteria oceny stanu technicznego pojazdów nie wyczerpują wszystkich możliwych przypadków niesprawności.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luket
Dokładnie, czy wystawił nowy dowód???

Nie. DR został stary. Poprawki naniesione w rubryce "adnotacje urzędowe"

2. Wykaz czynności oraz metody i kryteria oceny stanu technicznego pojazdów nie wyczerpują wszystkich możliwych przypadków niesprawności.

Owszem ale w tym przypadku nie wiem czy można tak naginać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alex40

Powinna nastąpić wymiana dowodu rejestracyjnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
Powinna nastąpić wymiana dowodu rejestracyjnego.

Na czyj koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Paprock

luket,

Nie. DR został stary. Poprawki naniesione w rubryce "adnotacje urzędowe"

Owszem ale w tym przypadku nie wiem czy można tak naginać.

 

Ponaginałbym w uwagach przed szarpnięciem się na "N".

Niezgodność - niezgodnością, ale w takich sprawach to więcej zamieszania, niż pożytku ze sprawy.

Bo to wiadomo skąd te byki się biorą? Urząd, tabliczka, homologacja, czy kumpel przy pierwszym dał ciała?

Podopisywali coś w adnotacjach - i tu pytanie do specjalistów - czy to właściwe miejsce na poprawianie, nanoszenie odręczne korygowanie danych technicznych pojazdu.

Coś mi się zdaje, że obeszli na około, bo jak zobaczyli "N", to ręce przed wystawieniem PC powiązały im się. (Dlaczego - nie wiem).

Więc luz. Kasuj dwie dychy i po sprawie, bo dowód nadal kiepski pod względem merytorycznym.

Ciekawe, czy te pomylone wykasowane, wykreskowane, wyiXowane? Może w dowodzie masz teraz dwa zestawy danych? :D

Teraz to masz zabawę... bo jak dobre dane, to tam gdzie nie ich miejsce zawarte. :D

 

Jak to Owsiak mawiał...rupta co chceta :D

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
Może w dowodzie masz teraz dwa zestawy danych? :D

i zestaw trzeci pod aztec code-m ;D

 

 

Aztec_wikipedia.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.