Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

laptop

Nissan Cabstar - O1

Polecane posty

laptop

Witam, potrzebuję informacji.

Jaką przyczepę z hamulcem poz. O.1 może ciągnąć Nissan Cabstar? Na tabliczce znamionowej mam tylko DMC pojazdu 3500kg, a pod tym ----- Dodam tylko, iż jest to skrzynia/wywrotka rok 2000. W niemieckim DR jest O.1-3500, O.2-750kg Hak nie jest zamontowany w chwili obecnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
W niemieckim DR jest O.1-3500, O.2-750kg

Niemcy w tym zakresie sa diść skrupulatni i najprawdopodobnij masy przyczep pochodzą z homo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
Jaką przyczepę z hamulcem poz. O.1 może ciągnąć Nissan Cabstar?

 

W niemieckim DR jest O.1-3500

 

Przecież masz jak byk, że 3500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Przecież masz jak byk, że 3500kg.

_________________

 

Ale na TZ w miejscu masy zespołów jest "---" :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop
Przecież masz jak byk, że 3500kg.

 

A jaką mam pewność, że z rozpędu nie wpisano tam omyłkowo DMC 3500kg? Chyba mało błędów jeszcze widziałeś.

Czy w ogóle ma możliwość holowania przyczepy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

Katalog podaje O1=3500, tylko dziwi mnie poz F3 "---" na TZ :? - w sumie powinna być określona wartość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30
Katalog podaje O1=3500, tylko dziwi mnie poz F3 "---" na TZ :? - w sumie powinna być określona wartość.

Producenci pozostawiali czasem pustą (----, 0000) pozycję 2 na tabliczce bo pojazdy w różnych krajach były różnie homologowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Producenci pozostawiali czasem pustą (----, 0000) pozycję 2 na tabliczce bo pojazdy w różnych krajach były różnie homologowane.

A powinien wydać właściwą TZ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackow

Ja niedawno miałem na przeglądzie Nissana Cabstar sprowadzanego z Francji (tzw zwyżka) na tabliczce miał masę zestawu 7000kg a DMC 3500kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Ale na TZ w miejscu masy zespołów jest "---"
A w Mietku 124 co miałes wpisane.../----/ a jednak mógł"ogon"ciągać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
w Mietku 124 co miałes wpisane.../----/ a jednak mógł"ogon"ciągać...

W Tico też nie było wpisanej masy zespołów i nie mogło ono ciagnąć przyczepy!

Jak widzisz to nie jest regułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crackers
A w Mietku 124 co miałes wpisane.../----/ a jednak mógł"ogon"ciągać...
Regan powiesz mi coś na ten temat,bo mam właśnie taki przypadek i nie wiem jak go ugryżć,z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laptop
w Mietku 124 co miałes wpisane.../----/

 

Podałeś klasyczny przykład :) Notorycznie się z tym stykam. O.1, O.2 w dowodzie wypełnione, hak na aucie i śmigają, ale czy to zgodne z prawem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz70
W Tico też nie było wpisanej masy zespołów i nie mogło ono ciagnąć przyczepy!

Nie jest to precyzyjna informacja, w Tico było podane na tabliczce F3 i wynosiło dokładnie tyle ile F1, w pierwszej i drugiej pozycji była taka sama masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Nie jest to precyzyjna informacja,

Być może masz rację, bo Tico to juz historia, ale na 100% były auta Daewoo, które zamiast masy zespołów miały wpisane [---] i przyczepy nie mogły ciągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
bo Tico to juz historia

 

Jaka historia :D jeszcze są i niektóre całkiem nieźle się trzymają :lol: zwłaszcza te które cały rok stoją w garażu i przejazd na SKP to ich najdłuższa trasa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.