Demart Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Koledzy jak to zrobić. Pojazd przyjechał na OBT w dowodzie jest F1,F2 1800 na tabliczce 1860. Auto jakoś do tej pory przechodziło przegląd. W DR brakuje danych w F3,O1 i O2. Na tabliczce są wszystkie dane. Mam wystawić N usterka istotna za F1,F2 z 996 pkt.0.2 e, a w uwagach wpisać dane z TZ F1, F2, F3, O1, O2. Klienta przegonić do WK po nowy dowód i jak wróci to wykonać ponowne sprawdzenie za 20zł i dać P. Dobrze kombinuje? Jestem świeżym diagnostą i dopiero się uczę więc proszę o wyrozumiałość. Jak coś jest nie tak to mnie poprawcie. A cha czy diagności, którzy to wcześniej klepali będą mieli jakieś nieprzyjemności? Cytuj
grzegorz70 Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Wszystko zależy od WK, u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, jest to po prostu pomyłka, a nie usterka, czy błąd, albo inna niezgodność, nie popadajmy w paranoję. Cytuj
Demart Napisano 24 Grudzień 2012 Autor Napisano 24 Grudzień 2012 Wszystko zależy od WK, u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, jest to po prostu pomyłka, a nie usterka, czy błąd, albo inna niezgodność, nie popadajmy w paranoję. Tak tylko zgodnie z 996 jest to usterka istotna. Jak dam P i podbiję dowód to dalej pozostanie niezgodność danych, a jak zatrzyma go dociekliwy policjant to wyjdzie wszystko, a wtedy mogą przyczepić się do diagnosty w jaki sposób auto przeszło badanie. Cytuj
Qnick Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 Przy dużych rozbieżnościach (kilkaset kg) wystawiam zaświadczenie z N i prośbą o korektę danych do WK, tylko WK nie za bardzo jest chętny do korekty bo oni mają wyciąg z homo i tam jest tak jak w DR wtedy wymiana tabliczki znamionowej ale 14 dni to zazwyczaj za mało na załatwienie tego, a przy autach z zagranicy to już w ogóle są jaja. Jeśli jest to kilkadziesiąt kg w "osobówce" to zazwyczaj odpuszczam i czekam do wymiany DR i wtedy próbuję prostować ale różnie z tym bywa. A najprostsze rozwiązanie i najszybsze jest ............ nie napiszę Ci bo jest nie do końca "poprawne politycznie" Cytuj
Regan55 Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 u mnie takie rzeczy poprawia się dopiero przy wymianie DR, ale 14 dni to zazwyczaj za mało na załatwienie tego' date='[/quote'] U mnie gosciu załatwił to w ciągu paru godzin... Cytuj
Qnick Napisano 24 Grudzień 2012 Napisano 24 Grudzień 2012 U mnie gosciu załatwił to w ciągu paru godzin... A u mnie w parę minut. Był to Ford który ma TZ klejoną na prawym słupku. Podczas OBT stwierdziłem że jest brak TZ i mówię że będzie potrzebna decyzja na zastępczą i po kilku zdaniach klient z książki serwisowej wyciągnął "funkiel nówkę" TZ gotową do naklejenia Nakleiłem i już było wszystko ok. Jak się okazało pojazd miał naprawę blacharską prawej strony i podczas naprawy TZ uległa uszkodzeniu, serwis zamówił nową ale zapomnieli nakleić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.