Demart Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 Koledzy jak to zrobić. Pojazd przyjechał na OBT w dowodzie jest F1,F2 1800 na tabliczce 1860. Auto jakoś do tej pory przechodziło przegląd. W DR brakuje danych w F3,O1 i O2. Na tabliczce są wszystkie dane. Mam wystawić N usterka istotna za F1,F2 z 996 pkt.0.2 e, a w uwagach wpisać dane z TZ F1, F2, F3, O1, O2. Klienta przegonić do WK po nowy dowód i jak wróci to wykonać ponowne sprawdzenie za 20zł i dać P. Dobrze kombinuje? Jestem świeżym diagnostą i dopiero się uczę więc proszę o wyrozumiałość. Jak coś jest nie tak to mnie poprawcie. A cha czy diagności, którzy to wcześniej klepali będą mieli jakieś nieprzyjemności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 Wszystko zależy od WK, u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, jest to po prostu pomyłka, a nie usterka, czy błąd, albo inna niezgodność, nie popadajmy w paranoję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 24 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 24 Grudzień 2012 Wszystko zależy od WK, u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, jest to po prostu pomyłka, a nie usterka, czy błąd, albo inna niezgodność, nie popadajmy w paranoję. Tak tylko zgodnie z 996 jest to usterka istotna. Jak dam P i podbiję dowód to dalej pozostanie niezgodność danych, a jak zatrzyma go dociekliwy policjant to wyjdzie wszystko, a wtedy mogą przyczepić się do diagnosty w jaki sposób auto przeszło badanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 Przy dużych rozbieżnościach (kilkaset kg) wystawiam zaświadczenie z N i prośbą o korektę danych do WK, tylko WK nie za bardzo jest chętny do korekty bo oni mają wyciąg z homo i tam jest tak jak w DR wtedy wymiana tabliczki znamionowej ale 14 dni to zazwyczaj za mało na załatwienie tego, a przy autach z zagranicy to już w ogóle są jaja. Jeśli jest to kilkadziesiąt kg w "osobówce" to zazwyczaj odpuszczam i czekam do wymiany DR i wtedy próbuję prostować ale różnie z tym bywa. A najprostsze rozwiązanie i najszybsze jest ............ nie napiszę Ci bo jest nie do końca "poprawne politycznie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, ale 14 dni to zazwyczaj za mało na załatwienie tego' date='[/quote'] U mnie gosciu załatwił to w ciągu paru godzin... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 24 Grudzień 2012 Share Napisano 24 Grudzień 2012 U mnie gosciu załatwił to w ciągu paru godzin... A u mnie w parę minut. Był to Ford który ma TZ klejoną na prawym słupku. Podczas OBT stwierdziłem że jest brak TZ i mówię że będzie potrzebna decyzja na zastępczą i po kilku zdaniach klient z książki serwisowej wyciągnął "funkiel nówkę" TZ gotową do naklejenia Nakleiłem i już było wszystko ok. Jak się okazało pojazd miał naprawę blacharską prawej strony i podczas naprawy TZ uległa uszkodzeniu, serwis zamówił nową ale zapomnieli nakleić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.